Kaipaan tietoa viisaammilta, miten tapahtuu Seat Ibizan -06 1.4 moottorisuojuksen irroitus (on tiukasti kiinni
eikä löydy mitään ohjeitakaan mistään...
Seat Ibizan moottorisuojuksen irroitus
1
362
Vastaukset
- -02 1,4 bensa
Sama juttu mutta -02 ibiza. Kertokaa viisaammat.
Itelläni on ilmanputsari hukassa ja luulisin sen olevan jossain sen moottorisuojuksen alla. Olenko ihan hakoteillä?
Mistäs muuten saa noita Jarrutehostimen alipaineletkuja ja mihin hintaan? Itselläni näyttää olevan aika hapertunut kyseinen letku. ..jokunen selkee halkeemakin näyttää kyllä olevan siinä letkussa. Pitäskö sen aiheuttaa jotain? Itelläni auto täristää vedätettäessä vähän ja jarrut on mielestäni tosi jäykät(raskaat), vaikka on just huollettu.
Itelläni myös keskuslukitus ei toimi avaimesta. Napeista kuskin ovessa toimii kyllä. Koodata olen koittanut ohjekirjan mukaan, mutta ei auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413