Kuka tietää, missä kohtaa GPS toimii parhaiten V50:ssä. Omani Garmin nuvi ei löydä satelliitteja tuulilasin kautta.
Vastaukset 10
- lisävarustemies
nyt Volvo vaihtoon ja heti jos ulkopuoliset vehkeet pelaa, syy on kiinalaisten.
- Lisävarustemies
Täyttä paskaa vika on sulla siinä GPS laitteessa eikä autossa.
- Lisävaruste origin.
Lisävarustemies kirjoitti:
Täyttä paskaa vika on sulla siinä GPS laitteessa eikä autossa.
en siis huommannut edellisen viestin ironiaa. Eihän se ole auton vika jos ulkopuolinen navogaattori toimi.
Mieti ensin ja anna paineen tasaantua ennenkuin kirjoitat. - Ne paineet
Lisävaruste origin. kirjoitti:
en siis huommannut edellisen viestin ironiaa. Eihän se ole auton vika jos ulkopuolinen navogaattori toimi.
Mieti ensin ja anna paineen tasaantua ennenkuin kirjoitat.Olla sulla sepä se mites sitä voi toista neuvoa ottamaan roskan silmästään jos omassa silmäsä on halko joten paas miettii ja painetta ei ole ollut mulla olleskaan notta juu.
- heikki siknaali
auto on fahrenhetin häkki ja se siknaali ei sinne sisälle kuulu kunnolla. Laita peltien ulkopuolelle niin kuuluu.
- lisäävarusteita
Siknaali on kain signaali.
Fahrenheitin häkki, tarkoitat kait Faradihäkkiä vai onko lämpötilahäkki kyseessä?
Nuo navigaattorit on tehty auton sisällä käytettäväksi, ulkopuolelle asennettuna ei oikein näy, eikä kuulu hyvin. - Asiantuntijoita
lisäävarusteita kirjoitti:
Siknaali on kain signaali.
Fahrenheitin häkki, tarkoitat kait Faradihäkkiä vai onko lämpötilahäkki kyseessä?
Nuo navigaattorit on tehty auton sisällä käytettäväksi, ulkopuolelle asennettuna ei oikein näy, eikä kuulu hyvin.Provoja selvästi koska täysijärkinen tietää että navigaattori toimii auton esim. tuulilasissa kiinni olevassa telineessään ja ainakin mulla on toiminut kaikissa jotta älkääs ny paskaa jauhako.Todennäköisesti Tojo osastolta koska toisetkin on huomanneet että Tojo puolella on ne kateelisimmat.
- Jatkoa edelliseen
Asiantuntijoita kirjoitti:
Provoja selvästi koska täysijärkinen tietää että navigaattori toimii auton esim. tuulilasissa kiinni olevassa telineessään ja ainakin mulla on toiminut kaikissa jotta älkääs ny paskaa jauhako.Todennäköisesti Tojo osastolta koska toisetkin on huomanneet että Tojo puolella on ne kateelisimmat.
Että tuulilasin sisäpuolella jotta nämä vajaatajuiset ymmärtäisivät.
- Vilustaja
Jatkoa edelliseen kirjoitti:
Että tuulilasin sisäpuolella jotta nämä vajaatajuiset ymmärtäisivät.
Tälle forumille ei kannata näköjään asiakysymyksiä lähetellä - täällä vain besserwisserit tyydyttävät ylisuurta egoaan.
Tiedoksi kuitenkin, että tuulilasin lämmitys ja jopa karkaisu vaikuttavat kuulemma signaaliin ja gps:n toimivuuteen. Volvossa tämä on nyt todennettu. - Ei tojo
Vilustaja kirjoitti:
Tälle forumille ei kannata näköjään asiakysymyksiä lähetellä - täällä vain besserwisserit tyydyttävät ylisuurta egoaan.
Tiedoksi kuitenkin, että tuulilasin lämmitys ja jopa karkaisu vaikuttavat kuulemma signaaliin ja gps:n toimivuuteen. Volvossa tämä on nyt todennettu.Onko Volvon tuulilasissa lämmitysvastukset? Tiettävästi ei. Enpä ole kuullut moista soopaa, että nuo estäisivät navigaattorin toiminnan? Omassa Volvossa on käytetty kahta eri laitetta tuulilasissa ja aina on toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052401Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421648- 1151178
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411159Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331081Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain58997- 83914
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55871- 83831
- 59805
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215794- 93759
- 42750
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79678Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.34666- 58569
- 39545
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S27539- 51523
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30522