Op Visa Gold ?

harkitsen_sitä

Onko kellään täällä käytössä OP Visa Gold :ia? Mitä hyötyä tai etua tuo tämä kortti? Vai tuoko mitään? Katsoin että sen saisi samaan asiakaspalvelupakettiin, joka siis menee bonuksista.

Tosin paketin hinta kohoisi 3,75 euroa / kk --> yli 6 euroon, mutta kun bonuksia on niin paljon ettei tiedä mihin niitä tunkisi niin siksi harkitsin tota korttia. Eli siis saisin sen maksutta. Mutta onko siitä mitään hyötyä?

kiitos etukäteen

20

25573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edell.

      no niin löytyikin tietty op:n sivuilta: matkavakuutus ja matkatavaravakuutus sisältyy, vähän isommat luottorajat ym.... eipä sanottavaa hyötyä, en ota

      • aikuinennainenkans

        Niin jos tarvii matkavakuutusta. Monissa muissakin korteissa on mukana matkavakuutus, mutta muissa näyttää vakuutuksen ehtona olevan, että matka on maksettu kyseisellä kortilla. OP-GOLD- kotilla vakuutus on voimassa, vaikka matkan olisi maksanut työnantja, miesystävä tai se olisi joku ilmainen bonusmatka.


      • 3333333333333
        aikuinennainenkans kirjoitti:

        Niin jos tarvii matkavakuutusta. Monissa muissakin korteissa on mukana matkavakuutus, mutta muissa näyttää vakuutuksen ehtona olevan, että matka on maksettu kyseisellä kortilla. OP-GOLD- kotilla vakuutus on voimassa, vaikka matkan olisi maksanut työnantja, miesystävä tai se olisi joku ilmainen bonusmatka.

        matkavakuutus ei ole voimassa työmatkoilla


      • 13+5
        3333333333333 kirjoitti:

        matkavakuutus ei ole voimassa työmatkoilla

        "matkavakuutus ei ole voimassa työmatkoilla "

        Eikä tarvitse ollakaan koska työnantaja vakuuttaa työntekijänsä.


    • mfjkffyfy

      Nordean Mastercard ja Visa Goldit ovat avainasiakkaille ilmaisia, ilman poonuksiakin. Kuten verkkopankkikin. Ja Gold-kortit sisältävät vastaavat vakuutukset. Kivaa saada bonusta mitä kuitenkin menee vaan palvelumaksuihin.

      Keskittäminen on kusetusta, kilpailuttamalla erikseen säästää.

      • haha, help please :(

        olen juuri saanut visa electronin ja en tiedä miten sitä käytetään :/
        niin kun olen kaupassa niin annanko kortin sille kassatädille tai työnnänkö koneeseen ?

        :D olisi kilttiä jos joku auttaisi !:)


    • okoyfihh

      Itselläni OP-Visa Gold -kortti. Sen kautta saa Eurooppalaisen SuperEuro- matkavakuutuksen, joka on laadukas ja kattava omasta mielestäni. Jos vastaavan vakuutuksen ottaisin Pohjolalta suoraan, tulisi hinnaksi yli 100 euroa. Nyt saan vastaavan vakuutuksen 75 eurolla /vuosi (6,25 e/kk) ja se menee bonuksista. Poiketen Pohjolan matkavakuutuksesta OP-Visa Goldin matkavakuutus on voimassa enintään 45 vuorokauden pituisilla matkoilla (Pohjolan kautta muistaakseni 90 vuorokautta??). Mutta itse kun matkustan enintään 2 viikon pituisilla matkoilla, niin 45 vuorokautta on ihan riittävä.

      Visa Goldilla on lisäksi nuo lisäpalvelut, joiden kautta voi saada lainopillista apua ja tarpeenvaatiessa palkattua tulkin tai asianajajan. Noita palveluja ei ole ollut tarvetta käyttää, mutta kertahan se on ensimmäinenkin jos sellainen tilanne joskus tulee vastaan kaukomailla reissatessa.

      Matkaa ei tarvitse maksaa kortilla saadakseen matkavakuutuksen reissun ajaksi voimaan.

