neljänneksi "jäseneksi". Seisoimme piirissä ja sitten otimme toisiamme käsistä kiinni. Nuo ilmeisesti saarnamiehet aloittivat rukoilla, sitten vasemmalla puolella oleva mies katsoi minua ja kohta he yksi toisensa jälkeen poistuivat tuosta tilanteesta.
Tiedän, että tämä oli enne uni, jossa käsiteltiin minun hengellistä tilaani. Sillä olen joutunut saatanan seulottavaksi, sanan varsinaisessa merkityksessä. En tietenkään ansaitse rukouksianne, mutta haluaisin päästä selvyyteen tuosta asiasta.
jouduin "valituksi" kolmen miehen
4
245
Vastaukset
- Mirka ...
Rukoukset eivät toimi ja saatanakin on pelkkää höpötystä.
- ja tekee tahtoaan
niinkuin sen ymmärtää. Ano elävää vettä ja Pyhän Hengen opetusta ja lue Raamattua pyytäen Jumalan tahdon tuntemista ja että Herra vaikuttaa hyväänsä armossaan ja totuudessaan.
että he rukoulivat ja kun ongelma väistyi, niin hekin poistuivat yksi toisensa jäliikeen. Nuo kuvaa uskovia, eli seurakuntaa, eli Kristuksen ruumista, missä Kristus itse on päänä. Se on kehoitus olemaan kästivällinen ja odottamaan Herraa ja pyytämään seurakunnan tukea, niin ne ongelmat väistyy, eli saatana väistyy ja et enää tarvitse samalla tavalla niitä esirukoiljoita, kuin kriisin aikana.
- Hallin Vanki
"" tämä oli enne uni ""
Älä tulkitse unia. Enneunia ei ole olemassakaan. Unet ovat aivojen itse tuottamaa mielikuvitus tarinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372987- 1322497
- 472317
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201808- 401429
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241002- 36994