Mistähän tuo johtuu, että kun mies vanhenee niin joillekkin miehistä kasvaa vatsa..
Lasta he tuskin voivat odottaa kun heiltä puuttuu kohtu, joten jostain muusta se johtuu.. Kertokaas mistä?
Miehille tulee ns. kaljamaha
25
436
Vastaukset
Kun liikunta ja oikea ruokavalio pitävät huolen siitä, että ei syö eikä juo enempää kuin kuluttaa.
yhtään kaljamahaista miestä, enkä ottaisi. Nainen on ihan yhtä ruma läskivyötärössään ja kaljamahassaan. Pieni pyöreys toki sallitaan kunhan se tulee oikeisiin kohtiin:)))
Tämä oli provo.- Anjaniina.
veltostuu, jollei niitä käytä.
Lisäks olut ja liika sapuska pöhöttää.Olut varsinkin ja liikakaloriat iskee niitin arkkuun.
Vatsalihasliikkeitä 50 päivässä ni kyllä se outokumpu eli pesupallo hupenee- Sol57
tylsempää;))) kuin vatsalihakset ja niiden jumppaamin...ääh jää kyllä tekemättä täytyy myöntää......;))) Minulla ainakin vartalo on iän myötä muuttunut todella kumman malliseksi;)) Tässä ostin itselleni Seppälästä sellaiset dongari- tyyppiset farkut joita 70-luvulla myytiin erona vaan että, vetokeju on lahkeissa sivulla..;)) nooh.....siis todella nuorekkaat...Vitsi...sääristä ja reisistä saisi ottaa vieläkin vaikka kuinka...ja pepusta...niistä kohtaan housuja oli ottava reilusti sisään...mutta, sitten tämä vatsan kohta...Mihinkäs se...yrityksistä huolimatta.pienenisi...:)) vähän laiska kyllä olen...täytyy myöntää..
Oikeesti vaikea löytää edes farkkuja jotka istuisi....housuissa sama pulma..:
Totuus myös siinä että, iän myötä kroppa vaan muuttuu...monella;)) meistä niin miehillä kuin naisillakin... Mies minulle nyt naureskelee että, hänellä on oma dongari-tyttö...;))) Hitsiläinen muut farkkumallit kun roikkuvat...ikävästi. Ja mikään snadi nainen en minäkään...;))
tsau:Friidu Sol57 kirjoitti:
tylsempää;))) kuin vatsalihakset ja niiden jumppaamin...ääh jää kyllä tekemättä täytyy myöntää......;))) Minulla ainakin vartalo on iän myötä muuttunut todella kumman malliseksi;)) Tässä ostin itselleni Seppälästä sellaiset dongari- tyyppiset farkut joita 70-luvulla myytiin erona vaan että, vetokeju on lahkeissa sivulla..;)) nooh.....siis todella nuorekkaat...Vitsi...sääristä ja reisistä saisi ottaa vieläkin vaikka kuinka...ja pepusta...niistä kohtaan housuja oli ottava reilusti sisään...mutta, sitten tämä vatsan kohta...Mihinkäs se...yrityksistä huolimatta.pienenisi...:)) vähän laiska kyllä olen...täytyy myöntää..
Oikeesti vaikea löytää edes farkkuja jotka istuisi....housuissa sama pulma..:
Totuus myös siinä että, iän myötä kroppa vaan muuttuu...monella;)) meistä niin miehillä kuin naisillakin... Mies minulle nyt naureskelee että, hänellä on oma dongari-tyttö...;))) Hitsiläinen muut farkkumallit kun roikkuvat...ikävästi. Ja mikään snadi nainen en minäkään...;))
tsau:Friidusä oot!
Onko mies ok?- Sol57
minttupuu kirjoitti:
sä oot!
