tarvittaisiin valokuvaaja kuvaamaan juhlapaikalle, olisiko antaa vinkkejä keitä voisi tiedustella?
Vastaukset 7
- _mer
Millaisista juhlista olisi kyse? itse olen kuvannut muutamat ristiäiset ja häät. Olen ottanut mm. luontokuvia. Olen itseoppinut valokuvaaja ja minulla on järjestelmäkamera ym.
- mn,,,
Meidän häihin tuli kuvakapusta (valokuvaliike lähellä toria) valokuvaaja. Olin tyytyväinen, kuvista näkee että ne on ammattilaisen ottamia.
Miksi ottaa kokenut ammattilainen ja maksaa siitä enemmän? koska esim. hämärässä kirkossa on todella vaikea saada hyviä kuvia varsinkin jos ikkunasta paistaa aurinko. - Anonyymi
Ainakaan missään nimessä EI Erkintalo Pauliina!! Kuvia sai odottaa lähes puoli vuotta ja yrittäjä valehteli useaan otteeseen kuvien toimituksesta. Sen lisäksi kuvat olivat todella huonoja. Paljon vaivaa ja rahat meni sille tielle. Kannattaa todellakin valita ammattilainen ja rehellinen yrittäjä.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä Sanna Marinilta hyvää nopeaa tilannekuvaajaa. Myös kopioita saa sitten jälkeenpäin tilata seiskan toimituksesta.
- Anonyymi
Foto-Kata Huittisista. On luotettava ja hyvä kuvaaja sekä oivaltaa hyvin tilaisuuden luonteen.
- Anonyymi00006
Joo tullut aika selväksi muutamankin juhlan kautta,että erkintalo pitää unohtaa
- Anonyymi00007
Mitä sitä juhlimaan ja kuvailemaan. Säästä ne rahat ositukseen ja elatusmaksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51841
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83781Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15690Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479