Kalanainen sängyssä?

Bull

Siis miten lähestyä herkkää, ilmeisen haavoittuvaa kalatytteliä jos aikoo päästä sänkyyn hellimään häntä? Vai onko ulkokuori vain lumetta, että sisällä onkin joku seksipeto?

10

2778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CrystalFish

      mukana on tunteita ja edes jonkinmoinen luottamus sinuun niin hän saa sinut lentämään tähtiin etkä unohda sitä sänkykokemusta ikinä ;) Mutta jos kerran hän on herkkä ja haavoittuvainen, saattaa sinulla olla hieman töitä ennen kuin tähtiin pääset....

      Onnea matkaan! :)

    • Maaliskuun Idus

      Olen ulospäin arka ja ujo, joskin kaveriporukassa heitän sujuvasti huulta.

      Kun oikea pelikaveri sattuu samaan petiin mua ei pidättele mikään.

    • kaikki...

      Kalanaiselle käy kaikki sängyssä. Minä ainakin suostun kaikkeen mitä mies ehdottaa ja yritän täyttää hänen toiveensa. Tykkään siitä että mies on hellä, mutta ei kaiken aikaa. Silloinhan se mies olisi nössö. Välillä mies voi olla vaativankin ja kipukin voi olla ihanaa, kunhan on siedettävän rajoissa. Tykkään siitä, että mies hallitsee tilannetta.

    • villisilli

      seikkaa: ole aidosti kiinnostunut, kalat huomaa vilpin helposti ja tulee pakastesei. Muista olla hienotunteinen; älä arvostele sanallakaan, vaikka tekis mieli niin ensimmäisellä kerralla se kyl puhaltaa pelin poikki. Ole sellainen kuin toivoisit sulle oltavan, kalat on mukautuvainen sänkykumppani mutta alkuun ehkä hiukan ujo ja arka, mutta jos kumppani on kyllin tarkkavaistoinen alta tosiaan saattaa paljastua kyltymätön seksipeto!! Ja älä vaan kysele siltä tytöltä että saitko ja että miten sä haluisit mun tekevän, se latistaa kalojen tunnelman heti-

      Näillä ohjeilla pitäisi onnistua.
      Ainakin on muhun toiminut ;) kalat nainen kun olen perinpohjaisesti.
      Ai niin vielä pitää lisätä se että näytä ja kerro kuinka haluttava se tyttö on, kalojen halu kulkee aika pitkälti toisen halujen mukaan, jos haluut paljon kalatkin haluu paljon ja jos haluut vähän saat vaan kapakalan....

      • yks fishu N

        vaikka on vesimerkki mut olen aivan villi sängyssä ja mulla ei oo rajaa kun haluun rakastella. kumppanin kaa olen valmis mihin vaan,,, kunhän rakakaus on välillämme. ja teen mitä vain hänen takia:=)
        en alistu mut haluan tyydyttää mun kultaa kaikilla tavoilla ja otan vastaan kaikkea mitä hän antaa.. olen very very happy with him hmmmmmmmmmmmmmmmmm;0)
        PS: kalalle on tooosi tärkee että tunteet ovat mukana sängyn hommissa, ei muuten toimi.


    • FishN

      Piti oikein miettiä millainen olen sängyssä... :-) ja vielä jopa vastata!:-)))

      Muista fisuneideistä en tiedä, mutta itse sytyn itsevarmoista ja vähän äijämäisistä elkeistä! Toisen epävarmuuden vaistoaa heti ja tunnelma saattaa lässähtää mikäli tunteet ei ole mukana 100%... Haluan miellyttää toista, mutta myös itselleni toivon samankaltaista kohtelua! Mikään asia sängyssä ei ole itselleni tabu, oudot ja friikitkin jutut sytyttävät ja kaikenlaista on kiihottava kokeilla! Omistan erittäin riettaan mielikuvituksen ja haaveissa onkin löytää mies joka olisi kyllin ennakkoluuloton... tällaisen partnerin kanssa olinkin jonkin aikaa ja kyllä korpeaa kun hänet menetin...
      Etsintä jatkukoon!!!:-)

      Eli itsevarmuutta, tunteita ja intohimoa peliin ja fisuneidon kannat petiin!!!:-)

    • Kalat 39

      Mä ainakin oon tosi intohimoinen kala jopa kyltymätön ainakin välistä..siis jos tunnelataus on oikea saan miehen pilviin tai näin on mieheni sanonut

      • .34

        Kalanainen tuoksuu kalalle sängyssä!


    • kalat nainen

      kala nainen on kyltymätön ja hellä, ottaa toisen huomioon ja tekee kaikkensa jotta toisella hyvä olla...

    • fisu382

      Kalamiehenä olen harrastanut parasta seksittelyä juurikin ihanan kalanaisen kanssa. Hipoo täydellisyyttä, varsinkin kun tunnetta on pelissä paljon :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe