Parvekkeella tupakointi

hermotmenee!

Moi

Tarttisin vähän vinkkejä seuraavaan ongelmaan:

olen asunut kahden kämppiksen kanssa neljä kuukautta tässä nykyisessä asunnossa. kaikki meistä tupakoi ja pari kertaa siitä on naapurit narissu, mutta sanonut sitten että heidän puolestaan voidaan parvekkeella tupakoida. myös taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja tuli kerran ovelle ja sanoi muiden asioiden yhteydessä, että tupakoinnista ei pidetä, mutta sitä ei voi kieltää ja muistutti asiallisista tuhkakupeista ym. tuhkakupit on ollut koko ajan eikä alakerran parvekkeelle ole tippunut tuhkaa kuin YHDEN KERRAN. sekin saatiin sovittua. tänään vuokranantaja soitti ja sanoi että ollaan saatu varotus parvekkeella tupakoinnista! miten helvetissä se voi olla mahdollista?? kenelle tästä valitetaan kun päätös on tullut taloyhtiön hallitukselta?

2

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästosproplem

Jos olis parveke niin ehkä polttaisin siellä,ehkä en....
      Johtuu juurikin siitä että naapurit herkeästi valittaa kys asiasta.

Itse menen kahdeksan kerrosta alas ja poltan ulkona,niin on parempi ja oma kämppä pysyy raikkaampana.
      No.äijä ei polta...

Meillä ongelmana on alakerran asunto joka on vuokrattu jollekkin putkifirmalle ja se tarkoittaa sitä että viis-kuus virolaista äijää polttaa kämpässään ja savu nousee meille varsinkin tyynellä suoraan keittiön ikkunasta sisään...
      Ei kiva...Kun parvekkeettomassa kämpässä olis kiva pitää ikkunoita auki ilman kierron vuoksi.
      Talossa ei ole ilmastointia,ainoastaan poisto kolme kertaa päivässä tiettyihin aikoihin.
      Ikkunat on etelään ja ollaan korkealla mäellä,joten hellepäivänä sisälle nousee helposti 40 asteen lämpö.
      On siis pakko pitää ikkunoita auki,jotta pysyy hengissä ilman sydänhalvausta...

• kekla

Ehkä valittavat, koska savu nousee ylöspäin. Ja jos sattuu olemaan ikkuna auki, menee savu suoraan toisen asuntoon. Ymmärrän valituksen. Ei taida olla mahiksia jos kerran hallitus valittaa. Heillä on viimeinen sana. Ovathan he omistajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5388
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4631
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4400
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3573
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3346
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      44
      2666
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2601
    Aihe