Vanha kustavin lomakeskus on avattu Kustavin Lootholma nimellä. www.lootholma.fi. Lootholmassa on uusittu ravintola, leirintäalue, musiikkia ja satama. Saa nähdä kuinka paljon väkeä tänä Juhannuksena tulee. Joskus aikoinaan oli leirintäalue tupaten täynnä.
Suosittu Kustavin Juhannus
9
1333
Vastaukset
- Ukipupu
Käytiin tyttöporukalla Helenassa ylppärijuhlien jälkeen. Hieno paikka. Meitä lähtee tuonne pari teltallista juhannuksena.
- selvä jussi
Mitä mahdoit ajallisesti tarkoittaa, kun sanoit että "joskus aikoinaan" oli tupaten täynnä? Oliko tuohon aikaan myös viinankäyttö kielletty? Olen ymmärtänyt, että nyt siellä ei saa ainakaan läträtä... asia, josta tosin itse olen tyytyväinen!
Itse olen tulossa puolisoni kanssa. Toivomme Kustavin juhannukselta parasta ja pelkäämme pahinta! =)- herra33
juhannus on kustavissa?
- Läträri
Ravintolassa on A - oikeudet.
- selvä jussi
Läträri kirjoitti:
Ravintolassa on A - oikeudet.
Sori, sekoitin vahingossa tämän Lootholman ja Lomavalkaman keskennään.
- hera33
selvä jussi kirjoitti:
molemmat alkaa ällällä
- 5555
selvä jussi kirjoitti:
ei selvinnyt milloin juhannus on kustavissa?
- nella88
5555 kirjoitti:
ei selvinnyt milloin juhannus on kustavissa?
juhannus tänään kustavissa vai vasta huomenaamulla
- kalle777
nella88 kirjoitti:
juhannus tänään kustavissa vai vasta huomenaamulla
suurimmillaan. juhannus kustavissa tänä aamuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221