Moi
Tarttisin vähän vinkkejä seuraavaan ongelmaan:
olen asunut kahden kämppiksen kanssa neljä kuukautta tässä nykyisessä asunnossa. kaikki meistä tupakoi ja pari kertaa siitä on naapurit narissu, mutta sanonut sitten että heidän puolestaan voidaan parvekkeella tupakoida. myös taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tuli kerran ovelle ja sanoi muiden asioiden yhteydessä, että tupakoinnista ei pidetä, mutta sitä ei voi kieltää ja muistutti asiallisista tuhkakupeista ym. tuhkakupit on ollut koko ajan eikä alakerran parvekkeelle ole tippunut tuhkaa kuin YHDEN KERRAN. sekin saatiin sovittua. tänään vuokranantaja soitti ja sanoi että ollaan saatu varotus parvekkeella tupakoinnista! miten helvetissä se voi olla mahdollista?? kenelle tästä valitetaan kun päätös on tullut taloyhtiön hallitukselta?
Parvekkeella tupakointi
2
636
Vastaukset 2
- tästosproplem
Jos olis parveke niin ehkä polttaisin siellä,ehkä en....
Johtuu juurikin siitä että naapurit herkeästi valittaa kys asiasta.
Itse menen kahdeksan kerrosta alas ja poltan ulkona,niin on parempi ja oma kämppä pysyy raikkaampana.
No.äijä ei polta...
Meillä ongelmana on alakerran asunto joka on vuokrattu jollekkin putkifirmalle ja se tarkoittaa sitä että viis-kuus virolaista äijää polttaa kämpässään ja savu nousee meille varsinkin tyynellä suoraan keittiön ikkunasta sisään...
Ei kiva...Kun parvekkeettomassa kämpässä olis kiva pitää ikkunoita auki ilman kierron vuoksi.
Talossa ei ole ilmastointia,ainoastaan poisto kolme kertaa päivässä tiettyihin aikoihin.
Ikkunat on etelään ja ollaan korkealla mäellä,joten hellepäivänä sisälle nousee helposti 40 asteen lämpö.
On siis pakko pitää ikkunoita auki,jotta pysyy hengissä ilman sydänhalvausta... - kekla
Ehkä valittavat, koska savu nousee ylöspäin. Ja jos sattuu olemaan ikkuna auki, menee savu suoraan toisen asuntoon. Ymmärrän valituksen. Ei taida olla mahiksia jos kerran hallitus valittaa. Heillä on viimeinen sana. Ovathan he omistajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99929Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?155869- 64730
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46654- 47614
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä31562Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30547Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.36521Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee450518- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 44471
- 42460
- 30456
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424