Kreikankilpikonnalleni tulee valkoisia laikkuja päähän. Tällä hetkellä niitä on molemmilla sivuilla ja päälaella. Pitäisikö nille tehdä jotain? Minkä pituinen n.3 vuotiaan pitäisi olla?
kysymyksiä maakilpikonnasta
3
419
Vastaukset
- finnpeacemaker
Kirjaudu sisään HERPPI.NET ja kysäiseppä myös sieltä neuvoa maakonnasivuilta.
- rouskuronski
yritin jo mutta en osannut
- finnpeacemaker
rouskuronski kirjoitti:
yritin jo mutta en osannut
1. mene herppi.net 2.klikkaa rekistöröidy 3.jos onnistuit ,pääset kirjautumaan sisään.4.klikkaa kategoriat ja valitse yleistä tai maakonnat.5.klikkaa uusi aihe,jolloin pääset kirjoittamaan kysymyksesi.6.lähetä.Onnea yritykselle.onko paikkakunnallasi yläinlääkäriä....voit kyllä alkuun soittaa ja kertoa tilanteen.itse en osaa neuoa,vaikka 3 konnaa omistankin.kerro miten kävi....olen herpistä lähinnä etsinyt tietoa ja lueskellut viestejä jakysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351353Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941295- 1571188
- 681021
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819