Kyllä minua taas otti syvältä katsoessani lauantaisia häitä telkasta. Siinä Kalle ”luovutti” tyttärensä!
Ei hemmetti. Ei nainen ole mikään esine, joka luovutetaan toisen miehen haltuun. Minusta äärimmäisen törkeää naisen alistamista!
Piti sitten sunnuntaina kahden aikaan lähteä rauhoittumaan. Menimme nakurannalle ottamaan aurinkoa. Olihan jopa tuulensuojassakin hieman viileätä, mutta tuo rajaton auringon otto on niin kertakaikkisen ihanaa.
Tuollaista naisen alistamista on täälläkin jatkuvasti noissa ryhmäseksifantasioissa. Ajattelisitte, mitä kirjoitatte, älkääkä kirjoittako, mitä ajattelette.
Minä olen alkanut nähdä miehet objektina. Kadulla katselen miesten haaroja ja herkuttelen ajatuksella, kuinka ihanalta tuntui antaa kunnon potku jalalla tai polvella. Nähdä miehen silmissä se hetken tuskan ja kauhun väläys ja kuinka katse suorastaan sammuu miehen pudotessa hiljaa ähkäisten polvilleen. Eikös vaa kiihota ketä tahansa.
Naisen alistamista
Kutsuni.
1
613
Vastaukset
Sinussa on halu alistaa ja kiduttaa miesparkaa..Uskallatkos toteuttaa?Postini on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838