tämäkin mahdollista:) kohteita 42 ja 50 ei voi pelata samassa pitkävedossa??? siis ei vittu mit paskaa alkaa olla veikallakin. mainostetaan miten paljon on kohteita ym, ja sitten laitetaa jotai maalipelejä ja jukolaviestii ja keksitää jos jonkilaista ja kertoimia pantataa ja sit ei saa tuotakaa yhdistelmää pelata. aika touhuu alkaa olla.
veikkauksella,,,,
veikkapelle
2
237
Vastaukset
- ihme on
Täysin uskomatonta on. EIkä rajoitu siihenkään, 84 ja 86 samoin.
Keksiikö kukaan mitään varsinaista ajatusta kestävää syytä miksi kohteet vaikuttaisivat toisiinsa vedonvälittäjälle vaarallisella tavalla?Käykää pelaamassa muualla.Esim Unibetillakin Usan kerroin 2.05 ku veikka antaa 1.8.Mä en ees ymmärrä miks ihmiset pelaa veikalla pitkävetoa.Ainoat kertoimet missä veikka pärjää on tasoitusvedot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623