Muistatteko tällaista rokkaria? Vieläkö Maukka keikkailee? En ole aikoihin nähnyt keikkamainoksia missään, ainakaan täällä pk-seudulla. Huomasin, että Säpinää-biisistä on tehty joku 2010-versio http://www.youtube.com/watch?v=QjfoCOzZoUo&feature=related
Olisiko uusi alku, comeback?
Muistan Kaija Koon "Vaatteet"-biisin taustalla, sopi hänen vokaalit tosi hyvin siihen biisiin. Siis silloinen Kaija Kokkola.
Maukka Perusjätkä
11
487
Vastaukset
- Lätinää
Yle Teemalla Maukka Perusjätkää haastateltiin jokin aika sitten. Oli lihonut muodottomaksi möhkäleeksi.
- Jalmari1965
Maukka Perusjätkä oli 1980-luvulla tosi kova jätkä!!!
Olin silloin peruskoulun yläasteella ja meillä oli tunneilla tapana kirjoitella pulpetin kannet täyteen kaikkia viestejä. Muistan lukeneeni kerran pulpetista jonkun kirjoittaman: "Säpinää (Helsingin kaduilla) on MIELTSUN (=mielettömän) KOVA BIISI!"
Siihen oli moni vastannut että totisesti "Säpinää" on tosi kova biisi vailla veraansa!!! "Jätä mulle jämät, et sä mua hämää, me ollaan vaan sikaniskoja, liian nuoria kuolemaan, liian nuoria tukehtumaan..."
Myöhemmin samoin myös tuo "Vaatteet on mun aatteet oli tosi kova biisi." Biisien säveltäjä ja sanoittaja oli muistaakseen nimeltä Ralf Örn, Maukka Perusjätkän kavereita.
Ostin joskus v. 1980-1981 myös Maukka Perusjätkän ekan älppärin ja kavereitten kanssa huudatettiin sitä stereoista volume-napit kaakossa. Puhuttiin myös, että Maukka Perusjätkä tulee äänestää Suomen seuraavaksi presidentiksi! Maukka oli meijän oma idoli!
Olimme punkkareita, kuuntelimme Clashia, Pelle Miljoonaa, Ratsiaa, Ramonesia, Sex-Pistolsia yms. räminää. - Hyvätampere
Suomenkovimmat rokkarit siinä kaupungissa viä uskoo ja asenne ja biisit. Tarvii mainita The Blizkrieg Boys ja Punk Lurex ok.
- Lihava_nainen123
Näin yksityiskeikalla pari vuotta sitten.
- eisanomitään
Kuka on Maukka Perusjätkä?
- Junttila
Se on se Maukka Perusjätkä
- Anonyymi
Missä helvetissä on Ralf Örn? Äijä on haihtunut kun pieru saharaan. Mahtaako olla vielä hengissä?
- Anonyymi
Maukalla oli joitakin hyviä rokkibiisejä.
- Anonyymi
Maailman paras moottorisahan soittaja
- Anonyymi
Edelleen kaivataan tietoa Ralf Örnistä? Pitäisi saada ukko tuottamaan levyä jos on elävien kirjoissa?
- Anonyymi
Missä perkeleessä on Ralf Örn? Ehkä hän jäi Kill Cityn kellariin mätänemään?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro1329678Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on4555088Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1712504Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i1932442- 1482171
Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu802042Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne721906Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t3031440Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata901175Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis1121095