Kaipaan tietoa viisaammilta, miten tapahtuu Seat Ibizan -06 1.4 moottorisuojuksen irroitus (on tiukasti kiinni
eikä löydy mitään ohjeitakaan mistään...
Seat Ibizan moottorisuojuksen irroitus
1
381
Vastaukset
- -02 1,4 bensa
Sama juttu mutta -02 ibiza. Kertokaa viisaammat.
Itelläni on ilmanputsari hukassa ja luulisin sen olevan jossain sen moottorisuojuksen alla. Olenko ihan hakoteillä?
Mistäs muuten saa noita Jarrutehostimen alipaineletkuja ja mihin hintaan? Itselläni näyttää olevan aika hapertunut kyseinen letku. ..jokunen selkee halkeemakin näyttää kyllä olevan siinä letkussa. Pitäskö sen aiheuttaa jotain? Itelläni auto täristää vedätettäessä vähän ja jarrut on mielestäni tosi jäykät(raskaat), vaikka on just huollettu.
Itelläni myös keskuslukitus ei toimi avaimesta. Napeista kuskin ovessa toimii kyllä. Koodata olen koittanut ohjekirjan mukaan, mutta ei auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1271848Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2921591- 761459
- 771426
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631011
- 22987
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61950