Kiitos hyvästä palvelusta eilen suoritusportaan henkilöstö erittäin asiallisesta toimesta kohtaani terkkarilla odotellessa samalla tuli keskusteltua myös yhteisestä harrastuksesta myös toisen parjatun henkilön kanssa ja keskustelussa sivuttiin urheilua sekä, että lasten leikkikenttä alkaa hahmottua kymmenen vuoden odottelun jälkeen rauhalaan näin asiat sujuu.MK
Hyvää palvelua
7
270
Vastaukset
oliko yllätys jotta voinen kehuakkin kun olette monella palstalla haukkumassa. MK
- aatamin eeva
Sitten kun loppuu tuo haukkuminen voidaan jopa leuan alta rapsuttaa. Vain vuosi ainakin seurataan onnistutko olemaan naisia haukkumatta.
- herkkokirra
Mitkä vaalit ne on lähitulevaisuudessa. Höhö.Kirkkovaalitko? Kun tolleen oot aktivoitunut, Kerrohan.
Oli yks rivi "kehua" ja vajaa kolme omaa kehua. Hihii ja hihihiii aatamin eeva kirjoitti:
Sitten kun loppuu tuo haukkuminen voidaan jopa leuan alta rapsuttaa. Vain vuosi ainakin seurataan onnistutko olemaan naisia haukkumatta.
Jos on asiaa niin koitan pysyä siinä mielestäni en ole erityisemmin haukkunut yksilahkeisia mutta joitakin toimia voinee moittia tai tuoda esiin silloin kun näkee joiltakin osin olevan korjaus tarpeen se koskee kaikkia mikä on tarpeen viranomaistoiminnassa tai päätöksenteossa.
Mielestäni kun puhutaan kovasti siitä että jossakin lautakunnassa täytyy olla niin ja niin paljon naisia niin nyt koko seurantaryhmä on naisia niin mielestäni tuo kysymys ei toteudu toisinpäin.MKherkkokirra kirjoitti:
Mitkä vaalit ne on lähitulevaisuudessa. Höhö.Kirkkovaalitko? Kun tolleen oot aktivoitunut, Kerrohan.
Oli yks rivi "kehua" ja vajaa kolme omaa kehua. Hihii ja hihihiiiOlen aina ollut aktiivinen asioiden seuraaja ja esimerkiksi viime kunnallivaalien alla en lähtenyt mihinkään yhdistykseen käymään esin olisin joulun alla voinut näyttää ottamiani kuvia "pyhästä maasta" mutta ne on vielä näyttämättä koska silloin totesin pitäväni sen linjan etten ole tyrkyllä siten.mutta miten oli sitten joidenkin asiantuntijoiden kohdalla jotka myöhemmin todettiin vaalikelvottomaksi ja varamies tuli sijaan.MK
aatamin eeva kirjoitti:
Vai pidät minua ihan sikana jotta kun rapsutat olisin tyytyväinen ja röhkisin.
Mutta mielestäni minä en naisia hauku vaan katson jokaisen miehen tarvitsevan itselleen" akan "mutta valitettavasti joskus se voinee epäonnistua ,jolloin on parempi mennä räystään alle kuin sietää toraista emäntää,tämä asia löytyy myös Raamatusta vaikka muuten on kauniita sanoja rakkaudesta aivan kuin eilen.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t277562Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357311Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1033585V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!643352Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5823068- 692860
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382528- 342384
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321973- 331514