Olen eroamassa miehestäni hänen tahdostaan. Hän asuu muualla, muttei ole laittanut eroa virallisesti vireille. Hänen muutostaan on 4,5kk. Olin aina ajatellut, ettei seksillä ole niin suurta osuutta elämässäni kun sitä oli aina saatavilla. Nyt tulen hulluksi, kun joudun olemaan puutteessa. Moraali (vai mikä se nyt edes on...) ei anna myöten lähteä yhden illan juttuihin. Olen tavannut tuon 4,5 kk aikana kaksi viehättävää miestä, ja olisin ollut niin valmis heidän mukaansa, mutta sain pidettyä itseni kurissa. Niin ja kun selvisi, että ovat naimisissa niin sekin tietysti sai minut kääntymään kannoillani. Mutta mitä hemmettiä. Milloin on soveliasta harrastaa seksiä eron jälkeen ja mistä löytyy turvallista, vapaata seuraa tähän toimintaan?
Mistä ja milloin seksiä?
10
1253
Vastaukset
- SITÄ SAMAA
NIINPÄ MILTÄ AREALTA OLET JA IKÄSI.HMNN.PUUTTEESSA OLEVA MYÖS.
- lu,kyjmtnhbrg
Soveliaisuuteen en sano mitään, se on jokaisen itse päätettävissä, mutta seuraa löydät, kun laitat suosituimpiin suomalaisiin nettideitteihin ilmoituksen, jossa kerrot etsiväsi seksiä. Takaan, että saat vähintään satoja, kenties tuhansia vastauksia. Niistä varmasti löytyy turvallinen ja vapaa mieskin, mutta kannattaa silti olla tarkkana, joukossa on varmasti sekopäitäkin...
- rametti
Seuraa löydät varmasti suomalaisilta nettideitti sivuilta, voi olla kirjavaa sakkia.
Itse en ole löytänyt naisen seuraa näiltä sivuilta. Mä asiallinen sinkkumies. siis noista deittijutuista saat takuu varmasti sexi ehdotuksia enemmän kuin lääkäri määrää
- salaisus
olen valms pannaman ,
- naiselle ei löydy
Toinen eronnut nainen täällä joka pohtii aivan samaa.. Tosin minun moraalini antaa kyllä periksi yhden yön jutuille. Niissä vaan se ongelma ettei niistä ole mitään iloa yleensä, korkeintaan läheisyyden kaipuuseen.. Deitti-ilmoitusta minäkin harkitsen saadakseni seksiä! Hyvää seksiä siis. Turhauttavaa puutteessa eläminen, varsinkin kun kovasti on yrittäjiä mutta heillä suuret puheet ja pienet... teot. Lieneekö johtuu siitä että ovat olleet nuoria miehiä, vaikka nuori olen vielä itsekin.
- utyjthgr
naiselle ei löydy kirjoitti:
Toinen eronnut nainen täällä joka pohtii aivan samaa.. Tosin minun moraalini antaa kyllä periksi yhden yön jutuille. Niissä vaan se ongelma ettei niistä ole mitään iloa yleensä, korkeintaan läheisyyden kaipuuseen.. Deitti-ilmoitusta minäkin harkitsen saadakseni seksiä! Hyvää seksiä siis. Turhauttavaa puutteessa eläminen, varsinkin kun kovasti on yrittäjiä mutta heillä suuret puheet ja pienet... teot. Lieneekö johtuu siitä että ovat olleet nuoria miehiä, vaikka nuori olen vielä itsekin.
Kyllä melkein jokainen nainen saa halutessaan seksiä ihan milloin vaan, jos nyt ei ihan hirveet kriteerit ole, eikä ihan korvessa asu...
- rak100
Hei, tääl ois myös asiallinen sinkkumies...etsii seksiä myös hyvää sellaista. Olitkos mist päin..?
- Jos vaikka
- KyrpäJooseppi50+
vastaa vanhalle lääninpässille, se kyllä teitää, ja taitaa, tosin odottaa jotain myös sulta, eli homma ei toimi yksipuolisesti.. [email protected] siellä villikarju50
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810