Resurs bank

maaruli

kulutusluottoa hakeneet/saaneet? Paljonko, millä tuloilla? Kauanko olet ollut asiakkaana?

109

35279

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omasta pankista

      vaikka vuositulot reilut 30.000 euroa, ei juurikaan velkaa, nimi kunnossa ja vakituinen työ. en tiedä, kuka saa ja millä perusteella. menin oikeaan pankkiin ja sain 20.000 euroa velkaa.

      • Joutaapois

        Olipa hyvä kun et saanutkaan paska paikka


      • Anonyymi
        Joutaapois kirjoitti:

        Olipa hyvä kun et saanutkaan paska paikka

        Mikä on tämä pankki joka toimii näin. . Kerron oman kokemukseni . Mitä teen ? kun ostin vaatteita Ellos postimyynistä 2000,00 € edestä v. 2017. Sairastuin ja velka siirtynyt v.2018 Resurs Bank A/B Suomen sivuliike. Velasta Ellokselle jo neljäsosa 505,00 maksoin. v.2017. Resurs Bank A/B Suomen sivuliikkeelle v. 2018 ,olen maksanut 766,00€ v. 2019 .maksoin heille 676,12 € v. 2020 , 782 72 ja nyt vielä v. 1.1 2021 . 62 € MAKSETTU yhteensä 2790,84 € Ihme laskutus tapa todella törkeää annan esim. maksettu esim. 4 .8 .2020 62,00€ he huomioi sen 3.9 .2020 on laskuun lisätty 5 € ja korkoa 45,04€ velkani lyhentyi 11.06€ järkyttävää . Tämä on toistunut useissa laskuissa , kun maksan sovitun esim. 62.00€/kk jokaisessa laskussa on siitä vähennetty korkoa 45,04 tai 46,19€. joka maksun jälkeen he laskee, että velka on lyhentynyt vain 10-11 € lopu menee korkoon Olen kaikkiaan velkaa maksanut yhteensä Resurs Bankille 2790,84 € He edelleen vaatii maksamaan lisää vielä melkein 2000,00 € Asiantuntijat vastatkaa mitä teen. Onko tämä joku Roskapankki ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tämä pankki joka toimii näin. . Kerron oman kokemukseni . Mitä teen ? kun ostin vaatteita Ellos postimyynistä 2000,00 € edestä v. 2017. Sairastuin ja velka siirtynyt v.2018 Resurs Bank A/B Suomen sivuliike. Velasta Ellokselle jo neljäsosa 505,00 maksoin. v.2017. Resurs Bank A/B Suomen sivuliikkeelle v. 2018 ,olen maksanut 766,00€ v. 2019 .maksoin heille 676,12 € v. 2020 , 782 72 ja nyt vielä v. 1.1 2021 . 62 € MAKSETTU yhteensä 2790,84 € Ihme laskutus tapa todella törkeää annan esim. maksettu esim. 4 .8 .2020 62,00€ he huomioi sen 3.9 .2020 on laskuun lisätty 5 € ja korkoa 45,04€ velkani lyhentyi 11.06€ järkyttävää . Tämä on toistunut useissa laskuissa , kun maksan sovitun esim. 62.00€/kk jokaisessa laskussa on siitä vähennetty korkoa 45,04 tai 46,19€. joka maksun jälkeen he laskee, että velka on lyhentynyt vain 10-11 € lopu menee korkoon Olen kaikkiaan velkaa maksanut yhteensä Resurs Bankille 2790,84 € He edelleen vaatii maksamaan lisää vielä melkein 2000,00 € Asiantuntijat vastatkaa mitä teen. Onko tämä joku Roskapankki ??

        Vaikuttaa siltä ettet oo maksanu ajoissa. Sillon tulee korkoja


      • Anonyymi
        Joutaapois kirjoitti:

        Olipa hyvä kun et saanutkaan paska paikka

        Elkää nyt tuolta ottako lainaa!!! Herra Jumala sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elkää nyt tuolta ottako lainaa!!! Herra Jumala sentään

        Vaikka laskun maksaa ajallaan silti tulee myöhästymiskorkoa.Huijareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka laskun maksaa ajallaan silti tulee myöhästymiskorkoa.Huijareita.

        Nii. Ja taas tuli lasku vaikka olen sen maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka laskun maksaa ajallaan silti tulee myöhästymiskorkoa.Huijareita.

        No oisko hel**tin isot korot noissa osamaksuissa ja lainoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oisko hel**tin isot korot noissa osamaksuissa ja lainoissa.

        Siis kun ei meinaa lyhentyä summat, Pitää varmaan maksaa sitä laskuun merkittyä summaa isompia summia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elkää nyt tuolta ottako lainaa!!! Herra Jumala sentään

        ihan paska pankki kerää aina vaan enempi korkoja en voi suositella.


    • nnznznznxnnnnxnxnxx

      Muusta en tiedä mutta instrumentariumista ostin osarilla aikanaan silmälasit.. tuo firma toimii luotonantajana. Haettiin silloin 500€ luotto laseja varten ja se tietysti myönnettiin. Puoli vuotta sen jälkeen kun olin maksanut velan tuli kirje jossa tarjottiin 500€ kulutusluottoa. Eikai tuolta lainaa saa jos ei ole ollut asiakas, ja en tiedä myöntävätkö edes isompia lainoja kuin mitä on jo maksertu pois...

      • Anonyymi

        Muista maksaa myös takaisin nopeasti,ettei tule korkoa korolle!


    • jokkero

      resurs bank kusetus pankki.muuttaavat tiliehtoja asiakkaan tietämättä.entinen onnoff ,rahoitus kyseisen pankin kautta,jos kortilla teki yli sadan euron oston perustivat automaattisesti uuden "alatilin" josta veloitettiin kaikki kulut niinkuin perus tilistäkin.sitä kohtaa ei löydy alkuperäisestä sopimuksesta. pankkia ei voi suositella MISSÄÄN tapauksessa kenellekkään .ei ihme että aikoinaan hehkuttivat tilejään erinomaisuudesta.

      • suosittelija

        Kyllä tuo on paljon parempi pankki kuin vaikka esim. Handelsbankki. Sillä esim. Aktiivirahassa aina joutuu oston yhteydessä pakolla luottokortin ottamaan ja Resursbankissa taas ei tule mitään luottokorttia. Korotkin on alemmat kuin yleensä esim. Tuohi kortissa. Resurs Bankissa on selkeästi kuukausimaksu ja korot merkattu ja kulut. Samaa ei voi kaikista sanoa.


      • 3+8
        suosittelija kirjoitti:

        Kyllä tuo on paljon parempi pankki kuin vaikka esim. Handelsbankki. Sillä esim. Aktiivirahassa aina joutuu oston yhteydessä pakolla luottokortin ottamaan ja Resursbankissa taas ei tule mitään luottokorttia. Korotkin on alemmat kuin yleensä esim. Tuohi kortissa. Resurs Bankissa on selkeästi kuukausimaksu ja korot merkattu ja kulut. Samaa ei voi kaikista sanoa.

        Niin saitko tuolta siis lainan vai oletko maksanut jotain tavaraa osamaksulla jonka rahoitti resurs bank? Jos sait lainaa niin millä tuloilla ja menikö pitkään kunnes rahat tuli tilille?

        Ajattelin huomenna postittaa hakemuksen tuonne 3000€ luotolle. Tulot n. 38ke/v joten ei luulisi ainakaan siitä jäävän kiinni?


      • ahonenreijo

        Tässä on myös minun henkilökohtainen kokemukseni. Vaikka maksat samalla kerran myönnetyllä ja käyttämättömällä luotolla. Luotto perustetaan uudelleen hintaan 35€. laskussa on lisäksi kuukausimaksujen lisäksi selittämättömiä kuukausimaksuja" edelliseltä" kuukaudelta. reijo Leivonmäeltä.


      • Anonyymi

        Ei siellä kuseteta.Pitää vain lukea ja ymmärtää lukemansa.Resurs Banki on rahaa myyvä liikebankki ja kaikki maksut perustuu sopimukseen ja kyllä ne sieltä sopimuksesta myös löytyy.Kallista tuolla raha toki on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä kuseteta.Pitää vain lukea ja ymmärtää lukemansa.Resurs Banki on rahaa myyvä liikebankki ja kaikki maksut perustuu sopimukseen ja kyllä ne sieltä sopimuksesta myös löytyy.Kallista tuolla raha toki on.

        Samaa mieltä ne tietää mitä tekee mut kallis on kyl
        Jossai niien tililuotois on myös korottomii maksutapoi maksoin autohuollon ilmatteeks takas sellasel


      • Anonyymi

        En luota tähän pankkiin


      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä.


      • Anonyymi

        minulle kävi juuri samatin saatana iso pommi tommosen pankin kellariin. eipä tarvii enään ikinä tuota paska puljua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulle kävi juuri samatin saatana iso pommi tommosen pankin kellariin. eipä tarvii enään ikinä tuota paska puljua

        Minä otin silmälasit 36kk maksu ajalla. Nyt maksanut 34 erää. Summasta vähentynyt 10 senttiä. Ihan rahastusta koko resurs.


    • pankkineiti pk

      "Todellinen korko VÄHINTÄÄN 28,92%" -ote Resursbankin etusivulta.

      Oletteko te lukutaidottomia vai mistähän syystä haluatte luottoa n.30% vuosikorolla kun omasta pankista sais n. 10% vuosikorolla?

      Itse olen pankissa töissä ja saan asunto- ja muuta luottoa pilkkahintaan, joten nämä puheet tuntuvat täysin epärealistisilta!!!

      • E

        Pysykää erossa tästä pankista. Tiliotteista ym. ei saa mitään selvää ja jumalauta niitä laskuja tulee, nyt sitten palautellaan liikaa maksettuja, aivan käsittämätöntä toimintaa.


      • datineynetim

        "Oletteko te lukutaidottomia vai mistähän syystä haluatte luottoa n.30% vuosikorolla kun omasta pankista sais n. 10% vuosikorolla?"

        Taidat itse olla idiootti, kun vertaat Resurs Bankin todellista vuosikorkoa ja pankin nimelliskorkoa toisiinsa. Ne ovat kaksi eri asiaa. Todellisessa vuosikorossa on mukana nimelliskoron lisäksi lainan avausmaksu sekä tilinhoitomaksut.


