Aika erikoinen systeemi tämän kippolan sisäänpääsyjärjestelyissä. Käväisin alkuillasta ko. pubissa paukulla, ja lähdin pois kun ei porukkaa oikein ollut. Palasin takaisin puolen yön maissa, ja jonoa oli n. 20 henkilöä. Jonossa olijat olivat siististi, eikä kukaan ollut merkittävästi alkoholin vaikutuksen alaisena. JONOTUS EI TOIMINUT......porukkaa käveli jonon ohi koko ajan portsarien suosiollisella opastuksella, ja kun asiaa heiltä yritti kysyä olivat nämä kuulema VIP korttilaisia. Minulle jäi käsitys, että tuo VIP-kortti on puolella Tamperelaisista, sillä siihen malliin marssi porukkaa sisälle jonon ohi. Joku vihjaisi, että 50 euron seteli/ 100 euron seteli on hyvä VIP-kortti. Niin se varmaan menee, ja mahtavaa vallankäyttöä näytti portsarin toiminta olevan muutenkin, ulos tupakalle eksynyt ei enää päässyt sisälle, kuin jonotuksen kautta.
Olin pukeutunut, niin kuin aina pikkutakkiin, eikä minulla ollut päällysvaatteita näin kesällä, mutta puolentoista tunnin jonotuksen jälkeen portsari ohjasi, että narikkamaksukassan kautta ;).
No niin olin sisällä ravintolassa, pitkän jonotuksen jälkeen, koska konon ohi otettiin sisälle siinä välissä arviolta 60 - 70 henkilöä.
Jonain päivänä tuossa ravintolassa ei enää jonoa ole, ainakin jos noin tylynä homma jatkuu siirtyy jengi muualle.
Ilmeisesti poke tienaa hyvät verottomat juomarahat tällä systeemillä, onkohan niin....tämähän on tietenkin vain epäily. Mutta onkohan se myös ravintolan omistajan etu.
Vip, kortista kyselin noin muodon vuoksi, että miten tuon saa, tosin en sellaista ihan hevillä halua, vaan jatkossa menen paikkaan, jossa on mukavampi siis tasa-arvoisempi kohtelu.
Tosin muu henkilökunta palveli nopeasti ja ystävällisesti, siitä pisteet. Mutta tuosta OVIPALVELUSTA (jonotus/ohittajat) en enää ole valmis maksamaan.
terveisin erään yrityksen toimitusjohtaja.
London Pub
29
5942
Vastaukset
- Minna***
Vuosia on jatkunu kyseinen tyyli. Silti on jonoa....VIPinkin saa kun osaa sopivasti tiskillä lirkutella, vaikka et olis ikinä ennen koko baarissa käyny. Rahalla pääsee jonon ohi, se on fakta. Mun mielestä tota vippikäytäntöö ei tarvis olla ollenkaan käytössä, missään !
- Oikein sulle
Älä hyvä neiti mene koskaan enään ikinä sinne, tai lopeta itkeminen, siinä sulle ressukalle vaihtoehdot.
IHMETTELEN AINA KUN JOKU PORAA "PALVELUSTA" MITÄ SANAA EI TREELLA VOI KÄYTTÄÄ, JA SITTEN KUITENKIN MENEE AINA POTTUILTAVAKSI, KUN VAAN SAA KÄYDÄ RESSUKKA JOSSAIN, OOTTE TE IHAN IDIOOTTEJA, EI MAAILMAALLA KUKAAN MEE JOS SAA HUONOA PALVELUA, JA SANA KIERTÄÄ KUKAAN EI MEE .
Tuntuu että trelainen paskaperse ei oikein tunne oloaan kotoisaksi jos ei saa todella huonoa palvelua, ja kantaa sinne tietenkin rahansa, ihan oikein tyhmille, siittäs saatte sen mitä oikeesti reppanat ansaitsette!
Mitä , hä, tä, sano?- ----00--- - ??????
-urpojen, urpo? ;-))))
- entinen jono
Usein siitä jonosta lähtee puolet pois, (fiksummat) kun näkevät sitä portsarien toimintaa, ilmeisesti portsareita on ohjeistettu liikkeen johdon taholta. Kaikki asiakkaat eivät palaa enään samaan paikkaan. Kumma ettei paikan omistajaa kiinnosta maksavia asiakkaita kohtaan kunnioittava ja tasapuolinen kohtelu.
- LUE ja LUE
Hommaa Vip kortti
Anna reippaasti rahaa ovimiehille
Lakkaa käymästä
Käy, jonota tyhmänä ja itke
Pomot ym. tietävät että ne jotka käyttää rahaa niin heihin panostetaan ja rupusakki ei ketään kiinnosta, tuliko selväksi!- : D hah.
Siis kuka käyttää rahaa, ja kuka ei, pikkutuntikänniset kikattavat, lapsilisät jo juoneet yksinhuoltajaäitykät minimekoissaan, heillähän sitä rahaa.....
Mitä ihmettä tekisin tuollaisen paikan VIP-kortilla, häpeäisin sitä ?
Miksi antaa jollekin epäoikeuden mukaiselle automaattisaranalle ylimääräistä ?
Lakkasin jo käymästä, kerta oli siis toinen ja viimeiseni.
Eipä tuo ko.-paikan vippikortti enempää egoa nostaisi, kuin vapaalippu kaatopaikalle. :)
V I P = V...n iljettävä paikka. - -bailut kotona-
: D hah. kirjoitti:
Siis kuka käyttää rahaa, ja kuka ei, pikkutuntikänniset kikattavat, lapsilisät jo juoneet yksinhuoltajaäitykät minimekoissaan, heillähän sitä rahaa.....
Mitä ihmettä tekisin tuollaisen paikan VIP-kortilla, häpeäisin sitä ?
Miksi antaa jollekin epäoikeuden mukaiselle automaattisaranalle ylimääräistä ?
Lakkasin jo käymästä, kerta oli siis toinen ja viimeiseni.
Eipä tuo ko.-paikan vippikortti enempää egoa nostaisi, kuin vapaalippu kaatopaikalle. :)
V I P = V...n iljettävä paikka.Eipä tasan käy onnen lahjat koskaan tässä elämässä. Semmoista näistä "pokeista" nostaisin esille vielä, että ihan turhaa väkivallan käyttöä esiintyy myös.
Erehdyin olemaan liian kännissä kerran ja jotakin aikas mitätöntä siinä tapahtui eräässä yökerhossa, tuli sellainen lihaskimppu jätkä ja väänsi käteni karskisti selän taakse ja "raahasi" ulos. Helvetisti sattui! Eikä siinä vielä kaikki, tästä on kohta jo kaksi vuotta ja käteni oireilee yhä ikävästi. Harmittaa vaan se etten silloi nostanut tästä mitään juttua, tai ilmoittanut sinne johdolle. Eipä olisi varmaan hyödyttänytkään.... Käsi olisi silti kipeä. Ei ole näillä aivottomilla lihaskimpuilla mitään oikeutta tuottaa väkivalloin vammoja ihmisille, niin vaan tehdään, ja "lahjukset" käy varmastikin myös oikein hyvin!
Mutta sen opin etten näissä paikoissa käy, enkä pahemmin ryyppääkään. Pois tollaisista paskapesistä vaan. Sopinee tuohon "jonotusasiaankin" tämä vastaus.
Niin olen muuten pieni naishenkilö ja tämä minun tapaukseni sattui anttilan lähellä yökerhossa. En edes tiedä paikan nimeä, sillä sinne en enää ikinä jalallani astu, enkä jonottele! - -----oo---- --?????
-toinen taavi, urputtaa, vaikka itsellä on matti kukkarossa? ;-))
- tottele nöyrästi
-bailut kotona- kirjoitti:
Eipä tasan käy onnen lahjat koskaan tässä elämässä. Semmoista näistä "pokeista" nostaisin esille vielä, että ihan turhaa väkivallan käyttöä esiintyy myös.
Erehdyin olemaan liian kännissä kerran ja jotakin aikas mitätöntä siinä tapahtui eräässä yökerhossa, tuli sellainen lihaskimppu jätkä ja väänsi käteni karskisti selän taakse ja "raahasi" ulos. Helvetisti sattui! Eikä siinä vielä kaikki, tästä on kohta jo kaksi vuotta ja käteni oireilee yhä ikävästi. Harmittaa vaan se etten silloi nostanut tästä mitään juttua, tai ilmoittanut sinne johdolle. Eipä olisi varmaan hyödyttänytkään.... Käsi olisi silti kipeä. Ei ole näillä aivottomilla lihaskimpuilla mitään oikeutta tuottaa väkivalloin vammoja ihmisille, niin vaan tehdään, ja "lahjukset" käy varmastikin myös oikein hyvin!
Mutta sen opin etten näissä paikoissa käy, enkä pahemmin ryyppääkään. Pois tollaisista paskapesistä vaan. Sopinee tuohon "jonotusasiaankin" tämä vastaus.
Niin olen muuten pieni naishenkilö ja tämä minun tapaukseni sattui anttilan lähellä yökerhossa. En edes tiedä paikan nimeä, sillä sinne en enää ikinä jalallani astu, enkä jonottele!tottele kun poke sanoo ja lähde heti pois, ei kukaan turhaan sua kiikuta ulos, paina se visusti mieleesi, mitäs panit vastaan, siittäs sait, opit oleen.
Jos et tottele nöyrästi niin sitten itket ja tottelet, paina se visusti mieleesi mäysti. - tottele nöyrästi
tottele nöyrästi kirjoitti:
tottele kun poke sanoo ja lähde heti pois, ei kukaan turhaan sua kiikuta ulos, paina se visusti mieleesi, mitäs panit vastaan, siittäs sait, opit oleen.
Jos et tottele nöyrästi niin sitten itket ja tottelet, paina se visusti mieleesi mäysti.Juu hyvä kirjoitus, toimi ja tee käskyjen ja sääntöjen mukaan, ei normaaliasiakasta koskaan syyttä suotta kehoiteta poistumaan, niin se menee vaikka kuinka kirvelee ja ei voi myötää olevansa kännissä toope.
Ei koskaan ulos lentänyt
( mikä kuvittelet muuten olevasi, kun et tee mitä hlökunta sanoo?)
Nöyrry ja häpeä ressukka.
- Londinium
Ravintolat ovat voittoa tavoittelevia yrityksiä. Poket tekevät työtään rahasta.
Minusta on ihan helvetin hyvä järjestelmä päästä jonon ohi sisään rahalla. Eikä se jonon ohitus maksa satasta tai edes viittäkymppiä, 20 euroisellakin pääsee juoheasti. Eikä mulla ole koskaan ollut ko. paikan ovimiesten kanssa mitään ongelmia, joka johtunee varmaan siitä etten vittuile tai inise kyseisille ihmisille vaikka soosissa olenkin. Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi että kyseiset herrat/rouvat ovat juuri ne jotka poistavat rähinöitsijät sekä liiaksi päihtyneet ravintolasta, eli ylläpitävät viihtyisyyttä ja turvallisuutta.
Ja mitä hintoihin tulee, menkääpä piruuttanne käymään jossain kulmakuppilassa jossa ei ole sisäänpääsymaksua ja olut on halpaa. Jostain ihmeen syystä se houkuttelee paikalle narkkareita ym. epäsiistejä henkilöitä. - Loistavaa palvelua
Jesus, erään yrityksen toimitusjohtaja = tosiasiassa työtön ressukka, jolla ei ole rahaa muutamaa euroa sisäänpääsymaksuun tai narikkaan. Hanki töitä, että on varaa maksaa ihan normimaksut baareihin. Kuulut siihen porukkaan, joka juo vettä ravintolassa ja jos ei esiintyjä ole megatähti, on hommat perseellään. Tuollaisten ressukoiden vuoksi ei viikolla enää baareissa ole live-esiintyjiä.
Itse olen VIP asiakas (enkä tarvitse mitään kortteja) Tamperen ravintoloissa ja saan AINA loistavaa palvelua sekä ovella ja tiskillä, olen yksin tai seurueen kanssa: Muistan aina jättää tippiä. Ja hyvin.
Onneksi suurin osa asiakkaista on juuri tuollaisia ressukoita, jotka laskevat senttejään. Hyvien asiakkaiden arvo on silloin kohdallaan.
Toivottavasti pääset myymään vaikka pölynimureita, jotta sinulla on rahaa ostaa UFFista uusi pikkutakki.- HAHHAHHHAHHH
Pikkasen ketutti herätyskellon soiminen mutta kun" eksyin" tälle palstalle niin nyt naurattaa.Edellisen kommentin on kirjoittanut nulikka joka on joutunut kotiin ennen puoltayötä.Loppuivatko rahat? Nim.merkki loistavaa palvelua ei kommentoisi tuolla tavalla jos olisi" Vip-asiakas".Luulisi olevan fiksu ja pitäisi mölyt mahassaan.Kirjota seuraava mielipide omalla nimelläsi.Katsotaan keskustelua eteenpäin.
- Loistavaa palvelua
HAHHAHHHAHHH kirjoitti:
Pikkasen ketutti herätyskellon soiminen mutta kun" eksyin" tälle palstalle niin nyt naurattaa.Edellisen kommentin on kirjoittanut nulikka joka on joutunut kotiin ennen puoltayötä.Loppuivatko rahat? Nim.merkki loistavaa palvelua ei kommentoisi tuolla tavalla jos olisi" Vip-asiakas".Luulisi olevan fiksu ja pitäisi mölyt mahassaan.Kirjota seuraava mielipide omalla nimelläsi.Katsotaan keskustelua eteenpäin.
Kerrohan "peräkammarinpoika" miten VIP-asiakkaan pitäisi kommentoida, kun saa baareissa, mm. Londonissa, Bricksissä, Paapassa, Gloriassa, Seurahuonella, Henkassa, Ilveksessä, Jack`issa jne saa loistavaa palvelua? Miksi pitää pitää mölyt mahassaan, kun antaa positiivista palautetta??? Onko vain negatiivinen kirjoittelu sallittua?
Ehkäpä pitäisi herätä kellon soittoon puolen päivän aikaan, jotta ehtii ajoissa työkkäriin ja kirjastoon lukemaan Aamulehden? Kuten sinä. Kysy onko työkkärissä äidinkielen kursseja. Tarvitset niitä, varsinkin jos et ole suomalainen. Kirjoituksestasi ei voi suoranaisesti päätellä kansalaisuuttasi.
Onko kirjastokortti tai bussikortti peruutettu vai onko prepaidliittymän saldo lopussa? Vai jouduitko jonottamaan taas kerran Londoniin eikä sinua päästetty liiallisen kännin vuoksi sisään? Jokin närästää... Ymmärrän hyvin, että kossun vetäminen kiinnostaa, eihän se maksa paljon yli kymppia/pullo. Baarissa saat samalla rahalla pari tuoppia olutta...
Toisaalta on hyvä, että sait elämääsi jotain sykettä kun luit kirjoitukseni. Ehkäpä tunnistat minut seuraavan kerran kun jonottaessasi ajan taksilla oven eteen ja menen seurueeni kanssa sisään baariin... Jonon ohi. HAHHAHHHAHH, vai mikä sinun nimesi olikaan. Laita seuraavalla kerralla oma nimesi kun vaadit jonkun muun kirjoittamaan nimellään täällä.
Ja: laita samalla viestiin puhelinnumero, niin mulla vois olla sulle töitä. Edellyttäen, että kykenet tekemään jotain.
Ja erityiskiitos Paapan, Glorian ja Londonin oville ja baaritiskeille to-la 9.-11.12.10 . Loistavaa palvelua. - toiste lisää
Loistavaa palvelua kirjoitti:
Kerrohan "peräkammarinpoika" miten VIP-asiakkaan pitäisi kommentoida, kun saa baareissa, mm. Londonissa, Bricksissä, Paapassa, Gloriassa, Seurahuonella, Henkassa, Ilveksessä, Jack`issa jne saa loistavaa palvelua? Miksi pitää pitää mölyt mahassaan, kun antaa positiivista palautetta??? Onko vain negatiivinen kirjoittelu sallittua?
Ehkäpä pitäisi herätä kellon soittoon puolen päivän aikaan, jotta ehtii ajoissa työkkäriin ja kirjastoon lukemaan Aamulehden? Kuten sinä. Kysy onko työkkärissä äidinkielen kursseja. Tarvitset niitä, varsinkin jos et ole suomalainen. Kirjoituksestasi ei voi suoranaisesti päätellä kansalaisuuttasi.
Onko kirjastokortti tai bussikortti peruutettu vai onko prepaidliittymän saldo lopussa? Vai jouduitko jonottamaan taas kerran Londoniin eikä sinua päästetty liiallisen kännin vuoksi sisään? Jokin närästää... Ymmärrän hyvin, että kossun vetäminen kiinnostaa, eihän se maksa paljon yli kymppia/pullo. Baarissa saat samalla rahalla pari tuoppia olutta...
Toisaalta on hyvä, että sait elämääsi jotain sykettä kun luit kirjoitukseni. Ehkäpä tunnistat minut seuraavan kerran kun jonottaessasi ajan taksilla oven eteen ja menen seurueeni kanssa sisään baariin... Jonon ohi. HAHHAHHHAHH, vai mikä sinun nimesi olikaan. Laita seuraavalla kerralla oma nimesi kun vaadit jonkun muun kirjoittamaan nimellään täällä.
