Mistä ja milloin seksiä?

Eronnut N puutteessa

Olen eroamassa miehestäni hänen tahdostaan. Hän asuu muualla, muttei ole laittanut eroa virallisesti vireille. Hänen muutostaan on 4,5kk. Olin aina ajatellut, ettei seksillä ole niin suurta osuutta elämässäni kun sitä oli aina saatavilla. Nyt tulen hulluksi, kun joudun olemaan puutteessa. Moraali (vai mikä se nyt edes on...) ei anna myöten lähteä yhden illan juttuihin. Olen tavannut tuon 4,5 kk aikana kaksi viehättävää miestä, ja olisin ollut niin valmis heidän mukaansa, mutta sain pidettyä itseni kurissa. Niin ja kun selvisi, että ovat naimisissa niin sekin tietysti sai minut kääntymään kannoillani. Mutta mitä hemmettiä. Milloin on soveliasta harrastaa seksiä eron jälkeen ja mistä löytyy turvallista, vapaata seuraa tähän toimintaan?

10

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SITÄ SAMAA

      NIINPÄ MILTÄ AREALTA OLET JA IKÄSI.HMNN.PUUTTEESSA OLEVA MYÖS.

    • lu,kyjmtnhbrg

      Soveliaisuuteen en sano mitään, se on jokaisen itse päätettävissä, mutta seuraa löydät, kun laitat suosituimpiin suomalaisiin nettideitteihin ilmoituksen, jossa kerrot etsiväsi seksiä. Takaan, että saat vähintään satoja, kenties tuhansia vastauksia. Niistä varmasti löytyy turvallinen ja vapaa mieskin, mutta kannattaa silti olla tarkkana, joukossa on varmasti sekopäitäkin...

    • rametti

      Seuraa löydät varmasti suomalaisilta nettideitti sivuilta, voi olla kirjavaa sakkia.
      Itse en ole löytänyt naisen seuraa näiltä sivuilta. Mä asiallinen sinkkumies.

    • siis noista deittijutuista saat takuu varmasti sexi ehdotuksia enemmän kuin lääkäri määrää

    • salaisus

      olen valms pannaman ,

      • naiselle ei löydy

        Toinen eronnut nainen täällä joka pohtii aivan samaa.. Tosin minun moraalini antaa kyllä periksi yhden yön jutuille. Niissä vaan se ongelma ettei niistä ole mitään iloa yleensä, korkeintaan läheisyyden kaipuuseen.. Deitti-ilmoitusta minäkin harkitsen saadakseni seksiä! Hyvää seksiä siis. Turhauttavaa puutteessa eläminen, varsinkin kun kovasti on yrittäjiä mutta heillä suuret puheet ja pienet... teot. Lieneekö johtuu siitä että ovat olleet nuoria miehiä, vaikka nuori olen vielä itsekin.


      • utyjthgr
        naiselle ei löydy kirjoitti:

        Toinen eronnut nainen täällä joka pohtii aivan samaa.. Tosin minun moraalini antaa kyllä periksi yhden yön jutuille. Niissä vaan se ongelma ettei niistä ole mitään iloa yleensä, korkeintaan läheisyyden kaipuuseen.. Deitti-ilmoitusta minäkin harkitsen saadakseni seksiä! Hyvää seksiä siis. Turhauttavaa puutteessa eläminen, varsinkin kun kovasti on yrittäjiä mutta heillä suuret puheet ja pienet... teot. Lieneekö johtuu siitä että ovat olleet nuoria miehiä, vaikka nuori olen vielä itsekin.

        Kyllä melkein jokainen nainen saa halutessaan seksiä ihan milloin vaan, jos nyt ei ihan hirveet kriteerit ole, eikä ihan korvessa asu...


      • rak100
        naiselle ei löydy kirjoitti:

        Toinen eronnut nainen täällä joka pohtii aivan samaa.. Tosin minun moraalini antaa kyllä periksi yhden yön jutuille. Niissä vaan se ongelma ettei niistä ole mitään iloa yleensä, korkeintaan läheisyyden kaipuuseen.. Deitti-ilmoitusta minäkin harkitsen saadakseni seksiä! Hyvää seksiä siis. Turhauttavaa puutteessa eläminen, varsinkin kun kovasti on yrittäjiä mutta heillä suuret puheet ja pienet... teot. Lieneekö johtuu siitä että ovat olleet nuoria miehiä, vaikka nuori olen vielä itsekin.

        Hei, tääl ois myös asiallinen sinkkumies...etsii seksiä myös hyvää sellaista. Olitkos mist päin..?


      • Jos vaikka
        naiselle ei löydy kirjoitti:

        Toinen eronnut nainen täällä joka pohtii aivan samaa.. Tosin minun moraalini antaa kyllä periksi yhden yön jutuille. Niissä vaan se ongelma ettei niistä ole mitään iloa yleensä, korkeintaan läheisyyden kaipuuseen.. Deitti-ilmoitusta minäkin harkitsen saadakseni seksiä! Hyvää seksiä siis. Turhauttavaa puutteessa eläminen, varsinkin kun kovasti on yrittäjiä mutta heillä suuret puheet ja pienet... teot. Lieneekö johtuu siitä että ovat olleet nuoria miehiä, vaikka nuori olen vielä itsekin.

        [email protected]


      • KyrpäJooseppi50+
        naiselle ei löydy kirjoitti:

        Toinen eronnut nainen täällä joka pohtii aivan samaa.. Tosin minun moraalini antaa kyllä periksi yhden yön jutuille. Niissä vaan se ongelma ettei niistä ole mitään iloa yleensä, korkeintaan läheisyyden kaipuuseen.. Deitti-ilmoitusta minäkin harkitsen saadakseni seksiä! Hyvää seksiä siis. Turhauttavaa puutteessa eläminen, varsinkin kun kovasti on yrittäjiä mutta heillä suuret puheet ja pienet... teot. Lieneekö johtuu siitä että ovat olleet nuoria miehiä, vaikka nuori olen vielä itsekin.

        vastaa vanhalle lääninpässille, se kyllä teitää, ja taitaa, tosin odottaa jotain myös sulta, eli homma ei toimi yksipuolisesti.. [email protected] siellä villikarju50


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe