Olen etsinyt valtakunnallista foorumia jossa ilmoitella koiranhoitotarpeesta, tai etsiä luotettavaa koiranhoitajaa omille koirille. Koska sellaista en ole löytänyt, perustin oman foorumin. Katsotaan saako se suosiota vai kuihtuuko pois :)
Tervetuloa tekemään oma ilmoituksesi osoitteeseen
http://www.phpbbplanet.com/koiranhoitaja
Jos taas osaat vinkata selkeän, maan kattavan, vastaavanlaisen foorumin, niin luovutan ilomielin heti :)
Etsitkö koiralle hoitajaa vai itsellesi hoitokoiraa
9
3360
Vastaukset
- rippastiina
moi 12 vuotias tyttö haluaa hoitikoiran pian.
palkan ei tarvi olla suuri ja koira EI SAA olla mikään jättiläinen koska itse olen aika lyhkänen hoitaakseni rodesiankoiraa tai muuta sinne päin olevaa koirarotua :)
Koiran on pakko asua helsingin alueella ja mieluiten lähellä kaivokselaa, malminkartanoa, konalaa, tai kannelmäkeä.
Jos sinä etsit itsellesi hoitajaa.
niin ota yhteyttä [email protected]. - koirarakas1
Hei! Olen juuri täyttävä 13 vuotias tyttö Kanta-Hämeestä! Etsin hoito koiraa Humppilan suunnilta. Olen ollut koirien kanssa pienestä asti... Olen käynyt 8 vuotiaana ensimmäisen kerran taluttamassa/ hoitamassa koiria. Olen vienyt 5 koiraa kerrallaan, joten koirat pysyvät ylensä käsissä! =)
- koirarakas
Hei! Olen 10 vuotias Jokelassa asuva hoitokoiraa vailla oleva tyttö. Haluaisimme leikkisän ja lapsirakkaan koiran. Ottakaa yhteyttä pian sähköpostiini [email protected] terveisin koirarakas♥
- oonahalttunen
HEIPPA! Olen 18 vuotias tyttö Joensuusta. Asun yhdessä poikaystäväni kanssa. Meillä olisi aikaa ottaa hoitokoira välillä luoksemme. Itselläni on kokemusta oman perheeni koirista, meillä on vanhempieni luona snautseri ja valkea länsiylämaan terrieri. mutta asun siis jo omillani joten hoitokoiran ei ole pakko tulla toimeen perheeni koirien kanssa. Koiran koolla ei ole väliä. Meillä se tulisi saamaan paljon rapsutuksia ja ulkoilutusta! Hinnasta voimme sopia joka kerta erkseen, pääasiani ei ole tienata vaan saada helpotusta koira kuumeeseeni. Ottakaa reippaasti yhteyttä jos tarvitsette luotettavaa ja pirteää koiran hoito apua!:)
s-postini on: [email protected] - oonahalttunen
HEIPPA! Olen 18 vuotias tyttö Joensuusta. Asun yhdessä poikaystäväni kanssa. Meillä olisi aikaa ottaa hoitokoira välillä luoksemme. Itselläni on kokemusta oman perheeni koirista, meillä on vanhempieni luona snautseri ja valkea länsiylämaan terrieri. mutta asun siis jo omillani joten hoitokoiran ei ole pakko tulla toimeen perheeni koirien kanssa. Koiran koolla ei ole väliä. Meillä se tulisi saamaan paljon rapsutuksia ja ulkoilutusta! Hinnasta voimme sopia joka kerta erkseen, pääasiani ei ole tienata vaan saada helpotusta koira kuumeeseeni. Ottakaa reippaasti yhteyttä jos tarvitsette luotettavaa ja pirteää koiran hoito apua!:)
s-postini on: [email protected] - Anonyymi
Hei etsin hoitokoiraa isoa metsästyskoira
Olen kokenut ja tiedän koirista. Koira saa joka päiväisen lenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932