Ikäpolittisen ohjelman seurantaryhmän rungon havaittuani niin ajattelin tässäkö toteutuu tasa- arvolain vaade eli seurantaryhmä on sama naisporukka jotka siis valvovat omaa työtään a ha hih hih MK
seurantaryhmä
13
203
Vastaukset
- tarkastaja 1
Eivätkö he ole silloin jäävejä?
- heeeeeeheeeeeee
Kuuleeko Houston, täällä Kuu-Ukko,,,, kuuluuko, hiiri syö juustoa. Piippiippiippiii,,,,Täysikuu, oi kerro mulle täysikuu
- nukku-ukko nukkuu
Oiskos sinun pitänyt päästä siihen valvomaan. Voinet tehä siitä aloitteen vai kuis?
VAAN MITÄ SITTEN ON TASA-ARVOLAKI? MK kun" akat" hoita kaikki asiat mssä on mies näkökulma? jessus meitä miehiä kun kukaan ei rohkene edustaa miesnäkökulmaa. MK
- kepullakin
markkukorpinen kirjoitti:
VAAN MITÄ SITTEN ON TASA-ARVOLAKI? MK kun" akat" hoita kaikki asiat mssä on mies näkökulma? jessus meitä miehiä kun kukaan ei rohkene edustaa miesnäkökulmaa. MK
Mittee sie iniset iso mies. Olihan tuo KePuloisillakin äijä hoitamassa maan asioita. Kuis kävikään. Kuis monta morsiinta kerkesi haukkumaan. Paraat ripitti käräjillä. Entäpä viranhoito. Krp ja SuPo joutu palkkaamaan henkilöstöö setvimään eto ukon toimia.Entä puoluetoimisto. Pahimmat konnaliigat muutti Puolaan Suomesta, kun joutuvat häppeemään ammattimiesten otteita. Enempihän KePu sai palstatilaa, kun järjestäytynyt rikollisuus. Eikö muka saanut. Häh.
Siellähi kun ois nainen ollut hoitamassa asioita, niin ei ois Suomessa hätäpäivää. Vai pitäs vielä lisätää äijiä päätöksiä horisemaan. Anna mun kaikki kestää. - mänöö ohi
kepullakin kirjoitti:
Mittee sie iniset iso mies. Olihan tuo KePuloisillakin äijä hoitamassa maan asioita. Kuis kävikään. Kuis monta morsiinta kerkesi haukkumaan. Paraat ripitti käräjillä. Entäpä viranhoito. Krp ja SuPo joutu palkkaamaan henkilöstöö setvimään eto ukon toimia.Entä puoluetoimisto. Pahimmat konnaliigat muutti Puolaan Suomesta, kun joutuvat häppeemään ammattimiesten otteita. Enempihän KePu sai palstatilaa, kun järjestäytynyt rikollisuus. Eikö muka saanut. Häh.
Siellähi kun ois nainen ollut hoitamassa asioita, niin ei ois Suomessa hätäpäivää. Vai pitäs vielä lisätää äijiä päätöksiä horisemaan. Anna mun kaikki kestää.Tuota on kuulunut Ilomantsista aina käsivarteen asti tuota valitusta. Kaikki kepumiehet itkee ja osa haukkuu naisia, ku Väyrysestä ei tullut pres,, eiku pääministerii. Se mänee ohite kuhan noikin huomaa, että Suomessa asiat rupiaa kulkemaan ja kansa naureskelee. Osa kansasta on jo kuivannut kyyneleensa ja kuten huomaatte niin aurinkokin paistaa. Joskus.
- pilkun viilausta
markkukorpinen kirjoitti:
on niin turha mies, eihän kukaan selväjärkinen (poliitikko)näillä palstoilla viihtyis
- aman da
kepullakin kirjoitti:
Siellähi kun ois nainen ollut hoitamassa asioita, niin ei ois Suomessa hätäpäivää. Vai pitäs vielä lisätää äijiä päätöksiä horisemaan. Anna mun kaikki kestää.Kuvitelkaahan täälläkin joidenkin vuosien päästä. Kaupunginvaltuuston pj on nainen ja valtuustossa on enemmistö naisia. Hallituksen kokouksissa heiluu enempi puuterihuisku, kuin sapekkaat kärmekset. Ja asiat hoituu. Lautakuntiin on pakosta jouduttu heijaamaan ukkoja, jotka horisee omiaan kiikkustuolissa. Se johtuu tasa-arvosta päätöksenteosssa.
Lautakuntien kokukset venyy, kun näiden ukkojen horinoita joutuvat topakat naiset hymyillen kuuntelemaan. ( Siihen asti kun iltalääke vaikuttaa).
Eikös ookin metka visio. Kukas jatkaa. - mirrimärkänä
mänöö ohi kirjoitti:
Tuota on kuulunut Ilomantsista aina käsivarteen asti tuota valitusta. Kaikki kepumiehet itkee ja osa haukkuu naisia, ku Väyrysestä ei tullut pres,, eiku pääministerii. Se mänee ohite kuhan noikin huomaa, että Suomessa asiat rupiaa kulkemaan ja kansa naureskelee. Osa kansasta on jo kuivannut kyyneleensa ja kuten huomaatte niin aurinkokin paistaa. Joskus.
Siellä on vielä neljä vannoutunutta Pave vania perunakuopassa ja jäytää ituperunoita. Alkujaan näitä oli 48 kipaletta, mutta kun naisväki sano ettei tipu, niin ukot kömpi kiltisti Montusta ja teltoista kotio. Nämäkin neljä on aamuyön hämäryydesssä nähty kyselemässä turvapaikkaa kotiosta, mutta akka sanan esiintyessä on lingottu takaisin sammakoiden sekaan. On esitetty veikkaus, että viimeistään sammakoiden loputtua nämäkin loput vanit palautuu nykytilanteeseen ja ovat sitä mieltä, että pääministerin tehtävät hoituu naiselta paremmin.
Toivotaan yöpakkasia ja pohjois tuulia.
Mitenlie Lieksassa, kuka on vielä mierontiellä.
Tälle palstalle voi avata ketjun. Elän kellarissa. Rktl voi toimittaa sinne kameran, jolloin voidaan seurata akottelijan elämää livenä. - toukka
pilkun viilausta kirjoitti:
on niin turha mies, eihän kukaan selväjärkinen (poliitikko)näillä palstoilla viihtyis
Sittenhän olisi ihan sama löydä hyväksytty leima itse esim. kesämökin rakennustyömaalla, jos rakentaja itse voisi toimia valvovana ja tarkastavana viranomaisena. Mikä järki seurantaryhmällä strategialle jos on sama porukka kuin suunnittelutyöryhmässä. Entäs jos ovat niin hajanaista ja huonomuistista sakkia, että eivät huomenna muista mitä tänään päättivät ja sen takia sitten itse seuraavat mitä itse tekevät. Ei jymmärrä.
Pystytkö vastaamaan huutoosi? MK
kepullakin kirjoitti:
Siellähi kun ois nainen ollut hoitamassa asioita, niin ei ois Suomessa hätäpäivää. Vai pitäs vielä lisätää äijiä päätöksiä horisemaan. Anna mun kaikki kestää.Heitän asian toisinpäin tarvitaanko sinun mallia eli rällitti toimintaa missä on sitten toisten arvostus ja yhteistyö eri puolueiden välillä sitä tarvitaan että asiat hoituu.MK
Pystytkö seisomaan tolpillasi tarpeen vaatiessa eli sanojesi takana. Onko kirjoituksesi harkittu joten otappa yhteyttä.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t299009Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357351Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053660V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!693536Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6103154- 772948
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳392698- 372693
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321993- 331544