Terve, löytyisikö jostain sivustoja missä lukisi minkä yhteydessä, miten ja koska tulisi kaikki tämmöset =
would, had,has,were, could.
ja monia muita tommossia, olen yrittäny ettiä niitä mutta en ole löytänyt.
Englannin sanoja
halukas oppimaan
2
444
Vastaukset 2
- 20
This is an English discussion. Use English words, please. Still I believe that best conversations are with an AI (artificial intelligence). Learn more.
- Sabine M.
Those are some of the central and most general words of English language. Knowing the use of them is measure of general understanding of this language. (Eli suomeksi - Nämä ovat keskeisimpiä sanoja englanninkielessä ja niiden käyttöön saa opin vain sieltä mistä opit kielenkin : oppikirjoista, kieliopista ja kuullunymmärtämisharjoituksusta.) Good Luck!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427