Etsitkö koiralle hoitajaa vai itsellesi hoitokoiraa

DeMin

Olen etsinyt valtakunnallista foorumia jossa ilmoitella koiranhoitotarpeesta, tai etsiä luotettavaa koiranhoitajaa omille koirille. Koska sellaista en ole löytänyt, perustin oman foorumin. Katsotaan saako se suosiota vai kuihtuuko pois :)

Tervetuloa tekemään oma ilmoituksesi osoitteeseen
http://www.phpbbplanet.com/koiranhoitaja

Jos taas osaat vinkata selkeän, maan kattavan, vastaavanlaisen foorumin, niin luovutan ilomielin heti :)

9

3681

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rippastiina

moi 12 vuotias tyttö haluaa hoitikoiran pian.
      palkan ei tarvi olla suuri ja koira EI SAA olla mikään jättiläinen koska itse olen aika lyhkänen hoitaakseni rodesiankoiraa tai muuta sinne päin olevaa koirarotua :)
      Koiran on pakko asua helsingin alueella ja mieluiten lähellä kaivokselaa, malminkartanoa, konalaa, tai kannelmäkeä.
      Jos sinä etsit itsellesi hoitajaa.
      niin ota yhteyttä [email protected].

• koirarakas1

Hei! Olen juuri täyttävä 13 vuotias tyttö Kanta-Hämeestä! Etsin hoito koiraa Humppilan suunnilta. Olen ollut koirien kanssa pienestä asti... Olen käynyt 8 vuotiaana ensimmäisen kerran taluttamassa/ hoitamassa koiria. Olen vienyt 5 koiraa kerrallaan, joten koirat pysyvät ylensä käsissä! =)

• koirarakas

Hei! Olen 10 vuotias Jokelassa asuva hoitokoiraa vailla oleva tyttö. Haluaisimme leikkisän ja lapsirakkaan koiran. Ottakaa yhteyttä pian sähköpostiini [email protected] terveisin koirarakas♥

• oonahalttunen

HEIPPA! Olen 18 vuotias tyttö Joensuusta. Asun yhdessä poikaystäväni kanssa. Meillä olisi aikaa ottaa hoitokoira välillä luoksemme. Itselläni on kokemusta oman perheeni koirista, meillä on vanhempieni luona snautseri ja valkea länsiylämaan terrieri. mutta asun siis jo omillani joten hoitokoiran ei ole pakko tulla toimeen perheeni koirien kanssa. Koiran koolla ei ole väliä. Meillä se tulisi saamaan paljon rapsutuksia ja ulkoilutusta! Hinnasta voimme sopia joka kerta erkseen, pääasiani ei ole tienata vaan saada helpotusta koira kuumeeseeni. Ottakaa reippaasti yhteyttä jos tarvitsette luotettavaa ja pirteää koiran hoito apua!:)

s-postini on: [email protected]

• oonahalttunen

HEIPPA! Olen 18 vuotias tyttö Joensuusta. Asun yhdessä poikaystäväni kanssa. Meillä olisi aikaa ottaa hoitokoira välillä luoksemme. Itselläni on kokemusta oman perheeni koirista, meillä on vanhempieni luona snautseri ja valkea länsiylämaan terrieri. mutta asun siis jo omillani joten hoitokoiran ei ole pakko tulla toimeen perheeni koirien kanssa. Koiran koolla ei ole väliä. Meillä se tulisi saamaan paljon rapsutuksia ja ulkoilutusta! Hinnasta voimme sopia joka kerta erkseen, pääasiani ei ole tienata vaan saada helpotusta koira kuumeeseeni. Ottakaa reippaasti yhteyttä jos tarvitsette luotettavaa ja pirteää koiran hoito apua!:)

• oonahalttunen

• oonahalttunen

• Anonyymi

Hei etsin hoitokoiraa isoa metsästyskoira
      Olen kokenut ja tiedän koirista. Koira saa joka päiväisen lenkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe