Elokuvaan

FoxWay Studios

Hei, olen FoxWay Studiosin johtaja, ja myös ohjaan kaikki elokuvamme. Suunnitteleme tällä hetkellä suurta projektia, valmistut nimeltään The Secret Service. Kyseessä on FoxWay Studiosin historian suurin projekti. Olemme itse kaikki 10v-40v porukkaa, ja olemme tehneet elokuvia että myöskin animaatioita noin viisi vuotta.
The Unknowin käsikirjoitus on aloitettu, työntekijät ja apulaiset ovat valmiina, mutta näyttelijät puuttuvat.
Tokihan olemme palkanneet muutaman luottonäyttelijämme elokuvan pääosiin, mutta sivuroolien ja muutamien pääosien näyttelijöitä meiltä vielä puuttuu. Mitään suurta palkkaa ei ole tiedossa, mutta jokaiselle on luvassa jotain. Kuvaamme Keski-Pohjanmaan Kaustisella(asumme täällä), joten Keski-Pohjanmaalta kiinnostuneet 10-30 vuotiaat voisivat ilmoittautua mukaan. Toki jos muualta tänne jaksaa lähteä veivaamaan, niin olette lämpimästi tervetulleita.
Sitten itse elokuvaan. Elokuva on tyyliltään toimintakomedia, joka kertoo nuorukaisista, jotka palkataan teiniagenteiksi salaiseen palveluun. Hienoja vempeleitä, jänniä kohtauksia ynnä muuta siistiä on siis tiedossa. Elokuvassa on vapaana vielä reippaat 15 roolia, joten rohkeasti mukaan vain!
Sähköpostia voitte lähettää osoitteeseen [email protected] ja Messengeriin voi lisätä [email protected]. Jos lähetätte sähköpostia, laittakaa mukaan kuva, nimi, ikä ja miksi haluatte mukaan.

8

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oietugoeirtyjlr

      oisin kiinnostunu tost mut asun kouvolas.mut ihan uteliaisuuden vuoks ku oon 11 niin oisko mulle mitään roolia?

      • FoxWay Studios

        Toki on, paikkoja on kelle tahansa. Jos vain jotenkin tänne pääset, niin hyvä.


    • TT22a

      Onko teillä ollenkaan omia nettisivuja?

    • näyttelijätär

      Hei! Voisitko kertoa nimesi ja toimistosi osoitteen, sinä joka olet FoxWay Studiosin johtaja?

      • FoxWay Studios

        Kertoisitko omasi, joitta voimme kirjata sen ylös mahdollista yhteudenottoasi varten.


      • Oikea FoxWay Studios
        FoxWay Studios kirjoitti:

        Kertoisitko omasi, joitta voimme kirjata sen ylös mahdollista yhteudenottoasi varten.

        Kuka ihme esiintyy minuna? Kerron nimeni kun otatte yhteyttä, ja toimsitoa meillä ei ole sille ei ole tarvetta.


      • 3333355
        Oikea FoxWay Studios kirjoitti:

        Kuka ihme esiintyy minuna? Kerron nimeni kun otatte yhteyttä, ja toimsitoa meillä ei ole sille ei ole tarvetta.

        Johtajaksi on paljon kirjoitusvirheitä:D


      • Oikea FoxWay Studios
        3333355 kirjoitti:

        Johtajaksi on paljon kirjoitusvirheitä:D

        Näin on, en ole kauhean taitava koneella... Mutta laitetaan homma lukkoon, älää kirjoittako tänne enää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe