neljänneksi "jäseneksi". Seisoimme piirissä ja sitten otimme toisiamme käsistä kiinni. Nuo ilmeisesti saarnamiehet aloittivat rukoilla, sitten vasemmalla puolella oleva mies katsoi minua ja kohta he yksi toisensa jälkeen poistuivat tuosta tilanteesta.
Tiedän, että tämä oli enne uni, jossa käsiteltiin minun hengellistä tilaani. Sillä olen joutunut saatanan seulottavaksi, sanan varsinaisessa merkityksessä. En tietenkään ansaitse rukouksianne, mutta haluaisin päästä selvyyteen tuosta asiasta.
jouduin "valituksi" kolmen miehen
4
292
Vastaukset
- Mirka ...
Rukoukset eivät toimi ja saatanakin on pelkkää höpötystä.
- ja tekee tahtoaan
niinkuin sen ymmärtää. Ano elävää vettä ja Pyhän Hengen opetusta ja lue Raamattua pyytäen Jumalan tahdon tuntemista ja että Herra vaikuttaa hyväänsä armossaan ja totuudessaan.
että he rukoulivat ja kun ongelma väistyi, niin hekin poistuivat yksi toisensa jäliikeen. Nuo kuvaa uskovia, eli seurakuntaa, eli Kristuksen ruumista, missä Kristus itse on päänä. Se on kehoitus olemaan kästivällinen ja odottamaan Herraa ja pyytämään seurakunnan tukea, niin ne ongelmat väistyy, eli saatana väistyy ja et enää tarvitse samalla tavalla niitä esirukoiljoita, kuin kriisin aikana.
- Hallin Vanki
"" tämä oli enne uni ""
Älä tulkitse unia. Enneunia ei ole olemassakaan. Unet ovat aivojen itse tuottamaa mielikuvitus tarinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381