imatran kylpylä

pertti 33.

olen ajatellut mennä käymään imatran kylpylässä. haluaisin tietää et onko sillä saunaa jossa naiset ja miehet ovat yhdessä.

15

9219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,

eikä tule!!!

• Imatrankävijä

ollut jo vuosikymmeniä, nimittäin se "vanhan puolen" yhteishöyrysauna, (Suomen kolmanneksi paras) jossa Imatran kävijät vierailevat mielellään, sekä suomalaiset että itänaapurin asukkaat.
        Tosin siellä "uudella puolella" on se pallo, jossa on väliseinä eri sukupuolten välillä, ainakin viime käynnin kokemuksen mukaan se suitsi höyryä tyhjille seinille.

• pertti 33.

kun kerran näin on niin sitten menen käymään.

• Tietääkseni siellä on edelleen yhteissauna heti pesutilojen yhteydessä. Eikä höyryä, eikä häiriöitä (venäläiset voivat tulla 1. kerran pyyhkeessä tai uikkareissa -toisella kerralla hekin tulevat nudena). Vuosi sitten ainakin oli näin, ellei lib. ole tätäkin, melkein viimeistä, onnistunut häiritsemään. Hävettään lib:n puolesta, että Suomi on täynnä kaiteita/väliseiniä.

• nude man
        lurahtanut kirjoitti:

Tietääkseni siellä on edelleen yhteissauna heti pesutilojen yhteydessä. Eikä höyryä, eikä häiriöitä (venäläiset voivat tulla 1. kerran pyyhkeessä tai uikkareissa -toisella kerralla hekin tulevat nudena). Vuosi sitten ainakin oli näin, ellei lib. ole tätäkin, melkein viimeistä, onnistunut häiritsemään. Hävettään lib:n puolesta, että Suomi on täynnä kaiteita/väliseiniä.

hienoo jos siel on yhteissauna. täytyy käydä katsomassa millaisia venäläisiä naisia siel näkee alasti, ja antaa niille kunnon löylyt.

• nude man kirjoitti:

hienoo jos siel on yhteissauna. täytyy käydä katsomassa millaisia venäläisiä naisia siel näkee alasti, ja antaa niille kunnon löylyt.

Anna ihmisten kuitenkin olla omassa rauhassaan. Säilyy edes yksi oikea naturistisauna Suomessa.

• 1+6
        lurahtanut kirjoitti:

Anna ihmisten kuitenkin olla omassa rauhassaan. Säilyy edes yksi oikea naturistisauna Suomessa.

Siinä heti pesutilojen jälkeen on nimenomaan höyrysauna. Viimeksi ei anakaan ollut aitaa välissä. 10min aikarajoitus lukee saunan ovessa isolla ja aina välillä käy henkilökunta tarkastamassa ettei kyttäilijöitä ole pesiytynyt lauteille.

Se on aito höyrysauna missä on sen verran runsaasti höyryä että se peittää riittävästi niin että kyttääjillä pitää olla jo mielikuvitusta mukana jotta saunassa viihtyisivät.

Täydet pisteet Imatran Kylpylälle.

• miss liberty
        1+6 kirjoitti:

Siinä heti pesutilojen jälkeen on nimenomaan höyrysauna. Viimeksi ei anakaan ollut aitaa välissä. 10min aikarajoitus lukee saunan ovessa isolla ja aina välillä käy henkilökunta tarkastamassa ettei kyttäilijöitä ole pesiytynyt lauteille.

Se on aito höyrysauna missä on sen verran runsaasti höyryä että se peittää riittävästi niin että kyttääjillä pitää olla jo mielikuvitusta mukana jotta saunassa viihtyisivät.

Täydet pisteet Imatran Kylpylälle.

Ei vaan henkilökunta käy nimenomaan tarkastamassa ettei kellään ole UIKKAREITA. Katsella kyllä saa. Eikä höyryäkään ole kovin paljoa toisin kuin väität.

Suomen toiseksi paras naturistikylpylä KK:n jälkeen.

Ps. Olen palannut. Ottaako pattiin alastomuusvihaajat?

• Miss liberty
        miss liberty kirjoitti:

Ei vaan henkilökunta käy nimenomaan tarkastamassa ettei kellään ole UIKKAREITA. Katsella kyllä saa. Eikä höyryäkään ole kovin paljoa toisin kuin väität.

Ei ota pattiin miss liberty;Sinua ottaa pattiin hyvin pian kun jatkat noita viestejäsi viedään sinut hyvin nopeasti uudelleen pakkohoitoon josta näemmä juuri pääsit pois.

• Näin taas
        miss liberty kirjoitti:

Palstojen suurin superhäirikkö on päästetty taas riehumaan nettiin,et sitten vieläkään pakkohoidossa parantnut joten toimitetaan sinut heti ensitilassa takaisin hoitolaitokseen.Kannattaa lopettaa heti alkuunsa tuo kk;n mustamaalaaminen nettisivustolla koska kyllä kylpylä edelleenkin hoitaa mainostuksensa itse ilman sinun apuasiakin,ilmoitus poliisille lähti viestisi luettuani välittömästi suorittamastasi tietoliikeenteen häirinnästä.

• 8+14
        Näin taas kirjoitti:

Palstojen suurin superhäirikkö on päästetty taas riehumaan nettiin,et sitten vieläkään pakkohoidossa parantnut joten toimitetaan sinut heti ensitilassa takaisin hoitolaitokseen.Kannattaa lopettaa heti alkuunsa tuo kk;n mustamaalaaminen nettisivustolla koska kyllä kylpylä edelleenkin hoitaa mainostuksensa itse ilman sinun apuasiakin,ilmoitus poliisille lähti viestisi luettuani välittömästi suorittamastasi tietoliikeenteen häirinnästä.

Mitä tämäkin palsta olisi ilman vanhaa kunnon Libertyä! Tervetuloa vaan takaisin tuomaan vähän väriä tähän onnettomien itsensäpaljastajien joukkoon!

Äärimmäisen hauska lukea kuinka porukka näkee punaista jo nimimerkistäsi:)

• miss liberty
        8+14 kirjoitti:

Mitä tämäkin palsta olisi ilman vanhaa kunnon Libertyä! Tervetuloa vaan takaisin tuomaan vähän väriä tähän onnettomien itsensäpaljastajien joukkoon!

Äärimmäisen hauska lukea kuinka porukka näkee punaista jo nimimerkistäsi:)

Joo, mikään ei näemmä ole muuttunut täällä vaikka aikanaan jätin palstan sen takia että luulin sen jo siistiytyneen sen verran että minua ei enää tarvita.

Ps olen tällä välillä käynyt monta kertaa KK:ssa. Ottaako pattiin?

• Vapaus,
        miss liberty kirjoitti:

Joo, mikään ei näemmä ole muuttunut täällä vaikka aikanaan jätin palstan sen takia että luulin sen jo siistiytyneen sen verran että minua ei enää tarvita.

Ps olen tällä välillä käynyt monta kertaa KK:ssa. Ottaako pattiin?

Ainakin niitä ottaa pattiin, jotka ovat olleet kanssasi samaan aikaan siellä.
        Oliko sinun pakko pilata heidän kylpyläkäyntinsä?

• Anonyymi

Vieläkö kylpylästä löytyy yhteis höyrysauna ilman väliseiniä?

• Anonyymi

Suomesta ei löydy enää mistään höyrysaunaa ilman väliseiniä. Saamme kiittää siitä muslimimaista tulleita ihmisiä, joille alastomuus on jonkinlainen kauhistus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      322
      2954
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      58
      2689
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1722
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1450
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70