on kun kuuntelet autossa Velderadon biisiä Tel Aviv. Imuroi se siis heti ilmaiseksi.
http://www.velderado.com
kauneinta maailmassa
6
462
Vastaukset
- B. Geuse
Katsoppa Whitesnaken video "here I go again", niin nuo 2. ja 3. selviävät.
Mutta ykkönen on toki Velderadon biisi Tel Aviv nimenomaan autossa kuunneltuna. - anttoonio
Minä kuuntelen laatumusiikkia ajaessani, kuten Vivaldia, se tekisi terää itsekullekin jumputuksen kyllästämälle tyhjäpäälle.
Ja mikä on tuo vederado, mitä tuossa piisissä kerrotaan vai onko siinä oikeita sanoja ollenkaan? - Vaari
on nähdä lastensa ja lasten lastensa kasvavan.
- timo
Siinä oli taas kunnon hinttari musiikkia.
- Anonyymi
sdpn alamäki kannatuksessa ja vaaleissa
- Anonyymi
Pohjoismaisen hyvinvointivaltiomallin periaate perustuu yksittäisen henkilön oikeuteen saada julkisia palveluja, jotka ovat kollektiivisesti rahoitettu verovaroin. Esimerkkejä tällaisista julkisista palveluista ovat: koulutus, terveydenhoito, kirjastopalvelut, kulttuuripalvelut, sosiaalipalvelut, teiden rakentaminen ja ylläpito jne.
Verovaroin ylläpidetään ja kustannetaan hyvinvointivaltio. Jotkut eivät sitten halua osallistua hyvinvointivaltion kustannuksiin, mutta käyttävät mielellään sen palveluja, kuten teitä ja katuja. Verojen maksamista pakoilevat sitten eri keinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1853044
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642606- 2032230
- 741866
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91671- 1041499
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089