Onko tuttua kenellekään? Minkähänlaisista lääkkesitä saattaisi olla apua ns. neuropatiaan, johon ei kuitenkaan liity kipua.
Häviää ikään kuin tuntoaisti kaikista raajoista, mutta ei kokonaan, aivan kuin osa tuntoaistista puuttuisi. Periaatteessa tämä tuntuu koko kehossa, mutta aistin sen raajoissa kaikkein herkiten. Raajojen asentoa on joskus todella vaikea kohdistaa, lisäksi on pakko koskettaa käsillä koko ajan johonkin, jotta tietää, että kädet ovat vielä tallella ja kontrolloitavissa. Välillä en tunne koko kehoni olemassaoloa.
Minulla on myös sähköiskumaisia tuntemuksia keholla, nämä sähköiskut ilmaantuvat pelkästä kosketuksesta ja niiden jälkeen saattaa alkaa tinnitus tai toisesta korvasta saattaa hävitä kuulo hetkellisesti.
Lisäksi minulla on hankalia vatsavaivoja, lähinnä erikoisia kipuja, mutta kivut eivät ole tässä se päällimmäisesti haittaavin oire.
Mri-kuvattu on pää, selkäranka, vatsan alue ja lantio. Vatsalaukku tähystetty ja verikokeita otettu ties kuinka paljon.
Mitään ei löydy.
Ehdotuksia?
Sensorinen/motorinen neuropatia
ymmällään oireista
2
921
Vastaukset
- Polyneuropaatti
Viimeisimmät sanat neurologian klinikalta olivat :Koeta pärjäillä! Lääkkeitä ei ole, eikä neurologeilta tullut mitään evästystä tulevaisuuden varalle. Eivät tienneet mitä tulevaisuus tuo tullessaan; miten tietäisivätkään, kun mitään seurantaa ei ole.
- kofeiinitietäjä
Käytätkö kofeiinia, se aiheuttaa melko erikoisia ilmiöitä pitkäaikaiskäytössä.
http://qmies.blogit.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876