Kuka jaksaa vanhoja

Anjaniina.

nostella ylös.
Minua ainakin ketuttaa kun viikkoja, kuukausia ja vuosia vanhat aiheet kiskotaan uudellen kehiin.
Miksi ette tee samasta aiheesta vaikka hiukan eri sanoilla omaa aloitusta?
Tympäisee, kun avaa sivun ja päällimmäisenä möllöttää aihe, joka on jo kertaalleen puitu?

30

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskalla!!
      Hatza sanoo heti että tästä on puhuttu!!

Oikeesti muakin kyllä nyppii jo sääksenpesintä.
      :D

• Anjaniina.

mitä väliä mitä Hartsa sanoo...se ny koittaa muutenkin viedä kunnian kaikesta ;)))

• ....

Mitähän tuohonkin sanoisi. Yksi vaivainen ketju aiheuttaa itkua ja hammastenkiristystä.
        Eiköhän meidän kaikkien kannattaisi yrittää sietää toisiamme?
        Kun tämä palsta ei ole sinun, ei minun, vaan meidän kaikkien.

• Anjaniina.
        .... kirjoitti:

Mitähän tuohonkin sanoisi. Yksi vaivainen ketju aiheuttaa itkua ja hammastenkiristystä.
        Eiköhän meidän kaikkien kannattaisi yrittää sietää toisiamme?
        Kun tämä palsta ei ole sinun, ei minun, vaan meidän kaikkien.

nyt en kyllä tiedä mitä ketjua tarkoitat?
        Koko ajatus oli, että mielellään tehtäs uusia aloityuksia, eikä kiskottas vanhoja koko ajan esiin...niitä kun sivullaon aika monta...
        Mielelläni näkisin uusia?
        En ole ominut mitään palstaa, esittänyt vain toiveen..

• ....
        Anjaniina. kirjoitti:

nyt en kyllä tiedä mitä ketjua tarkoitat?
        Koko ajatus oli, että mielellään tehtäs uusia aloityuksia, eikä kiskottas vanhoja koko ajan esiin...niitä kun sivullaon aika monta...
        Mielelläni näkisin uusia?
        En ole ominut mitään palstaa, esittänyt vain toiveen..

puhuin siis sääksiketjusta, ainoastaan siitä, että se on vainen yksi ainokainen ketju.
        Mutta tuolta alempaa luinkin, että hyväksyt sen, eli no hätä. :))

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

mitä väliä mitä Hartsa sanoo...se ny koittaa muutenkin viedä kunnian kaikesta ;)))

TODELLA kauniin aloituksen.
        Ihailijasi
        H.

• Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

TODELLA kauniin aloituksen.
        Ihailijasi
        H.

lirttailla

• HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

lirttailla

arvon kaunotar..
        Vain teille.
        H.

• Anjnaiina.
        HTZA kirjoitti:

arvon kaunotar..
        Vain teille.
        H.

Hartsan nokan solmuun*
        Oletkos siinä.
        Hyppyhäntäinen elohiiri...

• HTZA
        Anjnaiina. kirjoitti:

Hartsan nokan solmuun*
        Oletkos siinä.
        Hyppyhäntäinen elohiiri...

vaikeeta, kuvankin laitoin Galleriaan..
        Kirjoittanut nätisti..
        Kukkia lähettäisin, Gourmet-jäätelöä...
        Kun olisi osoite.
        :)
        H.

• GloriaJoy

tämä aloitus. Kuinkahan mones mahtaakaan olla erillisaloituksena vastaavasta pikkuisesta palstakosmeettisesta jutusta. Ikäväähän se on niiden pötköjen nostelu sieltä jostain, jos täällä olisi se tekstistä lainaamis "..."mahdollisuus, eli jos halutaan vedota johonkin kohtaan joka on puhutellut, voisi olla helpompaa keskustella monisäikeisemmin ja silloin ei näillä 'temppuilu-nostoilla' saada jotain oikeasti mielenkiintoistakin keskustelua kokonaan pois, koska sen parhaat palat ja viisaudet on noukittu muuallekin.