Onko mies ok?eilen illalla pääsi kotiin sairaalasta. Katsoivat siellä perusteellisesti että kaikki varmasti ok...Päästiin tällä kertaa säikähdyksellä. Ilmeisesti hänen lääkityksensä teki tai aihetutti tämän tajuttomuuskohtauksen. Ei onneksi ollut kysymys nyt uudesta sydäninfarktista. Joten kaikki jälleen hyvin;)
tsau:Friidu
Jaaaa-a, voisikohan se johtua siitä että ihmiset ovat ruumiinrakenteeltaan, elintavoiltaan ja aineenvaihdunnaltaan erilaisia. Yksistä tulee yhdennäköisiä, toisista toisennäköisiä eikä kahta samanlaista ole.
- entinen laiha
Puhut asiaa...aineenvaihdunta on erilaist toisilla hitaanpaa ja siihenkin vaikuttavat esim. lääkkeet. Beetasalpaajat ainakin hidastuttavat ja on muitakin. Omassa suvussani on havaittavissa tätä vatsakkuutta niin naisissa kuin miehissä.Olutta tai muuta alkoholijuomia ei minun äitini ole juonut koskaan ja on "vatsakas"
- potsinpötsi
maha kasvaa, ainakin meillä, isännän syönnillä on suuri osa pötsin venymiseen.
Myös lihakset, hauikset, ynnä muut vartalot paunuvat mahaan.enemmän kuin iho vetää? Vois kai sitä vähän ennemmin jarruttaa? Hitto kun lin raskaana, en saanut kuin kumpparit jalkaani ja se jos mikä oli ikävää.
- potsinpötsi
firefox58 kirjoitti:
enemmän kuin iho vetää? Vois kai sitä vähän ennemmin jarruttaa? Hitto kun lin raskaana, en saanut kuin kumpparit jalkaani ja se jos mikä oli ikävää.
En puhu mistään kärryillä pukattavasta röllykkämahasta, vaan kun entinen laihista laihinkin poika on onnistunut kasvattamaan pienoisen kummun keskivartaloonsa.
- mieki vaa
Näköhavaintoja. Paskamahaista miestä ja naista 70 prosenttia. Ei ollu naiset vähemmistönä.
- GloriaJoy
miehis on endomorfeja ja heille on hyvin tyypillistä po ilmiö.
- lihat liikkumaan
Kauhiaa kateltavaa vanhenevilla naisilla, kun ylimäärä silava on kasaantunut tisulista alaspäin.
Eihän arvostella miehiä.Hopi hopi tytön lylleröt nyt peilin eteen katsastamaan, onko ne ylijäämäkilot oikeissa kohdissa.- äläveivaalevyälevyä.
Onko teillä joillakin ollenkaan muuta elämää, kuin tarkkailla muitten läskejä? Onko teillä itsellänne niitä liikaa, vai liian vähän? Joku kompastuskivi täytyy olla, kun sama aihe aina toistuu ja toistuu............
- peppuunko?
ei sitä itse voi määrätä ......minne se kalori menee ....hihihih
- inhottaa
peppuunko? kirjoitti:
ei sitä itse voi määrätä ......minne se kalori menee ....hihihih
sanoa, että kyllä lihavat ihmiset ovat inhottavia. Itsestään piittaamattomia luusereita.
- ------
inhottaa kirjoitti:
sanoa, että kyllä lihavat ihmiset ovat inhottavia. Itsestään piittaamattomia luusereita.
Ja ilkeät ihmiset vihaavat kaikkia.
- viivatiina
inhottaa kirjoitti:
tommoinen mutta yritä nyt kuitenkin selvitä sen kanssa nythän on juhannuskin tulossa =)))
- henrjii
tekee semmoista ruokaa mistä tulee isomaha, senverran ovat noloja...
- Pirre*
se, - kyl myö osataan vaikka mitä..:)
- 18
mahan olen nähnyt poikamiehellä, joka joi korin limukkaa viikossa.
- henrjii
18 kirjoitti:
mahan olen nähnyt poikamiehellä, joka joi korin limukkaa viikossa.
varmaan äitin tekemää, peräkammarissa
- o.tunnus
vaan tyydytys, vähän niinkuin se ihmismieli..mitä ei ole, sitä haluaa ja kunsen saa niin tulee uusi "kasvatus"
- S.Sykregen
Sanoohan sen jo nimikin. (Kaljamaha)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802