      Niin ja niitä bonuksia kertyy vuodessa n. 400 euroa, joten 75 euron siivu korttiin (ja 0,25 e/kk verkkopalveluun) ei vielä kokonais bonusmäärään tee kummoista lovea. Kertyvillä bonuksilla maksan yhden vakuutuksen maksun Pohjolasta ja olen myös tehnyt lainopillisissa palveluissa testamentin ja avioehdon itselleni. Saako Nordean asiakas nimimerkki mfjkffyfy vastaavia etuja maksutta??

      En sano, että kaikki pankki- ja vakuutus asiointini olisi keskitetty OP:n, vertailu toki kannattaa.. ;)

      • 17+9

        "En sano, että kaikki pankki- ja vakuutus asiointini olisi keskitetty OP:n, vertailu toki kannattaa.. ;)

        Varmaan kannattaa. Ylihinnoitellut lainakorot ja alhaiset talletuskorot yhditettynä kalliisiin vakuutusmaksuihin tekevätkin OP:n kannalta vertailusta epäedullisen. Kannattaa ottaa vertailuihin myös muita pankkeja kuin Nordea.

        Kuinka usein muuten teetät testamentteja ja avioehtoja? Mitä luulet tuollaisten yksinkertaisten papereiden teettämisen maksavan peruslakitoimististossa, jos et itse pysty tekemään niitä?


      • aikuinennainenkans
        17+9 kirjoitti:

        "En sano, että kaikki pankki- ja vakuutus asiointini olisi keskitetty OP:n, vertailu toki kannattaa.. ;)

        Varmaan kannattaa. Ylihinnoitellut lainakorot ja alhaiset talletuskorot yhditettynä kalliisiin vakuutusmaksuihin tekevätkin OP:n kannalta vertailusta epäedullisen. Kannattaa ottaa vertailuihin myös muita pankkeja kuin Nordea.

        Kuinka usein muuten teetät testamentteja ja avioehtoja? Mitä luulet tuollaisten yksinkertaisten papereiden teettämisen maksavan peruslakitoimististossa, jos et itse pysty tekemään niitä?

        Ja tosiaan Sammossa, Aktiassa ja Diners-kortissa ainakin matkavakuutuksen voimassaoloehto on, että matka on maksettu kyseisellä kortilla. Itselläni on aika usein matkoja, joita ei voi maksaa kortilla. Siis bonusristeilyjä, lahjakorttiristeilyjä, työnantajan kustantama virkistysmatka, jonkin firman kustantama koulutusristeily tai nettikaupasta ostettu hotellimatka, jonka miesystävä on maksanut, koska hänellä on tämä vakuutusehtomaksukortti. Minulle tämä on tärkeä pointti.


    • 4 pv ja reissuun

      Laskin omalla kohdallani, että tuo Visa Gold tulee halvemmaksi vuositasolla kuin erillinen jatkuva matkavakuutus, eli hankkimista ei tarvinnut miettiä pitkään.

    • Tässäpä erot

      Op -visa gold ja nordea visa goldin erot: OP:ssä ei voimassa aviopuolisolla, jos ei ole rinnakkaiskorttia ja op:ssä lapset alle 15vuotiaat mukana. Nordeassa aviopuoliso mukana (ei tarvi rinnakkaiskorttia) ja alle 22 vuotiaat lapset ja jopa lapsenlapset. Nordea vakuuttajana on chartis, maailman suurimpia matkavakuuttajia. Ei tartte käyttää bonuksia. Muuten op:n matkavakuutus on kotimaassa voimassa yli 50 km matkoilla, nordean vain ulkomailla.