      • Todellinen vuosikorko Resurs-pankissa on alle 20% - ainakin tuli mulle juuri sellainen tarjous allekirjoitettavaksi. Oikeissa pankeissa jää enemmän alle 20% ja luottokortilla alle 10 monasti.


    • Ällistynyt

      Emme suosittele! Mikäli haluatte yllätyksiä, muuttuvia maksueriä sekä huonoa suomea puhuvat "asiakaspalvelijat" niin siinä tapauksessa! Jos jännitystä kaipaatte ;D Olemme maksaneet kaikki erät sitä mukaan kun niitä on tullut, summat muuttuvat aika ajoin ilman ilmoitusta mutta pohjat oli tämän päivänen uusi lasku joka oli nelinkertainen sovitusta summasta (eikä ole rästejä) Asiakaspalvelija löi lopuksi luurin korvaan kun koitimme saada tietoa tästä muuttujasta!

    • XL66

      silmälasit tuli ostettu liikkeestä,oli vielä rahoitustarjous resurs bankiin 6kk maksuaika korko ja kulut 0%.Laskut maksoin ajallaan eikä mitään ongelmia ollut.Pari kirjettä on tullut (lainatarjouksia) sen jälkeen kun velan olin hyvin hoitanut,oikein nimeni olivat valmiiksi lainahakemukseen laittaneet.Roskiin ovat suoraan menneet.

    • Jämpti

      Sekä kotona että töissä todella huonot kokemukset Resurs Bankista. Asiakaspalvelussa näennäisesti suomea osaavia ihmisiä, mutta asia ei mene koskaan niinkuin on sovittu. En osta enää mitään, missä on Resurs Bank rahoitus.

      • rhu2

        kaikki toimii ja kulu luotollat 3kk 12€, öö mikä mättää?


      • Jeppistäjepulis

        Eipä tuolta meikäläisellekään irronnut lainaa. Tuloni n. 35000 e/vuosi, takana pitkä työsuhde vakavaraisessa yrityksessä ja luottotiedot kunnossa.

        Pitäkööt tunkkinsa, Resurs taitaa olla joku ruotsalainen roskapankki...


      • ramiolavi41
        rhu2 kirjoitti:

        kaikki toimii ja kulu luotollat 3kk 12€, öö mikä mättää?

        elä valehtele, mulle tuli automaattisesti tilinavaus maksu 30 euroa ja kuukausittain erilaisia kuluja 12 euron edestä, vaikka lyhennysaikataulu oli 12kk ja lyhennys 80 euroa, eli helvetin kalliiksi tuli se laina ja kun mokasin yhden maksun niin tuli 19,80 korko 120 kuukaudelta about 30 euroa, paska laitos on ja höynäyttää, pysykää kaukana jos haluatte mielenterveyden säilyttää kun huomaatte miten paljon maksatte turhasta.


      • petkutusta

        Selkeästi vedätystoimintaa harrastava pankki, minulla ainakin huonoja kokemuksia! Siis pysykää erossa !!!


    • Resurs Bank fraud

      Jaahans... Onkos kokemuksia kosmetiikkaleikkausten osalta kun niitäkin näköjään rahoittavat? Ihmetyttää kun jo vuosi makseltu n. 170 egee kuussa alkuperäistä 4000 egen lainaa ja vielä vuoden maksamisen jälkeen velkaa jäljellä 3800... Mikähän mättää kun velka ei edes maksamalla lyhene? Oliskohan vika tuossa kuukausimaksussa ja "kuukausikorossa?" Äkkisältään laskin, että n. 4-5 tonnin operaatio tulee kaikkine kuluineen ja maksuaikoineen 72-120kk maksamaan n. 4-5 kertaisen hinnan, eli tytyn tisseille tulee osareilla hintaa n. 20 000 egeä...
      Jo vuoden tuota alkuperäistä 4000 tonnin lainaa maksaneena jäljellä edelleenkin 3800 egeä ja nyt 120 kk vaihtoehdolla loppusummaksi syntyy 169,72x120kk=20,366,64 egeä joten kysykääpäs tuota näiltä Helsingin Aleksanterinkadun tissi-ihmeiltä, että miten tuo hinta kasvaa tuollaiseksi...
      Ilmeisesti Virosta Suomeen muuttanut klinikka keksinyt keinon rahastaa jota ei tajuta... Kuukausikorko? Sillähän tuosta saa mukavat 200 prosenttiset.. Vai? kaikki toimisto kulut ym. muut maksut päälle... Joten elkääpä ihmetelkö kun tissi-ihme kehuskelee kymppitonnien päivä tuloillaan.. Tuoltahan se tulee ja miehet maksaa... Ja kaikki on "niin kuin ennenkin"...Jotta sinne sitten kun halvalla saa ja suositelkaa ihmeessä vielä naapureillekin niin saadaan nekin samaan velkavipuun...Kuluttajasuoja-asiamiehelle koko Resurs Bank liiteri tutkittavaksi jne. Näköjään JYSK:in liittynyt samaan viron koplaan joten niittenkin laskut samaan tutkintaan...

      • 6+17

        Katsoin hieman Resurs Bankin Yksityislainan ehtoja http://www.resursbank.fi/laina/yksityislaina/ ja aika kohtuullisilta vaikuttivat. Nimelliskorko 18,2 %, tilinhoitomaksu 3 € kuukaudessa, luotonavausmaksu 39 €. Sivulla olevan esimerkkilaskelman mukaan 2000 euron suuruinen luotto 5 vuoden maksuajalla maksaisi 54 euroa kuukaudessa, josta kulujen osuus olisi 1279 / 60 = 21,32 €/kk. Pankista saisi tosin paljon halvemmalla, mutta pankkien vakavaraisuussäännöksiä on tiukennettu ja velkajärjestelylakia väljennetty, joten mm. pienituloisille ei enää voida myöntää niin helposti lainaa.

        Resurs Bankilla on myös Tililuotto, eli voi tehdä ostoksia yhteiskumppaneiden liikkeissä luotolla. Hintaa ei ollut sivulla mainittu, joten arvaan ko. luoton maksavan maltaita, jos ei halua käyttää korotonta maksuaikaa. Voi olla että hinta riippuu myös yhteistyökumppanista.


    • hgff

      Omalla kohdalla ei ole tullut laskuja kotiovelle, mutta asiakaspalvelu soittaa sitten perään ja perii myöhästymismaksuja näistä "laskuista."
      Jos itse soittaa asiakaspalveluun ja kyselee laskutietoja joilla maksaa, niin eivät kuulemma voi antaa, ne löytyvät paperilaskuista.

      Jos olisin tiennyt osamaksulla ostaessani, että kyseinen pankki toimii luotonantajana, olisin jättänyt ostamatta. Mutta vahingosta viisastuu.

    • tyytyväinenasiakas

      Vuosi sitten ostin huonekaluja osamaksulla.Hyvin toimi maksuerät sopimuksen mukaan.Sai maksaa joko sovitun erän tai halutessa isomman summan kuukausittain.
      Ei valittamista.

    • Nynni299

      Vetävät joka välissä. Olemme maksaneet lyhennyksen aina ajallaan. Lisäävät laskuihin ihmeellisiä kuluja, joita ei ole sovittu. Todella huonoa asiakaspalvelua, tiliotettakaan eivät meinanneet millään lähettää. En ikinä ottaisi rahoitusta tästä pankista, toiminta haiskahtaa erittäin epäluotettavalle.

    • Varkaitakaikki

      Juuri kysyin loppusaldoa, joka on 399,90€.
      Ostin huonekaluja osamaksulla 2014, enkä ole korttia sen jälkeen käyttänyt. Summa oli joku 300€, hieman alle.

      Vuosi sitten - 4.8.2015 - kysyin velkasaldoa viimeksi, niin oli 389,93€. Olen maksanut vähintään minimierän joka kuukausi, välillä reilusti isompaa summaa (50-100€ kerralla). Eipä ole lasku pienentynyt, vaikka korttia en ole käyttänyt.

      Velkasaldon voin nähdä paperisesta tiliotteesta, jota minulle on kuulemma laitettu. Ei ole muuten näkynyt kuin yhden ainoan kerran kun laitoin reklamaation ja heti sen jälkeen tipahti 2015 elokuussa (eli tuon velkasaldokyselyn jälkeen) paperinen tosite. Ensimmäinen ja viimeinen mitä olen saanut.

      Tein nyt asiasta rikosilmoituksen, koska tämä on alkanut vituttaa urakalla.

      • Ei_tajuu

        Mikä ihmeen kortti? Itselläni joka kuisessa Resursbankin laskussa näkyy velkasaldo ja tehdyt lyhennykset.


    • hyvinmeni

      Ostin myös huonekaluja Resursbankenin rahoituksella. Laskut tuli kuukausittain ajallaan,eikä hirveitä korkojakaan.Oli kyllä vain 600 e ostokset .Kuukausimaksu kaikkineen kuluineen 67e,tilinhoitomaksu korko 7 e/kk. 10 kk maksuajalla.

    • Mitämitämitäkor.jakuluja

      Laina otettu 2013 eikä tunnu lyhenevän juurikaan ihme korkoja mitä ei ollut alunperin missään ilmoitettu. Kaikki maksettu ajallaan????

    • Kustupäinnäköä

      Pitää ottaa yhteyttä pankkialan ihmisiin ja kuluttajasuojamiehiin. Lainaa maksettu 3vuotta ja ei se vaan lyhene mihinkäänpäin. kk.maksu 134€ ja lainaa kokonaisuudessaan4.300,€ nyt vielä jäljellä 3.300,00 KYLLÄ meinaan mättää pahemman kerran. Nyt aijon laittaa jonkun minua viisamman asialle, koska sieltä virmasta vain ei saa mitään tietoja.

    • Ei_tajuu

      Ihan taulukon mukaan itsellä lyhenee laina, jos maksaa vain sen minimi lyhennyksen. Laskulla näkyy selkeästi kertynyt korko ja joka kuukautinen käsittelymaksu.

    • ukkkk

      Paska pankki. Olen tehnyt nettiostostoja liikkeestä, joka käyttää resuspankkia. Ihmettelin, kun viimeisestä tilauksesta on kulunut jo useita kuukausia ja kyseiset tuotteetkin maksettu. Vaan laskutuspa ei lakannutkaan. Kolmannen laskun saatuani soitin liikkeeseen josta tilaukset tehty ja sieltä ei maksamattomia laskuja löytynyt, vaan kaikki oli maksettu. Soitin Resur spankin asiakaspalveluun ja vieläkin siellä yritettiin selittää, että kyseessä oli joku vanha lasku, ja lisääkin olisi tulossa. Sanoin, että minulla on kuitit kaikista tilaamistani ja maksetuista laskuista ja tiliotteetkin löytyy ja tarvittaessa kulattajasuoja-asiamieskin on vain kivenheiton päässä. Siinä vaiheessa sanottiikin, että laskut on aiheettomia, eikä niitä tarvi maksaa.

    • petkutetaanko

      Ostin silmälasit Silmäasemalta, 750 euroa. Olisin maksnut tililtäni heti koko summan tai käteisenä. Mutta se ei käynyt. Pitää maksaa Resurs Bankin kautta.
      Sain nyt laskun laseista pankilta: Minä olenkin siis ottanut lainaa ko. pankista 750 euroa!
      Mitä järkeä tässä on? Onko mafia asialla? Ruvetaanko minua kiristämään?

      • sfdsf34

        älä ole uusavuton, maksa koko summa resurs bankin laskulla.


    • Kelttilä

      Otin Resurs Bankin AutoFit kortin kun autoa piti korjata. Ja kyllä on sekava soppa. Laina oli vain kolmisen sataa, mutta joka kuukauden lasku oli ihan mitä sattuu ja yksi muistutuslasku tuli 2 viikkoa sen jälkeen kun olin maksanut kuukausierän. Mainostavat korotonta lainaa, mutta sellaista ei ole ole todellisuudessa olemassa. Perivät aivan omituisia kuluja. Nyt mulla menossa "viimeinen taisto" sen jälkeen aion irtisanoa tilin. Huijausta koko ResursBankin toiminta! Älkää ikinä ottako.

      • op2

        Maksa laskut ajoissa ja oikealla summalla nii ei ole ongelmaa.. Itsehän sanoit että olet saanut muistuslaskun. se tarkoittaa aina että olet itse sössinyt


      • Anonyymi

        Huono fiilis siitä pankista


    • höpöhöpönbank

      Ostin nykyisen pyörän ja maksoin loppuosan siitä Resurs Bankin luotolla, 500e osamaksuna. No nyt yritin ostaa sähköpyörää työmatkalle, luottoa olisin tarvinut 3500e koska pyöräliikkeissä näkyy olevan tämä Resurs luotonantajana. Tulot on 42000e/vuosi ja olen täysin velaton, aiemmin oli velkaa mutta olen saanut ne hoidetuksi pois alta. Luottoa eivät myöntäneet, oli vähän nolo fiilis kun pyöräliikkeestä soittivat ettei luottoa myönnetty? Ihmettelin että herrankiesus, miten ihmiset voivat ostaa vaikka auton velaksi, jos ei luottoa tämmöiseen pyörään edes saa? =D HAHAHA! Kuin isot tulot autoon pitää olla 29 000e/kk? Maksuhäiriömerkintöjä minulla ei ole.

      Resursin vastaus:
      "Teemme hakemuksille aina kokonaisarvion, joka perustuu kaikkiin saatuihin tietoihin ja tietoihin, jotka Suomen Asiakastieto meille tarjoaa. Eri luotoissa voi olla eri vaatimukset ja Resurs Bankilla on oikeus määrittää ja muuttaa näitä.

      Luoton myöntämiseen liittyvät perusteet ovat pankin liikesalaisuuteen kuuluvia, eikä niitä ole siksi velvollisuutta kertoa asiakkaille. Vain siinä tapauksessa että luoton myöntämättä jättäminen on perustunut asiakkaalla olevaan maksuhäiriömerkintään, on asiakkaalla oikeus saada tieto kielteisen luottopäätöksen syystä. Tästä syystä emme voi kertoa luottopäätöksistämme tämän enempää."

      Toisaalta mietin etteivät luottoa myöntäneet koska se 3500e luotto on vain semmoinen "mainoskikare" siinä listalla, että jos oikeasti haluaa 3500e luoton, niin silloin se pitää ottaa kalliimmalla koroilla ja kuluilla?

      No samapa tuo, säästän tuohon sähköpyörään 4-5 kuukautta ja ostan sitten suoraan omalla rahalla, ihan paras oikeestaan.

    • Ihmeellistä

      Miksi ne kyselee myös näitä:

      - Talouden kaikki lainat yhteensä
      - Talouden kaikkien lainojen lyhennykset yhteensä

      • Ei_tajuu

        Ihan normaaleja kysymyksiä luotonantajalta.


      • Anonyymi

        No tätä minäkin ihmettelen? Mitä ne muiden lainat tuohon kuuluu? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tätä minäkin ihmettelen? Mitä ne muiden lainat tuohon kuuluu? :D

        Pitäähän luoton antajan selvittää, onko asiakas jo entuudestaan ylivelkaatunut !


    • ALLAN

      Ahaa! Vai sillä tavalla.

      • helvetinkallis

        Hain kymppitonnia lainaa ja kymppitonni olisi maksanut kymppitonnin,et senhintasta olis tarjolla.


    • Maisuhangeetti

      TÄMÄ:

      "Ihmetyttää kun jo vuosi makseltu n. 170 egee kuussa alkuperäistä 4000 egen lainaa ja vielä vuoden maksamisen jälkeen velkaa jäljellä 3800... Mikähän mättää kun velka ei edes maksamalla lyhene?"

      "Äkkisältään laskin, että n. 4-5 tonnin operaatio tulee kaikkine kuluineen ja maksuaikoineen 72-120kk maksamaan n. 4-5 kertaisen hinnan, eli tytyn tisseille tulee osareilla hintaa n. 20 000 egeä..."

      Vittu mä repesin 😄😄😄. On siinä yhdellä muovipallolla hintaa. Toivottavasti tajuat puristella niitä koko rahan edestä 😃😃😃

      Sinut ja tyty olisi ihan hauskaa nähdä livenä, että tietäisi miltä näyttää nykyajan umpityhmät ihmiset.

    • Maisuhangeetti

      JA TÄMÄ:

      "Pitää ottaa yhteyttä pankkialan ihmisiin ja kuluttajasuojamiehiin. Lainaa maksettu 3vuotta ja ei se vaan lyhene mihinkäänpäin. kk.maksu 134€ ja lainaa kokonaisuudessaan4.300,€ nyt vielä jäljellä 3.300,00 KYLLÄ meinaan mättää pahemman kerran. Nyt aijon laittaa jonkun minua viisamman asialle, koska sieltä virmasta vain ei saa mitään tietoja."

      Se sinua viisaamman löytäminen tuskin osoittautuu ongelmaksi 😄😄😄

      • Anonyymi

        Järkyttävää mitä kaikkea tapahtuu. Pysykää eris moisesta puljusta.


      • Anonyymi

        Hei,eihän se voi laina voi lyhentää suuren koron takia. Oli sama laina ja lainan maksu oli 40 euroa muut korkomakia. Eli 100 euroa lyhennys kun todellisuudessa kaikki muu oli koron maksua. Hankin lisätöitä ja maksoin nopeassa tahdissa pois. Usein on jos tuloja on kuusittain kohtuu summa jo niin pankki voi myös katsoa miksi hyvätuloinen hakee lainaa kun tulothan ovat riittävät elämiseen. En myöntäisi minäkään lainaa kyllä miettisin mihin tuo oikein tarttee lainaa joka on kova korkoisinta mitä olla voi.


    • Anonyymi

      Ostin silmäasemalta silmälasit viime elokuussa v.2018. Olen maksanut yht. 253 euroa huhtikuulle 2019. Resurs Bank kirjautuneenani luottoa on käytössä 121 euroa ???!! minulle myönnettiin 500 euron luotto. Itse luulin olisi 12 kk korotonta ainakin Resurs Bank sopimuksessa lukee. Soitin sinne muuttaakseni 12 kk korotonta maksuksi, onnistuin muuttamaan. Mutta se oli viimeinen kerta kun käytän Resursia . Minua kusettiin nyt.

    • Anonyymi

      Tuleeko resurs bankilta lasku omapostiin vai paperisena kotiosoitteeseen? Ihmettelen, kun enismmäistä laskua ei ole kuulunut..

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        E-laskuna saa pankkiin.


    • Anonyymi

      Resurss Bankia ei kannata käyttää yhtään mihinkään. Sovitut asiat ei pidä, e-laskun tilausmahdollisuus löytyy nettipankista mutta kas, erälaskut eivät tule e-laskuna vaan paperisena. Ei siis mahdollista saada sähköistä laskua. Asiakaspalvelu olematonta ja amatöörimäistä. Itse jouduin hetkeksi pieneen liemeen kun posti hukkasi laskun ja seuraava tuli perille jossa summa tuplana. Neuvottelu ei paljoa auttanut, käskettiin kysymään postista....

      Että siinä, ei muuta ku lainaa hakemaan ja tappelemaan.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä siis sen verran, että kyseessä osamaksurahoitus, ei "pankkilaina". Tällaisia erälaskuja ei kuulemma voi saada e-laskuna. Että se on korkeemman käres miten maksujen käy kun välissä on posti.


      • Anonyymi

        Eipä jäänyt yhtään laskua maksamatta, vaikka postitse tulikin. Sanoohan sen järkikin, jos ei kuulu laskua kuukauteen, niin puhelimitse aina saa kysymällä maksutiedot.


      • Anonyymi

        Ei vaan jos jotain laskua ei heti kuulu niin tili sileeksi ja nettiin huutamaan kun lasku tuli pari pv myöhemmin ja rahat oli jo käytetty. Kusetusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä jäänyt yhtään laskua maksamatta, vaikka postitse tulikin. Sanoohan sen järkikin, jos ei kuulu laskua kuukauteen, niin puhelimitse aina saa kysymällä maksutiedot.

        Aikas hiasta toi puhelimella yhteys otto kokeilkaapa


    • Anonyymi

      Kallista lainaa...

      • Anonyymi

        Järkyttävää. Pysykää mahdollisimman kaukana RESURSI BANKISTA. Tosi törkeää kohtelua ja korot ovat mitä sattuu. Toivottavasti kukaan ei sorru ko. pankin asiaaksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää. Pysykää mahdollisimman kaukana RESURSI BANKISTA. Tosi törkeää kohtelua ja korot ovat mitä sattuu. Toivottavasti kukaan ei sorru ko. pankin asiaaksi .

        Korot ovat korkeita ja kun asiakas on vielä niin tyhmä, että maksaa vain minimimaksua, niin siitä seuraa, että maksettu "lyhennys" oikeasti lyhentää velkaa vain hitusen, sillä pääosa maksusta menee niihin kuukauden korkoihin ja muihin konttorikuluihin.
        Mielestäni kaikkia osamaksulaskuja saa maksaa enemmän kuin mitä kuitissa lukee, jolloin myös laina ja sen ohella maksuaika lyhenee huomattavasti. Näin ainakin minulla !


    • Anonyymi

      Osaavat laskuttaa .Ostin Bauhausista koneen.on muuten tullut monta laskua
      koneesta , juuri maksoin tulleen 5€ laskun , joku korkolasku..tiiä.niistä mistä.
      Maksoin kuitenkin 6€ niin ei pitäs ??? tull enää laskuja.????????

      • Anonyymi

        No ihan varmaan saat lisää laskuja. Mulle on tullu noita 5 euron huomautuskululaskuja jo kolme kertaa. Maksoin jokaisen, mutta pari päivää myöhässä kun lasku viipyy postissa kaksi viikkoa. Enää en maksa ja teen rikosilmoituksen.


      • Anonyymi

        No ihan varmaan tulee laskuja


    • Anonyymi

      Otin lainan ja maksoin pois. Ei huonoa sanottavaa.

      • Anonyymi

        Olet varmaan ainut joka selvinnyt. Ok. Minun tietooni tullut useita, joita tämä ROSKAPANKKI on sählännyt perimällä turhaan keksien jos päivä myöhässä laskulla maksattanut korkeita korkoja. Asia edennyt poliisille ja sitä kautta selvinnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan ainut joka selvinnyt. Ok. Minun tietooni tullut useita, joita tämä ROSKAPANKKI on sählännyt perimällä turhaan keksien jos päivä myöhässä laskulla maksattanut korkeita korkoja. Asia edennyt poliisille ja sitä kautta selvinnyt.

        Minulle myönnettiin laina resurs Bankista. Osaako joku sanoa maksetaanko laina suoraan ilmoittamalleni tilille vai täytyykö itse tehdä jonkunlainen nosto sieltä heidän pankin sivulta? Kiitos vastauksista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle myönnettiin laina resurs Bankista. Osaako joku sanoa maksetaanko laina suoraan ilmoittamalleni tilille vai täytyykö itse tehdä jonkunlainen nosto sieltä heidän pankin sivulta? Kiitos vastauksista!

        Omalle tilille se ainakin itsellä siirtyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan ainut joka selvinnyt. Ok. Minun tietooni tullut useita, joita tämä ROSKAPANKKI on sählännyt perimällä turhaan keksien jos päivä myöhässä laskulla maksattanut korkeita korkoja. Asia edennyt poliisille ja sitä kautta selvinnyt.

        Titityy. Kuulostat hyvin tyhmältä henkilöltä.


    • Anonyymi

      Olen hyvin pettynyt teidän laina tarjouksiin (lainan takaisin maksu suunnitelmaan ,laitatte tosi nopeera luottorekiterin??? Ettäkä ilmoita l-rekisteriin asiasta.

    • Anonyymi

      Aihe Tarja Nieminen! Voitteko siirtää mun tilille 700€? Kävin teidän sivulla katsomassa... Siellä on tilinumero ja sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Ystävällisin terveisin Tarja Nieminen

    • Anonyymi

      Tämä pankki on täysi huijari. Maksoin noille siirretyn jonkun alle 300 euron laskun hiukan myöhässä. Tuli karhu vaikka olin jo maksanut. Sitten tuli uusi karhu karhumaksusta 5 ekee. Maksoin sen pari päivää myöhässä. Taas tuli uusi 5 euron perintäkulun karhun karhu. Maksoin senkin 2 päivää myöhässä. Kolmatta en enää maksa. Tuli tekstiviesti, johon ei voi vastata. Niiden sivuilla ei voi vastata mihinkään. Seuraavaksi teen rikosilmoituksen

      • Anonyymi

        Voitko maksaa laskusi ajoissa. Katso peiliin.


      • Anonyymi

        Voihan nenä! Ihan sama tilanne mulla. Laitoin siitä kommentin. Täysi huijari tämä pankki


    • Anonyymi

      Ei ennakkomaksulainaa täällä Hae nyt, Tarjoamme seuraavanlaisia ​​lainoja ja monia muita; Tarjoamme seuraavia lainoja yksityishenkilöille - ota meihin yhteyttä alla olevan sähköpostitunnuksen kautta. ( [email protected] )


      * Henkilökohtaiset lainat
      *Kaupalliset lainat
      *Investointilainat
      *Kehityslainat
      * Konsolidointilainat
      *Opintolainat
      *Autolainat
      * Asuntolainat
      * Hankintalainat
      * Rakennuslainat

      Yrityslainat ja paljon muuta: Jos olet erittäin kiinnostunut lainatarjouksestamme, ota ystävällisesti yhteyttä alla olevan sähköpostiosoitteen kautta. [email protected]

    • Anonyymi

      Täysin paska pankki! Ei kannata olla missään tekemisissä. Ostin viime kesänä tavaraa Bauhausista ja lasku tuli tältä pankilta. En tiedä miksi. Olin matkoilla enkä tsekannut sähköposteja päivittäin. Eräpäivän jälkeen tuli paperipostissa karhu 18 päivää eräpäivän jälkeen. Maksoin siis laskun ja siinä olleet kulut ja korot 18 päivää ERÄPÄIVÄSTÄ. Tämän jälkeen tuli kuukauden päästä uusi karhu, jossa vaadittiin 5 euron huomautuskulua. Maksoin tuonkin kulun ja ajattelin pääseväni paskasta eroon. Mutta nyt sain uhkailukirjeen, jossa vaaditaan 15 euroa mukamas maksamattomista kuukausimaksuista. En ole tehnyt mitään luottosopimuksia kyseisen toimijan kanssa enkä satavarmasti tee. Jos vielä ottavat yhteyttä, aion tehdä rikosilmoituksen kiristyksestä ja laittomasta uhkailusta. ÄLKÄÄ HELVETISSÄ OLKO MISSÄÄN TEKEMISISSÄ TUON LAFKAN KANSSA

    • Anonyymi

      Tarvitsetko lainaa?
      Tarvitsetko taloudellista apua?
      Tarvitseeko yrityksesi, yrityksesi tai toimialasi taloudellista apua?
      Tarvitsetko rahoitusta yrityksesi perustamiseen?
      Tarvitsetko rahoitusta yrityksesi laajentamiseen?
      Tarvitsetko henkilökohtaista lainaa? sähköposti: [email protected]

    • Anonyymi

      Kannattaa kysyä kuluttaja asiamieheltä jos joku asia mietityttää itse olen saanut hyvää palautetta ja neuvoja sieltä.

    • Anonyymi

      Pysykää kaukana. Otin 18 000€ lainaa Resurs Bankista 1.2.2017. Kuukausierä on 350€. Olen maksanut heille 5 vuoden ja 8kk aikana 23 500€ ja jäljellä oleva saldo on 21 985€.

      • Anonyymi

        Kuinka pitkä takaisinmaksuaika oltiin laskettu tuolle lainalle?


      • Anonyymi

        No huh huh 😮


    • Anonyymi

      Miksei viranomaiset tutki näitä firmoja ja laita liiketoimintakieltoon. Nämäkin ruotsalaiset toimivat Suomessa, koska Suomessa kuluttajansuoja on paljon heikompi kuin Ruotsissa. Älkää luottako näihin luotonantajiin. Karttakaa yrityksiä,, jotka tarjoavat näitä laskutuspalveluita.

      • Anonyymi

        Miten niin ei toimi Ruotsissa?


    • Anonyymi

      Mitä ne kyselee, kun yrittävät soittaa?

      • Anonyymi

        Ja muutin juuri mieleni ja en aiokaan ottaa sitä lainaa noilta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutin juuri mieleni ja en aiokaan ottaa sitä lainaa noilta...

        Varmaan kallista lainaa muutenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutin juuri mieleni ja en aiokaan ottaa sitä lainaa noilta...

        Varmaan viisas päätös? 😊


    • Anonyymi

      Vieläkö siinä lainassa on kovat korot?

    • Anonyymi

      On kovat.

      Lainasto MasterCard on hyvä. Siinä ei ole kuukausimaksuja. Maksat vain käytöstä. Saa nostettua rahaakin.

    • Anonyymi

      Olen monta vuotta lyhentänyt 4000 lainaa n. 150 kuussa. Velka on edelleen 3800. Järkyttävää. Älkää menkö lankaan tai maksakaa takaisin isolla kuukausierällä nopeasti pois. Itse aion ottaa jonkun yhdistelmälainan jotta saan edes joskus maksettua kaiken pois😳

    • Anonyymi

      Pysykää todellakin loitolla tästä firmasta. Itse idioottina menin 3v sitten ottamaan heiltä 50 000€ lainan. Olen maksanut 600€ kk. Eli maksanut olen heille nyt n. 20 000€, laina on lyhentynyt 2000€:lla.

    • Anonyymi

      Taidan minäkin perua lainani tuolta. Ensin kirjoitin allekirjoituksen silloin mainitun koron kanssa mutta sitten soittivat ja kertoivat että heillä on uudet korot.
      ?????
      Lähettävät minulle uuden lainahakemuspaperin jonka minun pitäisi allekirjoittaa.
      Enpä kirjoita alle!

      • Anonyymi

        Onneksi rupesin katsomaan näitä arvosteluita.pysyttelen kaukana kyseisestä yhtiöstä🏆


    • Anonyymi

      Piti olla korotonta, oli pakko hankkia yksi tuote laskulle ja ko. yritys tarjosi resurs bankia. Laskutus meni heti jotenkin sekaisin, tulee muistutuksia, on korkoa ja korkokuluja, maksettava summa vaihtelee, ja ties mitä. En löydä verkkosivulta mitään järkevää yhteenvetoa että mistä ne korot esimerkiksi muodostuvat. Äkkiä eroon eikä ikinä enää. Luottoja ollut monenlaisia mutta tämä on kyllä huonoin ja sekavin ikinä.

      • Anonyymi

        Ne korot ja kulut lukevat varmasti niissä lainaehdoissa, jotka olet hyväksynyt siinä vaiheessa, kun olet luoton ottanut.


    • Anonyymi

      Meinasin mennä vipuun, mutta onneksi luin nämä palautteet. Eiiiinikiiiinääääää!!!!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe