Eli kävin tässä viime viikon torstaina lenkillä ihan niin kuin useita kymmeniä kertoja talven ja viime kesän aikana eikä ole ollut tällaista ongelmaa. Kesken lenkin tunsin kipua jalkaterän päällä isovarpaan jänteen kohdalla sellaisen "molikan" alla keskellä. En kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota koska ajattelin että lenkkari painaa jalkaa samallalailla kuin luistin talvella. Ero löytyi sitten aamulla kun sattui jalkaterän keskelle aamulla, kun liikutti isovarvasta. Kun laittoi kyseisen lenkkarin jalkaan, hyvä että pystyi kävelemään -> sandaalit jalkaan töissä. Kipu lieventynyt hieman, mutta sunnuntaina isovarpaan jänne alkoi rutista liikuttaessa. Kellään tietoa mitä on ja onko paha? nimimerkillä haluais päästä jos takas lenkille ...
Varvas on kipeä ja rutisee
3
4133
Vastaukset
- mynsteri
Mulla on samat oireet kuin sulla. Isovarpaan jänne rutisee varvasta liikuttaessa. Olin sunnuntaina lenkillä, myös talvella juossut satunnaisen epäsäännöllisesti.Aiemmin kesken pitkän työpäivän olen tuntenut kipua samassa kohtaa, mutta se on mennyt illan aikana ohi. Toivottavasti joku fiksumpi osaa vastata.
- 99
,, kirjoitti:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00269
Nivelrikko. Itsellä kipeytyi myöskin samainen paikka lenkkeilessä ja sitten myös muulloinkin. Välillä oli niin kipeä, ettei pystynyt varvasta taivuttamaan ja kävely oli hankalaa. Lääkäriltä sitten ohimennen kysyin kun olin siellä muusta asiasta, niin hän totesi heti että nivelrikko varpaan nähdessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203