Maukka Perusjätkä

moottorisaha2010

Muistatteko tällaista rokkaria? Vieläkö Maukka keikkailee? En ole aikoihin nähnyt keikkamainoksia missään, ainakaan täällä pk-seudulla. Huomasin, että Säpinää-biisistä on tehty joku 2010-versio http://www.youtube.com/watch?v=QjfoCOzZoUo&feature=related
Olisiko uusi alku, comeback?
Muistan Kaija Koon "Vaatteet"-biisin taustalla, sopi hänen vokaalit tosi hyvin siihen biisiin. Siis silloinen Kaija Kokkola.

11

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lätinää

Yle Teemalla Maukka Perusjätkää haastateltiin jokin aika sitten. Oli lihonut muodottomaksi möhkäleeksi.

• Jalmari1965

Maukka Perusjätkä oli 1980-luvulla tosi kova jätkä!!!

Olin silloin peruskoulun yläasteella ja meillä oli tunneilla tapana kirjoitella pulpetin kannet täyteen kaikkia viestejä. Muistan lukeneeni kerran pulpetista jonkun kirjoittaman: "Säpinää (Helsingin kaduilla) on MIELTSUN (=mielettömän) KOVA BIISI!"

Siihen oli moni vastannut että totisesti "Säpinää" on tosi kova biisi vailla veraansa!!! "Jätä mulle jämät, et sä mua hämää, me ollaan vaan sikaniskoja, liian nuoria kuolemaan, liian nuoria tukehtumaan..."

Myöhemmin samoin myös tuo "Vaatteet on mun aatteet oli tosi kova biisi." Biisien säveltäjä ja sanoittaja oli muistaakseen nimeltä Ralf Örn, Maukka Perusjätkän kavereita.

Ostin joskus v. 1980-1981 myös Maukka Perusjätkän ekan älppärin ja kavereitten kanssa huudatettiin sitä stereoista volume-napit kaakossa. Puhuttiin myös, että Maukka Perusjätkä tulee äänestää Suomen seuraavaksi presidentiksi! Maukka oli meijän oma idoli!

Olimme punkkareita, kuuntelimme Clashia, Pelle Miljoonaa, Ratsiaa, Ramonesia, Sex-Pistolsia yms. räminää.

• Hyvätampere

Suomenkovimmat rokkarit siinä kaupungissa viä uskoo ja asenne ja biisit. Tarvii mainita The Blizkrieg Boys ja Punk Lurex ok.

• Lihava_nainen123

Näin yksityiskeikalla pari vuotta sitten.

• eisanomitään

Kuka on Maukka Perusjätkä?

• Junttila

Se on se Maukka Perusjätkä

• Anonyymi

Missä helvetissä on Ralf Örn? Äijä on haihtunut kun pieru saharaan. Mahtaako olla vielä hengissä?

• Anonyymi

Maukalla oli joitakin hyviä rokkibiisejä.

• Anonyymi

Maailman paras moottorisahan soittaja

• Anonyymi

Edelleen kaivataan tietoa Ralf Örnistä? Pitäisi saada ukko tuottamaan levyä jos on elävien kirjoissa?

• Anonyymi

Missä perkeleessä on Ralf Örn? Ehkä hän jäi Kill Cityn kellariin mätänemään?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      132
      9678
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      455
      5088
    3. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      2504
    4. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      193
      2442
    5. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      148
      2171
    6. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      80
      2042
    7. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1906
    8. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      303
      1440
    9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      90
      1175
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      112
      1095
    Aihe