Meiltä jäi ylimääräiseksi tiikeripythonin kasvun takia vitriineistä tehty terraario.
Terraario on tehty itse yhdistämällä kaksi vitriiniä toisiinsa. On toiminut hyvin tarkoituksessaan. Ei käy tällaisenaan kosteaa ympäristöä vaativille eläimille, eikä syvää pohjamateriaalia tarvitseville eläimille. Sisään on kiinnitettynä iso kiipeilypuu ja kaksi lasihyllyjä makoilupaikoiksi. Lisäksi sisällä on tavallinen hehkulamppu valo (lisänä olemme käyttäneet lämpölamppua, joka ei tule mukaan). Sivut pyökinväriset, korkeus n.170cm, leveys 80cm, syvyys 60cm. Sisäsaumat on saumattu akvaario silikonilla.
(Myytävänä: pari kuukautta koristeena ollut, kivennäköinen, piilopaikka käärmeelle hp.20e )
Nouto pohjois Helsingistä mahdollisimman pian.
0415358071/[email protected]
Annetaan itsetehty iso terraario (esim viljakäärmeelle)
lahjoitetaan terraar
0
993
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069