Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mahdoton KTM-harjoittelu

Miksi nuorille ei anneta ma...

Tilanteeni on täysin absurdi, mutta piinallisen todellinen kuitenkin. Olen kauppatieteiden opiskelija (laskentatoimi)Itä-Suomesta ja olisin lähes ilmaista työvoimaa työnantajalleni. Harjoittelupaikan tarjoajan täytyisi osallistua palkkaukseen 1 kk:n harjoittelurahalla (naurettavat 1000 €) ja taloudellista tukea olen saanut 2 kk:ksi, joten keskimäärin aiheuttaisin n.333,33 € henkilöstökustannukset/kk, 3 kuukauden harjoittelujakson aikana.

Alkaa pikkuhiljaa tuntua, että mulla on maailman paskin tsägä, koska olen saanut kuulla kieltävän vastauksen jo niin monta kymmentä kertaa.
Puistattaakin ajatella kaikkia niitä puheluita joissa olen tätä mahdollisuutta myynyt potentiaalisille työnantajille (enkä ole mikään untuvikko tällä saralla) ja hakemuksia, joita olen postittanut niin sähköisesti, kuin kirjeenä. Paljon on vettä virrannut ja tässä vaiheessa kevättä saan vastata kysymykseen, että miksi en kysynyt juuri tältä taholta aikaisemmin, toisin sanoen en taida tosissani halutakaan juuri tähän paikkaan.

Vaikka siis olen korkeasti koulutettu, saan karvaasti kokea, ettei kykyjäni kaivata yhteiskunnan pyörittämiseen. Niin, anteeksi suurten ikäpolvien edustajat, pidän teistä kovasti, mutta voisitteko mennä jo eläkkeelle, että me nuoremmatkin pääsisimme töihin?

7

2425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

      Olemuksessa jotain vikaa ?
      Itselle kun joskus soittelee
      työnhakijoita niin jo heti puhelimessa
      saattaa hakija kuulostaa niin vittumaiselta
      paskalta tai sössöttävältä homolta jota
      en palkkaisi edes ilman.

      Itsellä on vielä sellainen periaate että