Hankoa lähtee valloittamaan 10 sinkkutyttöstä iältään 28-34 - vuotiaita.
Olisiko meille kenties miesseuraa? ;)
Juhannus Hangossa sinkkutyttöjen kera
7
932
Vastaukset
- Kustavi
Sinkku-ukkelit lähtee tänä juhannuksena Kustaviin Lootholman leirikselle. Tuutte Kustaviin valloittamaan.
- joolli
täältä vois löytyä ja lyöttäytyä seuraan kolme sinkku mainiota seuramiestä ja sinkkujakin vielä :)
t, o - E-Suomen kolleja
Olemme poikain kanssa myös tulossa Hankoon. Meillä ikähaitari on 24-37, mutta eivätkö ikävuodet olekin vain sarja numeroita,-kö? Joka tapauksessa, joukkomme koostuu lääkäreistä (hammas-, yleis- ja gynekologi), parista tutkijasta ja parista urheilijasta. Olemme kaikki suht' leppoisia ja huumorintajuisia emmekä turhan itserakkaita. No, pari jätkää on mennyt valkaisuttamaan hampaansa ja yksi käy säännöllisesti jalkahoidossa, mutta riittävästi kuittailemalla asiasta hekin pysyvät aisoissa. ;)
Ei muuta kuin yhteystiedot ja kuvat tiskiin, ja voimme alkaa sopia yhteismajoitusta! ;)
Jäämme poikain kanssa kuulolle... - jonnc
Mikä ettei. laitatteko tarkempaa viestiä ..
- Henry____
Meitä on viisi komeaa sinkkumiestä iältään 25-35. Kauniit naiset on hyvää seuraa, laita viestiä [email protected].
- Yualle
Tuolla iällä naisten naamat / vartalot alkavat olla kaikkea muuta kuin "tyttöjen", kun on joutunut pyykkäämään ehkä jo muutamankin lapsosen kestovaipoituksen :>
Kaikesta huolimatta tervemenoa Hängöön :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221