• Anjaniina.

siis, ettei tätä aloituista olis pitänyt tehdä?
        Eiköhän me jätetä sefulle se poiston mahdollisuus jos tuntuu, että aloitus on turha?
        Onko sinusta sitten parempi, että joku itkee ne poistoon ja arkisto tyhjenee?

• GloriaJoy
        Anjaniina. kirjoitti:

siis, ettei tätä aloituista olis pitänyt tehdä?
        Eiköhän me jätetä sefulle se poiston mahdollisuus jos tuntuu, että aloitus on turha?
        Onko sinusta sitten parempi, että joku itkee ne poistoon ja arkisto tyhjenee?

et täällähän harvoin on muuta kuin 'näitä' vakialoituksia jotka ovat tiukasti kuin vuoksi ja luode ja elävät omaa elämäänsä aina yhtä yhtä ihmeellisinä ja eksoottisina :-) Voikukkia on joskus paljon, jotkut kukkaset kukkivat vain kerran vuoskymmenessä jos sitäkään, niin kai on nää aloituksetkin, ja hämmstyttävintä on että voikukkasia nostetaan yleensä eniten aina ja aina vain. Sen suuremmin kantaaottamatta.

• höpötyksiähän nämä

No en ota tätä palstaa niin vakavasti, että ketuttamaan pistäisi, varsinkin, kun noita vanhoja ei tarvitse lukea, kun ne voi ohittaa.

• Anjaniina.

ohittaa.
        Mutta mielelläni näkisin tänne tullessani, että joku olis tehnyt UUDEN aloituksen.
        Jonka sitten mielelläni lukisin.
        Nyt kun siinä on se sama vanha, niin ajattelen, että voi ei taas..

• Anjaniina.

hiukkakypsä olen siihenkin.
        Toisten syyllistämiseen, jos oma elämä on paskaa ja ei välitä tehdä mitään sen eteen.
        Sympatiaa kyllä jos joku Oikeasti on pudonnut elämän kuiluun, mut miks valittaa, sillä ei jutut parane, vaan aina pitää jaksaa tehdä omasta elämästään tyydyttävää.
        Onnistuu pikkurahallakin ja yritteliäisyydellä.
        Kun se nyt vaan on niin, ettei kukaan tule sinulle elämää parantamaan, jollei itse viitsi.
        Ei ole minun konseptini...

• ei kiukutella

harvemmin palstalla, eikä notku täällä joka päivä tuntikausia, on edessä
        paljon uusia aloituksia. Minulle sopivasti.

• Anjaniina.

en omista palstaa, eikä Eniron politiikka ole määrättävissäni ;)
        Voin vain kysellä

• vasso-Q

Hallooo! On osa meitäkin, jotka eivät joka päivä kolme-neljä-viisi-kertaa päivitä palstan tilannetta. Jos sinä haluat mennä jatkuvasti eteenpäin niin mene. Anna meille hitaillekin tilaisuus.

• Anjaniina.

madelkaa sitten

• vasso-Q
        Anjaniina. kirjoitti:

madelkaa sitten

Kiitän luvasta ja matelen edelleenkin.

Olen minä tänäkin iltapäivänä ja iltana miettinyt avausta, mitähän ei olisi jo käsitelty enkä keksinyt mitään. Viitisen vuotta palstoja seilanneena luulenpa,etten palstoilla ole ottanut tai ollut ottamatta käsiteltyyn muita kuin jalkasilsani, jota minulla ei edes ole. Rakastumiset, erot, palstatykkäämiset, ei tykkäämiset, mitä saa kirjoittaaa ja mitä ei, läheisten ja omat sairaudet käyty läpi, vanhukset, lapset, teini-ikäiset, aikuiset lapset, harrastukset hanurin soitosta pussaamiset sekä ties-mitkä-kuka-missä-milloin-koska-tai-ei lisättynä pilkutussäännöillä ynnä oikeakielisyyden oppitunneilla on käyty läpi.

Kaiken tämänhän olet jo lukenut.

• Anjaniina.
        vasso-Q kirjoitti:

Kiitän luvasta ja matelen edelleenkin.

Olen minä tänäkin iltapäivänä ja iltana miettinyt avausta, mitähän ei olisi jo käsitelty enkä keksinyt mitään. Viitisen vuotta palstoja seilanneena luulenpa,etten palstoilla ole ottanut tai ollut ottamatta käsiteltyyn muita kuin jalkasilsani, jota minulla ei edes ole. Rakastumiset, erot, palstatykkäämiset, ei tykkäämiset, mitä saa kirjoittaaa ja mitä ei, läheisten ja omat sairaudet käyty läpi, vanhukset, lapset, teini-ikäiset, aikuiset lapset, harrastukset hanurin soitosta pussaamiset sekä ties-mitkä-kuka-missä-milloin-koska-tai-ei lisättynä pilkutussäännöillä ynnä oikeakielisyyden oppitunneilla on käyty läpi.

Kaiken tämänhän olet jo lukenut.

minkääänlaisia reissujuttuja, kokemuksia vaikka ulkomailta, netistä bongattua, mielipidekyselyjä jostain uudesta? Uutta jumppaa, uusia reseptejä, kokemuksia maaseudulta, meriltä..ihan mitä vaan?
        Siis mikä vaan käy?

• kalleajaalujaa

auringon alla. Samat on asiat, on uusi tai vanha aloitus.
      Uutta ei ole sekään, ettei tämä palsta kenenkään omaan muottiin sulaudu.
      Minulle koko arkisto on hallelujaa, ihan turha, ei muuta kun viikottain vessasta alas kaikki ulostettu.

• Anjaniina.

jutella että se olsi uutta.
        Miks ne jotka kritisoi, ei tarjoa mitään pöytään.
        Itse ainakin yritän, ehkä taito ei riitä?

• kalleajaalujaa
        Anjaniina. kirjoitti:

jutella että se olsi uutta.
        Miks ne jotka kritisoi, ei tarjoa mitään pöytään.
        Itse ainakin yritän, ehkä taito ei riitä?

Et siis tajunnut, mitä tarkoitin? Oli uusi tai vanha aloitus, aina sillä on uusia lukijoita, ja kiinnostaa ihmisiä, joitakin.
        Minua varten ei tarvi nostaa ainuttakaan. Typerä koko arkisto, roskakorien säilytyspaikka.

• Anjaniina.
        kalleajaalujaa kirjoitti:

Et siis tajunnut, mitä tarkoitin? Oli uusi tai vanha aloitus, aina sillä on uusia lukijoita, ja kiinnostaa ihmisiä, joitakin.
        Minua varten ei tarvi nostaa ainuttakaan. Typerä koko arkisto, roskakorien säilytyspaikka.

joskus aina hyötyä ;)))

Ja tarkennukseksi, se mitä tajusin ja se mihin vastasin, on kaksi eri asiaa ,))

• Meriläinen

Eihän täällä nyt näkynyt ainakaan mun silmiin yhtään.
      Toi sääksi juttuhan on tän kesän sääksien seuraajin, parempi tää yks kun se että aina uus mutta samasta asiasta. Joskus ite käyn siellä pesällä kattomassa kun se tulee ylös, mutten sen kummemmin seuraa sitä.
      Siinähän mahtuu hyvin olemaan.

• Anjaniina.

sääksiä, olen jo hyväkynyt, että se roikkuu koko kesän eturiuhoilla...

• siinäpä se

viestejä välistä pois, miksi.

• e.os.sanoa

etköhän itsekin jauha sitä samaa vuodesta toiseen useiden nikkien kera ja kirjoitat kuin aivan uusi aihe olisi, miten se erooa mistään mainitsemastasi?

Tyhmyydestä sakotetaan?

Kuka jaksaa jauhaa näitä juttuja useita vuosia?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8682
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3041
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1433
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      73
      1043
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      985
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      940
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      933
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      880
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe