Tietääkö joku, että onko tuohon Stathamin rooliin haettu ensin jotain toista, vai onko rooli annettu suoraan Stathamille. Tsori jos loukkaa jotain, mutta mielestäni Statham pilaa tuon elokuvan. Jostain syystä minua ei huvita katsella kyseistä näyttelijää. En kyllä ole leffaa nähnyt, mutta muuten voisi kyllä olla ihan katsottava elokuva.
The Expendables
Leffafriikki -77
3
578
Vastaukset
Aika moni kieltäytyi olemasta mukana mm:
Jackie Chan, Van Damme, Segall ja pari muuta. Noo ehkäpä sitten jatko-osiin.- Pintozkaja
pasimanninen kirjoitti:
Anteeks mutta kuka tuo Van Damme on? En muista ennen kuulleeni, kuuluisia elokuvia yms
ittekki piti googlettaa ku en ollut aikasemmin kuulutkaan kyseisestä henkilöstä.
eli hän on tehnyt jonkin supersotilas tyyppisen leffan "Rocky elokuvassa venäläistä nyrkkeilijää näytelleen Dolph Lundgrenin kans ja saanut luultavasti siitä mainetta joissain piireis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2273166Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa142037Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4311434Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221376Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151345Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5091212- 1081210
- 1121202
- 46964
- 66954