Anaali tappi

Teemu -80

Olen -80 sytynyt parisuhteessa elävä mies, ja olin jo kauan ajatellut voiko saada tyydytystä anaalin kautta. Puoli vuotta sitten päätin ryhtyä tuumasta toimeen, ja ostin 52mm paksun anaalitapin. Aluksi sen sisään saaminen oli hankalaa, mutta totuttelun jälkeen alkoi luistaa. Pelkkä tapin sisällä pitäminen on todella mahtavan tuntuista, ja jos samalla viellä tyydyttää itseään, niin orgasmi on mahtava! Löytyykö kokemuksi muilta miehiltä, tai naisiltakin, tapin käytöstä. (en siis ole homo kuitenkaan)

23

10754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homokammonen

      Ei miehen perseeseen mitään kuulu, naisen kylläkin ja paljon -se on fakta

      • Anonyymi

        Et tiedä ennen kuin kokeilee . Minä käytän myös isoja anaalitappeja kuten Ass Servant ja Block Buster mitkä ovat noin 10 cm halkaisija ja on kyllä nautinto iso tappi anaalissa.
        M 61 👍🙂


    • Se on oikein

      Mitäs luulette, onkohan homojen persreiän fysiologiassa eroja heteroihin? Ei taida olla, ts. homot nauttii peppuseksistä -> kuten heterot. Runkatessa vain liukastettua sormea tai jotain perseeseen, silloin tulee, ja lujaa. Ei sitä homo tartte olla siitä nauttiakseen...

    • Nainen

      ...

      • Nimismies

        Oletko ihan tyhmä?

        Tiedätkö edes millä perusteilla voi sanoa itseä Bi-seksuaaliksi? Jos RAKASTAA miehiä ja naisia, ei se mitenkään seksiin liity.
        Heteromieskin voi pitää siitä että anaalia hyväillään. Yhteiskunta vain on mitä on ja leimaa..


      • kir. may

        miestä ja naista ja hänhän tuskin miestä haluaa oten veä !!


    • mies

      Olen työntänyt sormea anaaliin ja olen saanut myös oikeaakin, en pidä itseäni homona... naiset kiiinnostaa

    • raksu

      Mä oon monasti pyytäny, että muija suihin ottaessaan työntää sormen mun pyllyyn. Mälli on lentäny melkein heti.

      Miehiin en kyl koskis. En mielellään edes vaatteet päällä "halaile" kavereita... eli oon aika homofobinen!

    • dildo

      Ei siinä ole mitään ihmeellistä jos hetero haluaa anaaliinsa ns. melaa.Itse olen 38v ja olen aviossa ja meillä sängyssä meneee hyvin mutta silti tykkään nauttia peppuseksistä varsinkin peilin edessä yksinkin.Ei muuta kun liukastetta anukseen ja nussikaa itsellenne mahtava orgasmi !

      • jotenki

        jälkeenjääny,mutta mun mielestä tollane on SAA....N sairasta.joku kuulema kiihottu perseesä pyyhkimisestä ja ny jotku työntelee tappeja rusinaasa...voi,voi.


      • voivat
        jotenki kirjoitti:

        jälkeenjääny,mutta mun mielestä tollane on SAA....N sairasta.joku kuulema kiihottu perseesä pyyhkimisestä ja ny jotku työntelee tappeja rusinaasa...voi,voi.

        pysyä pois täältä.Esim uskovaisten keskustelut voisivat sopia sulle paremmin.


    • Anonyymi

      Mukava kulkea kaupungilla kun on anustappi sisällä. On jännä ja mukava tunne. Olen mies 36 v.

      • Anonyymi

        Autolla ajaessa anustappi ja tiukat farkut tekee gutaa. Rupee seisoon helposti, kun tiessä on kuoppia. Kerran mällit lensivät ja onneksi oli pimeää, niin kukaan ei huomannut märkää farkkujeni etumusta, kun menin kotiin.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, minä olen myös pitänyt tappi anaalissa esim. kaupassa käydessä , kiihotun siitä ja se tuntuu hyvältä.
        M 62 Ukm 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla ajaessa anustappi ja tiukat farkut tekee gutaa. Rupee seisoon helposti, kun tiessä on kuoppia. Kerran mällit lensivät ja onneksi oli pimeää, niin kukaan ei huomannut märkää farkkujeni etumusta, kun menin kotiin.

        Millaisia malleja ulkoilessa käytätte ... kaikki ei kuulema pysy luontevasti paikallaan.

        Yhden nettikaupan kommenttiosuudessa kommentoitiin sellaista kaksipalloista mallia, jossa on kuulat niiden pallojen sisällä, joiden tulisi antaa liikkuessa tai naisensa kanssa puuhatessa kevyttä hierontaa.

        Moittivat sitä liian kovamuoviseksi ja ulkona olevaa pyöreää laattaa ikävästi paikkoja painavaksi / hiertäväksi. Vain yhden tuollaisen mallin olen nettikaupoissa nähnyt.

        Hiukka paha hommata jokin malli liki sokkona vain todetakseen, ettei malli olekaan mukava käyttää ja sitten vain viskata roskiin.

        Ps. Ns. hyvänlaatuisiin eturauhasvaivoihin (mm. liikakasvuun) osa urologeista suosittelee hierontaa, riskialttiiden lääkkeiden sijaan.

        Sen voi toteuttaa koulutuksen saanut alan osaaja tai sitten käyttää jotakin sisäistä hierontalaitetta tai elektrostimulaationa EMS/TENS-laitteella.


    • Anonyymi

      Plugi perseessä tekee vaikeasta työkeikasta helpomman.
      Ja spora-ajelusta nautinnon.

      Varoituksen sana:
      Olin matkalla Inglesiin, ja jostain keksin että 10 min ennen kun pääsimme koneeseen kävin vessassa ja työnsin plugin persvittuun.

      Kaikki myöhästymiset, jonotukset , ruuhkat yms. saivat aikaan että plugi oli bebassa 17 tuntia.
      Ensimmäiset sessiot Jumbon nahkabaarissa , slingissä, mun pyllyyn olisi voinut parkkeerata vaikka pakettiauton.
      Kun siirryin penkille, kaksi ISOA karhua Saksasta astui minua yhtä-aikaa.
      Ongelmitta.
      Joten rajaa siihenkin.

    • Anonyymi

      Purjosta voisi olla apua.

    • Anonyymi

      Käy ostamassa vaniljatanko. Se on kirkkaan kovamuovisen suojaputken sisällä mikä sopii hyvin anaalin tutkiskeluun ja eturauhashierontaan. Sitten vain tappi persrööriin ja alat pyöritellä ja tunnustella eturauhasta. Ei tarvitse käyttää voimaa. Tai edes liukkaria. Liikettä sivuttain muutamia millejä tai senttejä. Eturauhas "orgasmi" tulee aaltomaisesti ja tuntuu voimakkaalta intesiteetiltä. Mälli ei lennä. Kokemus on niin kaukana tavallisesta ejakulaatio orkusta että sitä on hankala yhdistää saman nimikkeen alle.

    • Anonyymi

      VAI saksalaiset antoi sulle kyytiä Jumbos, siell varmaan aina kovaaa saatavilla

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt kurkkuja, kuorittuna niin luistaa hyvin ja HK:n sininen on myös huippuhyvä. Näillä kun painat itseäsi perseeseen, niin tulee upea orkku.
      Ei tarvitse kulliin koskeakaan.
      Ensin tulee alkumällit ja sitten orkussa varsinainen lasti. Huh-huh...

      • Anonyymi

        Kokeile munakoiso, on kyllä hyvän tuntuinen analissa , myös pallo kun rasvaa hyvin ja istahtaa päälle niin on mahtava tunne kun se menee sisään,
        sellainen sileä muovipallo käytän joka on noin 8-9cm halkaisija , kun keinuttaa jakkaralla niin että se tulee melkein ulos ja taas istahtaa sisään niin kyllä tuntuu hyvältä.
        M 64 CD 💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile munakoiso, on kyllä hyvän tuntuinen analissa , myös pallo kun rasvaa hyvin ja istahtaa päälle niin on mahtava tunne kun se menee sisään,
        sellainen sileä muovipallo käytän joka on noin 8-9cm halkaisija , kun keinuttaa jakkaralla niin että se tulee melkein ulos ja taas istahtaa sisään niin kyllä tuntuu hyvältä.
        M 64 CD 💃

        Moi.. Mä tykkään taas porkkanoista.. pitää olla huoneen lämpöisi, silloin tunttuu ihanilta.
        Täytyy kokeilla myös jotain isompaa...

        Sukkisfetissi


    • Anonyymi

      vaikea saada erektiota kun on iso tappi perseessä.. silleen sitten laukeea veltolla kun terskan alareunasta vibralla hieroo hetken aikaa..

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe