En ole aiemmin seurannut jalkapalloa. Nyt päätin korjata tämän vajeen ja olen seurannut jokaisen ottelun alusta loppuun mitä televisiosta on tullut. Näin täysin keltanokan huomiota ovat herättäneet seuraavat asiat:
1. Miten on mahdollista että pikkupojista lähtien jalkapalloa harrastaneet tosi ammattilaiset syöttelevät niin kehnosti! Hyvin harvoin saa ihailla ns.nappisyöttöjä. Pääosin vierii ties minne.
2. Laukaisut maalia kohden ovat yhtä onnetonta katsottavaa. Yleensä metritolkulla pallo lentelee ties minne sattuu. Ne harvat maalit tuntuvat syntyvän lähinnä tuurilla.
3. Pelaajien purnaaminen tuomarille ei ole kertaakaan tuottanut mitään tulosta. Tuomarit tekevät mitä tahtovat, mutta aina sama valituskuoro kokoontuu tuomarin ympärille. Vaikuttaa aika älyttömältä.
Kiitos vastauksista
Jalkapallotietäjät! kertokaa tyhmälle!
katsoja80
1
225
Vastaukset
- pelailija,,
Koska tv kuva valehtelee ottelun tempon. Näyttää ylhäältä helpohkolta mutta todellisuudessa aikaa on melkein koko ajan minimaallisesti varsinkin hyökkäyspäässä. On lauottava todella nopeasti ettei ole puolustajan jalka välissä. Kun katsoo samalta korkeudelta esim puulaakijalkapalloa niin se tempo on järkyttävän hidas siinä. Itse kentällä se ei siltä pelatessa tunnu mutta näin se vaan on. Silti tuntuu ettei sielläkään sitä aikaa ole aina tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161051- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828