En voi hyväksyä ulkonäköäni

ensuostu

En voi elää tässä kropassa, enkä voi katsoa itseäni peilistä ilman että itku tulee. Vaikka ihastuisin, en halua tavoitella sitä henkilöä, koska tiedän että hän saisi parempaa. Ei tee enään mieli meikata tai laittaa hiuksia, koska tiedän että olen luonnostaan ruma. En halua kulkea ulkona, koska en tahdo toisten näkevän itseäni. Mitä järkeä tuhlata jonkun toisen elämä olemalla MINUN kumppanini. Tiedän että ihmiset ansaitsisivat parempaa.
Mitä järkeä on uskoa sellaisten ihmisten puheita, jotka eivät ole käyneet edes tämän maan ulkopuolella. En usko sellaisten ihmisten katseita jotka eivät ole nokkaansa tästä tuppukylästä pois laittaneet. Kaikkialla muualla on kauniita ihmisiä. Ulkomaalaiset sanovat suomalaisia rumiksi. Miksi minun pitäisi tyytyä elämään rumana suomalaisena?? Pitäisikö minun tyytyä elämään kaikkien hyljeksimänä ja pois jätettynä? En koe, että minun pitäisi satsata jo huonoksi tuomittuun elämääni, enkä tahdo lapsia koska hehän kärsisivät minulta perittyä rumuuttaan. Minun pitäisi vain kadota ja kuolla pois, koska ei minulla tee mitään. En edes minä itse. Perittyä ulkonäköä ei voi tällä kertaa muovata.

Mitä järkeä elää jos ei ole kaunis??

14

2679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      et kärsi rumuudesta vaan huonosta itsetunnosta. Monet elää huonossa itsetunnossa jossain välissä elämää, mutta siitä pääsee yli

      voisit miettiä että mitkä asiat saa sut ajattelemaan olevas ruma, onko se mainonta? kun jatkuvasti mainostetaan malleja, vai onko sua kiusattu kenties joskus? Noista voi lähteä liikkeelle

    • 32582858d

      Ajattelen ihan samalla tavalla (ehkäpä valitettavasti?). Olen tosin nuori mies. En myöskään halua lapsia hankkia (ja mahdollisuudet niiden hankkimiseen vaikuttavat muutenkin olevan lähellä nollaa, joten ei pelkoa). Tämä maailma on niin julma paikka nille, jotka eivät satu saamaan niitä jakauman parhaimpia ominaisuuksia, että koen itse melkein törkeäksi tempuksi lasten hankkimisen, jos ei tällaisia huippuominaisuuksia omaa. Olen pumpannut lukemattomat tunnit salilla ja saanut ihannekropan, mutta silti pidän itseäni niin helvetin vastenmielisen näköisenä, että ei edes kropasta ole apua. Tässä viestissä ei ollut oikeastaan mitään pointtia, mutta saipahan edes vähän puurnattua.

      • esim.sinä & ap ?

        Miksi ette löydä kaltaistanne, haette jotakin mister/missiä.


      • ruma nainenn

        kaikille naisille, ehkä sitten tärppää. Usko pois, kaikki naiset eivät etsi niitä komeita uroksia. Tiedän monta todella kaunista naista, jotka seurustelevat vähemmän komean miehen kanssa (tämä oli kauniisti sanottu).
        Mutta, älä vaan katsele niitä kaunokaisia, upea ihminen löytyy myös vähemmän kauniin kuoren alta.
        Tee töitä itsetuntosi kohottamiseksi.

        Ekalle kirjoittajalle. En ole itsekään kaunis vaan päinvastoin. "Pääsin" kuitenkin naimisiin asti ja sain lapsia, joista tuli todella kauniita, eikä tama ole mitään äidin rakkautta vaan ihan tosi asia!


    • ensuostu

      Kiitos kommenteistanne. En tiedä mikä oli viestini tavoite. Ehkä se ahdistuksen purku? Ai helvetti sitä ahdistusta...

    • teuvon vittu

      Mekään ei voida hyväksyä sun ulkonäköäs, olet jotenkin niin vastenmielisen näköinen

      • Kohti korkeaa siltaa

        Tiedätkö, että mulla on luonnostaan hyvä kroppa ja kehuttukin on, kun liikun. Mutta mitä teet hyvällä kropalla, jos et pääse sitä näyttämään kenellekkään? Jännää, koska ihmettelen miksi yritän tehdä paremman ulkonäön eteen kaikkea, mutta mikään ei tehoa, finnit jos katoasivat(olen käyttänyt siitä asti kun tuli, niin kaikkia mahdollisia aineita, mutta eivät lähde)olisin jo suht iloinen. Mutta sitten tulee naaman vitun oudot muodot kehiin ja mua on sanottu kalaksi, hevoseksi, koiraksi,... Ei vittu.

        Peilistä katsoessani näytän omasta mielestä ihan kivalta, mutta jos minusta otetaan kuva, niin lervaan siihen paikkaan. Tuntuu että valehtelen itselleni, kun näen itseni muka norminäkösenä peilistä, koska jokaisella on oma näkemyksensä komeudesta, ja jos mua on sanottu rumaksi, niin sitä minä olen!
        Moni komeaksi sanottu mies ei minusta ole millään tavalla komea(olen muutenkin mies :D)ja en ymmärrä että mitä naiset näkee semmosessa siitossonnissa?

        Tytöt eivät juttele minulle IKINÄ, varsinkaan jos seurassa on muita poikia, ja jos puhun ihan mitä tahansa pelkästään "moi" riittää, kenellekkään tytölle, niin ovat, kun mua ei olisikaan. Kai mulla sitten on jotain vialla. On vain pari tyttöä jotka ovat mua sanoneet "et sä mikään ruma oo" ja tutustuneetkin minuun, mutta siihen se jäi ja nykyään ei ole kuulunut kenestäkään mulle mitään!

        Lapsellinen, riitaisa ja sekava viesti 18 vuotiaan kirjoittamaksi, mutta tunteet on tunteet!


      • exfinni
        Kohti korkeaa siltaa kirjoitti:

        Tiedätkö, että mulla on luonnostaan hyvä kroppa ja kehuttukin on, kun liikun. Mutta mitä teet hyvällä kropalla, jos et pääse sitä näyttämään kenellekkään? Jännää, koska ihmettelen miksi yritän tehdä paremman ulkonäön eteen kaikkea, mutta mikään ei tehoa, finnit jos katoasivat(olen käyttänyt siitä asti kun tuli, niin kaikkia mahdollisia aineita, mutta eivät lähde)olisin jo suht iloinen. Mutta sitten tulee naaman vitun oudot muodot kehiin ja mua on sanottu kalaksi, hevoseksi, koiraksi,... Ei vittu.

        Peilistä katsoessani näytän omasta mielestä ihan kivalta, mutta jos minusta otetaan kuva, niin lervaan siihen paikkaan. Tuntuu että valehtelen itselleni, kun näen itseni muka norminäkösenä peilistä, koska jokaisella on oma näkemyksensä komeudesta, ja jos mua on sanottu rumaksi, niin sitä minä olen!
        Moni komeaksi sanottu mies ei minusta ole millään tavalla komea(olen muutenkin mies :D)ja en ymmärrä että mitä naiset näkee semmosessa siitossonnissa?

        Tytöt eivät juttele minulle IKINÄ, varsinkaan jos seurassa on muita poikia, ja jos puhun ihan mitä tahansa pelkästään "moi" riittää, kenellekkään tytölle, niin ovat, kun mua ei olisikaan. Kai mulla sitten on jotain vialla. On vain pari tyttöä jotka ovat mua sanoneet "et sä mikään ruma oo" ja tutustuneetkin minuun, mutta siihen se jäi ja nykyään ei ole kuulunut kenestäkään mulle mitään!

        Lapsellinen, riitaisa ja sekava viesti 18 vuotiaan kirjoittamaksi, mutta tunteet on tunteet!

        Kokeile baba de caracol -voidetta, se auttaa. Serkkutytöllä oli kanssa paha finni-ongelma, mutta tuon voiteen hänelle annettuani nassu näyttää huomattavasti paremmalta. Onhan se aika tyyristä, mutta esim. huutonetissä yksi ihminen on myönyt sitä halvemmalla (enkä nyt mitenkään yritä mainostaa ko. ihmistä).


      • .

        teuvon vittu,suksi vittuun siitä vinkumasta!


    • ghyhlkjlkj

      meillä on vain yksi elämä, joten miksi ihmeessä se pitäisi käyttää vertailemalla itseään muihin. mitä se hyödyttää. jokainen syntyy yksin ja kuolee yksin. nautitaan elämästä ja sen yksinkertaisista iloista.

    • peilinpelkääjä

      "Mitä järkeä on uskoa sellaisten ihmisten puheita, jotka eivät ole käyneet edes tämän maan ulkopuolella. En usko sellaisten ihmisten katseita jotka eivät ole nokkaansa tästä tuppukylästä pois laittaneet. Kaikkialla muualla on kauniita ihmisiä. Ulkomaalaiset sanovat suomalaisia rumiksi. Miksi minun pitäisi tyytyä elämään rumana suomalaisena??"

      iske itsellesi rikas ulkomaalainen ukko, joka kustantaa sulle täyden muodonmuutoksen. rintojen suurennuksen/pienennyksen, rasvaimun vatsaan, reisiin, alleihin ja kaksoisleukaan, alimpien kylkiluiden poiston siromman vyötärön saamiseksi (ollaanhan me suomalaiset isoluista kansaa verrattuna etelä-eurooppalaisiin ja aasialaisiin). luultavasti tarvitset myös leukaimplantin ja kallonhionnan (mikään niin rumaa kuin olematon leuka ja taaksepäin viistoutunut otsa samassa naamavärkissä), poskien kohotuksen ja nenäleikkauksen. en tiedä onko eriparisilmille mitään hoitoa, mutta jos on, senkin saa rahalla. tätä rikasta ukkoa sun ei tarvitse sääliä, että "tuhlaa elämäänsä olemalla kumppanisi", koska saat rahallisen hyödyn ja siitä korvaukseksi ukko kauniin naisen.

      tuskin sä edes oikeasti olet ruma. helposti sitä varmaan kuka tahansa alkaa näyttää silmissään rumalta, jos turhan kauan peilin edessä tuskailee. itse olen välillä niin äärimmäisen ruma, etten uskalla peiliin katsoa, ja ihan tuttu tunne tuo, että kun ajattelee olevansa ok, ja joku räpsäisee kuvan, näkee "totuuden". useat ihmiset näyttävät omituisilta valokuvissa.

      älä ota viestiäni pahalla, ei "täydelliseksi" muokattu ulkonäkö ketään onnellisemmaksi tee. voihan sillä tienata/saada tiettyä seuraa, mutta jos se seura ei näe sun todellista minääs, tuskin sun on hyvä olla. varmasti joku "tekee sulla jotain" eli tykkää susta persoonana, tuntee olonsa hyväksi ja turvalliseksi sun seurassas, jos vain uskallat avata ovet sellaiselle, josta tykkäät. ja kuka sanoo, että isoissa kaupungeissa olisi kauniimpia kuin tuppukylissä?

    • avocado78.

      Nykyään kun painotetaan vaan ulkonäköä ja lehdet ja tv tuuppaa vaan entistä kauniimpaa pärstää ja jo ennestään kauniit (Megan Fox) tekee leikkauksilla itsestään ihan jumalallisen kauniita, kuka tahansa tuntee itsensä rumaks.

      Jos kuitenkin otetaan ihan järki käteen, niin kukaan "normaalin ihmisen" näköinen ei ole ruma, eli siis että on silmät ja nenä ja suu niillä paikoilla missä ne pitääkin olla, niin sen on kaiken moraalin ja kohtuuden mukaan OLTAVA tarpeeksi!

      On ihmisiä joilla esim tulipalon takia naama ihan kauhea, puuttuu nenä, leuka ja toinen silmä kokonaan ja vaikka heistä ei leikkauksillakaan saada koskaan normaalin näköisiä, ovat he iki-onnellisia kun saavat edes nenän! tai leuan!
      Me joilla on jotenkuten normaali taulu, ei voida kuvitellakaan sellaisten ihmisten tuskaa, jotka onnettomuuden takia näyttävät kauhuelokuvan monstereilta, eivätkä voi edes ovesta astua ilman että ihmiset kiljuen juoksee karkuun.

      Tässä mä vaan moralisoin, mutta on mulla itsellänikin aina ollut huono itsetunto ja en osaa pitää itseäni kauhean hemaisevana, etenkin kun autokolarin takia mulla on toinen silmäkin hiukan erin muotoinen kuin toinen.
      Mutta pahemminkin olisi voinut käydä. Paljon pahemmin.

      Ja jos ajattelet ettei kukaan vois sunsta tykätä tuollaisena, niin kannattaa miettiä minkälaisiin tyyppeihin itse oot ihastunut? Tuskin ne on olleet kaikki jotain mallipoikia?
      Jos itsekin olet joskus ihastunut johonkin vaatimattomamman näköiseen poikaan, niin miksei joku mukava sälli vois ihastua sinuun?

      Bridget Jonesissa mun lempparikohta on juuri se, kun se mies sanoo Bridgetille pitävänsä hänestä JUURI SELLAISENA KUIN HÄN ON!

    • haluan kysyä

      Minkä ikäinen olet..?

    • Ei kivikasvoja! >:O

      Ulkonakö on yliarvostettua. :D
      Kaikki ihmiset ovat ainakin mulle aluksi kivikasvoja, mutta kun opin tuntemaan jonkun paremmin ja alan pitämään hänestä, hän alkaa näyttää minusta kauniilta. Ja kaikki piirteet mitkä muistuttavat pitämistäni ihmisistä, viehättävät minua, esimerkiksi vaikka iso nenä tai hörökorvat. :D

      Nytkin pidän yhdestä kaverista, jota pidin ennen rumana ja epämiellyttävänä. Hänen naamansa on täynnä finnejä ja kun hän nauraa, hän muistuttaa ilkeästi virnuilevaa liskoa. Mutta ajan myötä hänen persoonansa alkoi olla niin kiehtova ja kiinnostava ja hänellä on muuten kivan mallinen pää ja hänen olemuksensa on välillä omituisen sympaattinen.

      Tämä on täysin asenneasia. Se on vain kylmä fakta, että ihmisiä on monen näköisiä. Minua ei ainakaan kiinnosta sellaiset kivikasvot kuin kaikki mallit ovat. Pitää olla persoona!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe