Eli ostin tuollaisen laatikon mutta en saa yhteyttä sillä muodostumaan. Kytken sen ihan ohjeiden mukaisesti kiinni jne. Ohjeissa sanotaan että ADSL valon pitäisi ruveta vilkkumaan ja kun yhteys on muodostettu niin palaa koko ajan. Ongelma on se että se ei edes vilku. Tähän koitin katsoa ohjeiden ongelmanratkaisusta ohjeita ja siellä luki että ottaa yhteys operaattoriin tai johonkin sinne yhteuden tarjoajaan jos siellä olisi ongelmia, mutta siinä ei voi olla vika koska toisella adsl-modeemilla yhteys kyllä muodostuu.
Onko adsl-modeemien lukumäärällä väliä yhdessä taloudessa? Nyt on siis niin että alakerrassa on tuollainen langattomalla tuella oleva laatikko Inteno x568 tjsp, ja nyt yläkertaan hommasin tämän telewellin. Estääkö se langaton joka on jo yhdistettynä niin jotenkin tämän vai mikä on?
Ja kun katsoin Ohjauspaneeli->verkkoyhteydet niin siellä näytti että olisi yhdistetty mutta mikään internet toiminta ei onnistu.
Heitänkö tuon telewellin samantien jokeen vai voiko tämän korjata?
Telewell EA501 v3 Yhteyden muodostamis ongelma.
Telewell=P**ka
3
636
Vastaukset
- ggh..--
Vain yksi modeemi.
- ratkaistu
Olet itse se heikoin lenkki nyt, eli p*, ei telewell. Adsl-modeemeja voi olla kytkettynä vain yksi kerrallaan.
- Anteeksi telewell
Juu sain tämän selville vähän myöhemmin. Anteeksi pyyntö telewellille on nyt kohdillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027