    • Pankkienkuningas

      Mitä paskaa op gold miksi ei norvegian ilmainen kaikissa suhteessa 45 päivää korotonta matkavakuutus peruutus yms. Op on hyvä ainoastaan mun laina jonka otin 09 koska negatiivinen korko ja prime. Op potkis mut ulos pankista heti jos pystyis. En suosittele kellekkään tuota op gold kokemuksella kaikki vastaavat palvelut saa ilmaiseksi jos ei ole op n työn tekijä niinkuin tuossa aiemmat kommentoijat. Käyttäkää järkeä niin voitte saada samat edut kuin minä ilmaiseksi

      • Anonyymi

        Tuossa tuli ostettua matka matkalahjakortilla. Norwegianin korttihan ei tarjoa tähän reissuun vakuutusta joten otin määräaikaisen. Kallista, ottakaa sellainen matkavakuutus jolla ei ole tollasia kortin käyttö ehtoja.


    • Anonyymi

      Katsoin OP sivulta, niin tuo vaatii ison asiakkuuden ennen kuin sitä saa. Ei varmaa riitä pelkka puhdas asioiden hoito ja parin tonnin oma talletus. Tavallinen ihminen voi unohtaa koko asian

      • Anonyymi

        Köyhä ei ole sama kuin tavallinen.


      • Anonyymi

        Oon ihan tavallinen vähän alle keskipalkkainen ihminen; asuntolaina ja jonkin verran sijoituksia. Ihan kivasti myönsivät muutama vuosi sitten. Joskus aiemmin mulla on on ollut amex gold myös, mutta siitä luovuin kun ei toiminut paljon missään.
        Ei noita opiskelijat tai työttömät taida saada, mutta tavalliset työssäkävijät kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan tavallinen vähän alle keskipalkkainen ihminen; asuntolaina ja jonkin verran sijoituksia. Ihan kivasti myönsivät muutama vuosi sitten. Joskus aiemmin mulla on on ollut amex gold myös, mutta siitä luovuin kun ei toiminut paljon missään.
        Ei noita opiskelijat tai työttömät taida saada, mutta tavalliset työssäkävijät kyllä.

        Ja muutenkin hyvä kortti, kun on vielä identiteettisuoja. Missä tuollaisen suojan saisi ilmatteeksi ? Ei missään ?

        Vakuutus identiteettivarkauksien varalle ja ennaltaehkäisyyn. ID-Turva poistaa tarvittaessa perusteettomat maksut, peruuttaa nimissäsi tehdyt tilaukset ja poistaa identiteettivarkauksiin liittyvät maksuhuomautukset.


    • Anonyymi

      Nykyään Op Gold matkavakuutus on voimassa vain jos matkasta on maksettu vähintään 50% kortin luoton puolelta. Ulkomaanreissuilla käytännössä lennot ja/tai majoitus. Voimassa max 45 vrk matkoilla. Ikäraja 91 v. Puoliso + Lapset alle 25v sisältyy.

      Vuokra-autovakuutuksen omavastuun poisto (2000€ asti) pitää maksaa kokonaan Op Goldilla + 50% lennot/majoitus.

      Korttiin sisältyy myös kaksi ilmaista Lounge käyntiä lentokentillä. Toimii LoungeKey:n kautta.

      Norwegianilla samat voimassaoloehdot korttimaksun suhteen, 50% matkasta maksettu luotolta (lennot/majoitus). Voimassa max 90 vrk matkoilla. Ikäraja 75v. Puoliso ja Lapset alle 21v sisältyy + samaa reittiä matkustavat kolme nuorinta matkustajaa. Käytännössä samalla matkavarauksella, joka maksettu Norwegianin luotolta.

      Vuokra-autovakuutus lisämaksusta, n.44€/vuosi. omavastuu 1900€ asti.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa..

        Lisää erilaisista korteista löydät mm. https://vaurastuviisaasti.webnode.fi/

        Rahanarvoisia etukoodeja: https://vaurastuviisaasti.webnode.fi/etukoodit/

        Nyt pientä rajaa. Minä en tuollaisia sivuja lue, joista ei käy ilmi, kuka sitä ylläpitää ja mitkä motiivit hänellä on. Tekstissä vilahtaa sana kryptovaluutta joka nostaa minulla karvat pystyyn, se kun on niin abstraktinen juttu. Lisäksi siellä mainoststaan luottokortteja, jotka ovat suomalaisille vieraita, enkä näe sellaisten tarpeellisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe