Hyvää huomenta!

Meriläinen

Tulin juuri tuolta kauniista kesäaamusta ja lintujen laulusta, ja kohta painun tuonne pimeään luolaani.
Pitkästä aikaa tuntuu valoa tunnelin päässä, vain yksi yö jäljellä tätä viikkoa ja ensi viikolla alkaa loma.
Suossa kahlaamisen jälkeen kova maa jalkojen alla on hyvä tuntu.

Paljon tapahtumia muutenkin meidän porukalla.
Mikä tulee "vanhasta tädistä" kun sukupolvet lisääntyvät tuleeko siitä "ikivanha täti"? :))
No meriläinen kun on muutenkin sellainen keskimoottorimeriläinen niin ei sekään niitä kaikkein nykyaikaisempia.:)

Oikein hyvää tätä päivää palstalaisille toivottelen, ja menen nukkumaan.

29

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina.

karkuruus on?
      Tullaan ja heitetään viesti ja juostaan karkuun.
      Petturit teloitetaan aamunkoitteessa!

Neljältä heräsin minäkin, hyvinnukutun yön jälkeen ;)))
      Mukava tepastella ulkosalla aamukahvin kanssa ja nauttia yön tuoksuista.
      Naurettavan pienen hahmon näin asfaltilla taapertamassa, kuovinpoikanen.
      Olipa tärkeen näkönen ;)))

• Meriläinen

Pari palasta naamariin ja jaksaa nukkua.
        Olihan vain hyvän huomenen toivotus, ennen kuin muut kerkiää :))
        Tullessani seurasin varista joka käveli katonrajassa pitkin ränniä ja se ääni joka lähti sen kynsistä sitä ränniä vasten sai väreet kulkemaan selkääni.
        Pillkien jaksoi hän vielä tämän kirjoittaa KROOOOH PTUi :)))))

• Huomenta ,tai sinulle hyvää yötä, kaikille minunkin puolesta. Pilviseltä näyttää perjantai aamu. Tiedä sitten saako vettä niskaansa.

• Meriläinen

No onneksi " vielä on kesää jäljellä"
        Täällä tuulee oikeastaan on tuullut erittäin monta päivää. Kesässä ei varmaan ole tuulettomia päiviä kuin parin viikon verran.
        Minua se ei haittaa mutta moni siitä valittaa, aina tuulee.
        Tuulet on varmaan lapsuudesta lisääntyneet, koska muistan sieltä kun saaressa oltiin niin oli usein aikoja että oli vain pelkkä hohtava aurinko.

• aamua, sinulle kaikille muillekki:)))) Sinä taidat vedellä jo unia,kun tätä tähän kirjoittelen:))))
      Ei hyvältä näytä tämäkään päivä, aurinko paistoi viel äsken,nyt pukkaa pilviä):

Aattelen lähteä tänään nuorimmaisen tyttäreni kanssa pienelle Saimaan risteilylle, mut saas nähdä,viitsiikö,satamaan alkaa kuitenki:)))

• Meriläinen

Toivottaavasti pääsit sinne risteilylle ja teillä oli oikein hauska päivä.
        Jos ottaa sateenvarjon mukaan niin silloin ei sada. Itsekkin vein työpaikan pukkariin sateenvarjon ja siitä lähtien olen päässyt kuivana kotiin :))))

• ei nähtävästi päivity vai onkohan vika mun koneessa.

• Meriläinen

Jaa*a paha mennä sanomaan. mun kone ainakin päivittää koko ajan jotain juttuja. Jatkuvasti on uusia päivityksiä siellä ja täällä.

• Meriläinen kirjoitti:

Jaa*a paha mennä sanomaan. mun kone ainakin päivittää koko ajan jotain juttuja. Jatkuvasti on uusia päivityksiä siellä ja täällä.

ettei suomi24 sivut eilen päivittynyt täällä 50 , kesti varmaan tunnin ennenku ne rupesivat toimimaan.

• Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

ettei suomi24 sivut eilen päivittynyt täällä 50 , kesti varmaan tunnin ennenku ne rupesivat toimimaan.

No on mulla toimiseet ihan niinkun ennenkin, mutta kait noi galleria muutoksetkin voi tehdä suomen sivustolle vaikka ja mitä.

• Meriläinen kirjoitti:

No on mulla toimiseet ihan niinkun ennenkin, mutta kait noi galleria muutoksetkin voi tehdä suomen sivustolle vaikka ja mitä.

tuo käyttäjämäärä on voinut pompsahtaa kaksinkertaseks?
        Eilen ja tänään näyttänyt tuplaten enemmän kuin yleensä.
        En usko noihin lukuihin.

• Meriläinen
        minttupuu kirjoitti:

tuo käyttäjämäärä on voinut pompsahtaa kaksinkertaseks?
        Eilen ja tänään näyttänyt tuplaten enemmän kuin yleensä.
        En usko noihin lukuihin.

En minäkään usko mihinkään lukuihin mitä tää kone näyttää.
        Mistä sen tietää miten niitä kaikkia pystytään manipuloimaan sen mukaiseksi kun joku haluaa.
        Olkoot mun puolesta mitä tahansa.

• piipiloo

Mökkikamoja täs pakkailen,miten sitä riittääkin joka kerta vietävää,minne ne oikein mahtuu...

Pilvistä täälläkin pääkaupunkiseudulla ja viikonloppuna sitten maalataan sadetta paossa.Taas huoneet saa uuden ilmeen ja kaikki uusiks sitä mukaa,eihän entiset verhotkaan sovi tuohon väriin jne.Ostin maalia,jotta maalaamista riittää ja jos kyllästyy,menen vinttiin oravien seuraan.

Viikonloppuja kaikille : )

• Meriläinen

Uudenlaiset huoneet uusi elämä. No jokainen päivä voi aloittaa uuden elämän, ainakin jos vanha tökkii.
        Se on kaikkien omassa harkinnassa.

• Heikunkeikku

Huomenta Meriläinen. Taidat vielä vedellä hirsiä tai sitten oot siirtynyt kakkos-nelosten vetelyyn.
      Minä oon tuola pihalla kans oleleskellut kahvin kera ja molemmat kissat seurana.

Eilen olin soutelemassa, ah niin kivaa. Päätin, että tänään meikäläinen soutasee saareen. Hykerryttävä olo aamulla, kun aattelin lähtöä veneelle.

Voi jee, jee ja Jee. En nyt tiedä mitä tekisin. Luvattiin 7-10 m/s koillistuulta ja juuri tuo suunta on inhottavaa, jos soutelun kannalta aatellaan. Meno menis vauhdikkaasti, mutta kun tuun pois, niin aika raskasta soutaa suoraan vastatuuleen. Jos olisin yön, niin huomiseksi luvattiin vain 3m/s, mutta sitten luvattiin sadetta oikein olan takaa. Nyt paistaa aurinko ihanasti.

Krapsuttelen täs nyt päätäni ja tuumailen, mitä tekis vai tekiskö mitään.

Jeps, välillä sitä meikäläinenkin on kahlannut kaulaansa myöten suossa, mutta aina se kova maa kuitenkin on tullut vastaan ja hyvältä on tuntunut.

Mukavaa päivää ja nautinnontuntuja alkavasta lomasta. :)

• Meriläinen

Hirsiähän minä, eivät vaan ole vielä saaneet sitä unelmani hirsitalon muotoa :)) Vaikka olen kyllä siihenkin jo kerinnyt pohjapiirroksen tehdä että eiköhän sekin siitä :))

Valinnanvaikeuksia :)) Luulen että sinun paikallasi tuossa tilanteessa en olisi tehnyt mitään eli olisin jäänyt tänne, toisaalta taas. Niinpä niin :))

• huomenta. On sinulla omituinen nukkumaanmenoaika. Ei vaiskaan, on sitä tullut joskus 30 vuotta sitten itsekkin mentyä aamuisin nukkumaan. Onneksi ei sen koommin ole tarvinnut vuorotyötä tehdä. Vaikka kyllähän siitä toiset tykkääkin.

Vai että ikivanha täti, pikemminkin ikinuori. Tuliko sisarenlapsenlapsia, vai?

• Meriläinen

No vasta on tulossa mutta kun on niin innoissaan ettei malta olla hiljaa, ja on muuten sisaren lapsenlapsenlapsia tulossa, eli ensin olin täti sitten vanha täti ja nyt sitten tulossa ikivanhaksi tädiksi.
        Noo ehkä ei nyt ihan sentään.
        Musiikki ketjussa laitoin Janis Joplinin: Summertimen koska siinä kappaleessa oli niin suloisia lapsenkuvia :))
        Janisilta löytyy perempia kappaleita samoin kun Summertimesta parempia versioita :))

• Meriläinen kirjoitti:

No vasta on tulossa mutta kun on niin innoissaan ettei malta olla hiljaa, ja on muuten sisaren lapsenlapsenlapsia tulossa, eli ensin olin täti sitten vanha täti ja nyt sitten tulossa ikivanhaksi tädiksi.
        Noo ehkä ei nyt ihan sentään.
        Musiikki ketjussa laitoin Janis Joplinin: Summertimen koska siinä kappaleessa oli niin suloisia lapsenkuvia :))
        Janisilta löytyy perempia kappaleita samoin kun Summertimesta parempia versioita :))

niistä hiljaa malttaa olla, on ne sen verran suuria asioita.
        Vähän aikaansaavampia ollaan sitten sinun suvussasi. Täällä ei ole edes lapsenlapsia vielä. Omaakin sellaista taitaa joutua aika pitkään odottamaan, on tainnut poika tulla isäänsä siinä suhteessa. Mutta kiirekkös tässä.

http://www.youtube.com/watch#!v=hemZMthSYeU&feature=related

• Vaikka mitä sulle :))

Lomaa ensinnäkin!

Josko oot asettautunut uuteen kotiin, niin kovasti paljon Onnea sinne!
      Ja tulevalle tädille, ikinuorelle, turha miettiä muuta !! :)

Itellä lomaan vielä aikaa, puolensa ja puolensa.. jotain ootettavaa, mutta kesä kuluu koko ajan.
      Minulla sisko onneksi niin paljon nuorempi, etten vielä 'vanhaksi' tädiksi aikoihin.. toisaalta, veljen
      puolelta ei voisi olla varma.. Mutta sielläkin vanhimmalla, viime kevään ylioppilaalla enemmän opiskelut
      mielessä.. ainakin tässä vaiheessa vielä :)

• Meriläinen

Muutto on venynyt, tai ainakin se siltä tuntuu kun vuokraisäntä on laittamassa makkariin uusia tapetteja. Ja eihän minulla sitä vastaan ole :)

Kaksi iltavuoroa on vielä jäljellä ja sitten loppuu vähäksi aikaa kiireet ja pääsee nauttimaan elämästään.
        Kesähän on vasta edessä, viime vuonnakin parhaat ilmat oli joskus heinä-elokuussa.

Mulla on sellainen tilanne kun olen meidän pentueen nuorin ja seuraavaankin systeriin on ikäeroa 12 vuotta niin kyllä kerkiää vaikka miten vanhaks tädiks.

• GloriaJoy
      • Meriläinen

Kiitos.
        Katselin tuota vuosilukua ja se vei mut kesään jolloin muutin äidin kanssa ensimmäisen kerran.
        vanhemmat eros ja me lähdettiin etsimään omaa kotia seikkaillen äidin kanssa.
        Hypättiin bussiin ja lähdettiin itäsuomen suuntaan. Äiti sanoi että etsitään paikka jossa ei ole ketään tuttuja, mutta on pieni ja koulu siellä pitää olla lähellä.
        Ensin ajettiin bussilla Lappeenrantaan, siinä välissä oli pieni idyllinen kylä jossa bussi pysähtyi.
        Aamulla äiti sanoi käännytäänkö takaisin ja mennään katsomaan minkälainen paikka se pikkukylä oli.
        Niin me mentiin ja siellä äiti eli viimeiset yli 30 vuottansa.

Seikkailijan luonteen olen varmaan perinyt vanhemmiltani, tavallaan molemmilta.

• Meriläinen

No niin! Nyt ne on kaikki menneet sinne pahuksen häihin jossa prinssi saa prinsessan ja puoli valtakuntaa ja he elävät onnellisina elämänsä loppuun asti, vai miten se meni.
      No täytyy sitten munkin keksiä jotain tekemistä, ja sitähän kyllä vielä piisaa.
      Täytys mennä kauppaan ellei ne ole sulkeneet sitäkin tään kaiken hässäkän takia :))

• G.J

miukin kattoo netin kautta ja ihan on tippa linssis, iiiih ;-)) ei haittaa vaikka puhutaan ruottii ...

• Meriläinen
        G.J kirjoitti:

miukin kattoo netin kautta ja ihan on tippa linssis, iiiih ;-)) ei haittaa vaikka puhutaan ruottii ...

En edes lapsena ollut rinsessa tyttöjä, en ymmärtänyt mitään moisten päälle.
        Luin Viisikoita ja seikkailukirjoja.
        Nukkeja oli kun niitä nyt piti tytöillä olla ja lahjaksi sai.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

että, kuitenkin, olit heiluttamassa Ruotsinlippua, kun kunkkunsa oli juhlimassa Ruotsinsalmen meritaistelua?
        Ja SIlvia oli, niiiinnn, ihana?

:)
        H.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

että, kuitenkin, olit heiluttamassa Ruotsinlippua, kun kunkkunsa oli juhlimassa Ruotsinsalmen meritaistelua?
        Ja SIlvia oli, niiiinnn, ihana?

:)
        H.

No kun ei pure muhun noi jutut.
        Kuninkaalliset on ihmisiä siinä kun muutkin ja ne tekee montaa samaa kun mekin, siis jätän sanomatta mitä.
        Julkkikset ei mua kiinnosta. Korkkarit ei kiinnosta, ja tosi monta juttua jotka mielletään naisten jutuiksi ei kiinnosta.

• GloriaJoy
        Meriläinen kirjoitti:

lapsena, mut sit ku siskot alko tuoda kaupunkituliaisina lehtiä ja rakkauspokkareita; miu esipuberteetti-ikäinen hurahti täysin rinsessoihin ja rinsseihin vaikka luinkin inkkarikirjoja ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      402
      8701
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3061
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1463
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1056
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      995
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      950
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      933
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      874
    Aihe