Ja: laita samalla viestiin puhelinnumero, niin mulla vois olla sulle töitä. Edellyttäen, että kykenet tekemään jotain.
Ja erityiskiitos Paapan, Glorian ja Londonin oville ja baaritiskeille to-la 9.-11.12.10 . Loistavaa palvelua.Vastaanpa edelliselle näin :Olen nainen,tälle keskustelupalstalle voi jokainen sen hetkisen mielentilan mukaan kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa.Lähden töihin enkä vielä ole joutunut työkkärin kirjoihin.Mutten pidä heitä yhtään huonompina ihmisinä,jotka kuka mistäkin syystä siellä on kirjoilla.Aamulehti tuodaan postilaatikkoon ja luen sen milloin sitten ehdinkin.Olen syntynyt suomessa ja olen jopa lukenut aikoinani koulussa suomenkielen kieliopin.Kirjastokortti on,mutten tarvitse bussikorttia.Prepaid-liittymässä on alle 20€ joten ladata täytyy.Luettelemasi ravintolat ovat outoja.Ainoastaan Paappa on nimeltä tuttu ,koska poikani aikoinaan kävi siellä.Jotkut mausteet närästää,mutta vältän niitä.Nyt tiedän kossun hinnankin.Alkossa kun poikkean joskus vain työni puolesta.Samoin voithan sinä joskus ohitta minut mennessäsi ravintolaan,muttei se minua haittaa.Hyvää Joulun aikaa.Ole selvänä ja vietä rauhallinen joulu.PS.Ilveksessä olen käynyt kerran luokkakokouksessa.
- Loistavaa palvelua
toiste lisää kirjoitti:
Vastaanpa edelliselle näin :Olen nainen,tälle keskustelupalstalle voi jokainen sen hetkisen mielentilan mukaan kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa.Lähden töihin enkä vielä ole joutunut työkkärin kirjoihin.Mutten pidä heitä yhtään huonompina ihmisinä,jotka kuka mistäkin syystä siellä on kirjoilla.Aamulehti tuodaan postilaatikkoon ja luen sen milloin sitten ehdinkin.Olen syntynyt suomessa ja olen jopa lukenut aikoinani koulussa suomenkielen kieliopin.Kirjastokortti on,mutten tarvitse bussikorttia.Prepaid-liittymässä on alle 20€ joten ladata täytyy.Luettelemasi ravintolat ovat outoja.Ainoastaan Paappa on nimeltä tuttu ,koska poikani aikoinaan kävi siellä.Jotkut mausteet närästää,mutta vältän niitä.Nyt tiedän kossun hinnankin.Alkossa kun poikkean joskus vain työni puolesta.Samoin voithan sinä joskus ohitta minut mennessäsi ravintolaan,muttei se minua haittaa.Hyvää Joulun aikaa.Ole selvänä ja vietä rauhallinen joulu.PS.Ilveksessä olen käynyt kerran luokkakokouksessa.
Tervehdys, sinä TOISTE LISÄÄ.
Oikein hyvää, tai toivottavasti parempaa vuotta 2011 nimenomaisesti juuri Sinulle.
Ehkä käyt jossain muualla baarissa tai olet kotona, joka lienee loppujen lopuksi parhain ratkaisu?
Mutta kylän parhaimmat baarit siinä oli mainittu, teinibaareista en nyt ole kiinnostunut.
Juttuni pointti oli kuitenkin se, että ihmiset narisevat lähes kaikesta ja ihan silmien edessä on töissä ammattilaisia, jotka tekevät työtä pienellä palkalla, ja vielä yötyötä. Ja varsin pienellä panostuksella saat aivan loistavaa palvelua. Mutta ehkäpä se päivä on parempi, kun saa valittaa ja kyykyttää palveluammattilaisia.
Ja se, että kun ohitan jonossa jonkun muun ei ole poissa keneltäkään, se nyt sattuu olemaan minun etuni.
Loppuun kiitos jälleen kerran Londonin, Glorian ja Paapan oville ja tiskeille fantastisesta palvelusta viikonloppuna. Lisäksi erityiskiitokset hyvästä aurinkoisesta palvelusta Pirkanhovin huoltamon/kaupan kassalle maanantaina aamulla 6.50.
- lue ja itke, häpee
Edellä olevat ravintolat pärjäävät loistavasti ilman teitä, joo lue uudestaan jos et tajuu!
Muutamaa itkuiikkaa ei kukaan kaipaa ikinä eikäkoskaan missään, vaikka kuvittelettekin olevanne hirmu tärkeitä, ihan sama vaikka häpeette ihan missävain itsetunnottomana aivokääpiönä , ketään ei oikeasti kiinnosta.
Ravintoloihin riittää kyllä asiakkaita, asenteenne on syvältä ja siksi ette tule toimeen missään ettekä kenenkään kanssa, painakaa tämä visusti mieleenne reppanat!
Kaikilla muilla on kivaa ja hauskaa kun eivät ole naama väärässä rutisemassa ja narisemassa joka paikassa aina, mistähän se mahtaa johtua, ressukat?- fsdsfdsdf
Varmaan siitä, että toisilla on ymmärrystä oikeudentajuun ja toisilla ei.
Huono asiakaspalvelu ei todellakaan ole pikkujuttu millekkään paikalle. Pian maine muuttuu kun ihmisiä pikkuhiljaa suututtaa. Aika typerä kuvitelma, että baarin omistaja voi tylysti valita asiakkaansa. Ei sellainen baari pysy pystössä Suomessa, vaan asiakaspalvelijan täytyy aina olla nöyrä. - Jartseeee
fsdsfdsdf kirjoitti:
Varmaan siitä, että toisilla on ymmärrystä oikeudentajuun ja toisilla ei.
Huono asiakaspalvelu ei todellakaan ole pikkujuttu millekkään paikalle. Pian maine muuttuu kun ihmisiä pikkuhiljaa suututtaa. Aika typerä kuvitelma, että baarin omistaja voi tylysti valita asiakkaansa. Ei sellainen baari pysy pystössä Suomessa, vaan asiakaspalvelijan täytyy aina olla nöyrä.Kyllä ravintolalla on oikeus valita asiakkaansa miten haluaa ja kyllä toi Londoni mun mielestä on jo jonkun aikaa pystyssä pysyny. Taidat vaan olla niitä pikku koti baarissa istujia joka ei koskaa pääse kaupunkiin kun muijan kans vaate ostoksille. Mene hoitoon.
- "jaanat"
Käytiin likkojen kanssa Londonissa lauantaina ja jos ei se kaupungin komein portsari olis saanut jutuillaan melkein pissoja housuihin oltais menty Ilonaan. Oli mukaansa tempaavaa ja oikein kivaa palvelua, kivasti ihmisiä. Sinne mennään uudestaankin:)
- montaonkinut
Tampere on perseestä,ainoo hyvä puoli siellä on vapaat ja varatut muijat jotka pienen läähätyksen jälkeen jakaa ihan ilmaiseksi itseään.Joten loopuarvostelussa baarit,palvelut ja naiset ovat erittäin hyviä,joten ei negatiivista palautetta vaikka perseestä se onkin.Mahtava perse mesta sanon minä:)
- Cherie90
Täysin Breznevin aikaista jonotella sisään. Menen paikkaan jossa portsari suorastaan heittää mut sisään.... Ulkomailla näin on koska kauniit naiset tuovat lisää asiakkita, miehiä, jotka juovat paljon, ja rahaa paikalle. =)
Ehkä tarvitaan monta sukupolvea ennenkuin täällä opitaan palvelualaa....? Sen verran idän ihmeitä ollaan vielä.... - tktk57k75kk7
Londonin jonotusperiaate on kyllä tosiaan kaupungin epäkäytännöllisin. Ensinnäkin tuo, että puoli kaupunkia tosiaan menee jonon ohi heittämällä. En kyllä mitenkään usko, että niin monella on vippi, ehkä joku naamavippi korkeintaan. Ja sitten näiden kaverit, ohi menevät..
Toinen asia on mainosjonen pitäminen, mihin en olekaan muualla tässä kaupungissa törmännyt. Eli Londonin jonossa voi joutua olemaan todella kauan vaikka sisällä ei olisi läheskään täyttä.
Ilona sen sijaa suorastaan kaappaa asiakkaat sisään, jono etenee todella nopsaan. - rooveer
Monta vuotta olen noissa kuppiloissa pyörinyt ja kyllä vakiasikkaat pääsee jonon ohi .helpommin :( Sitten monessa paikassa pidetään sitä imagojonoo, vaikka tilaa olis? No,,kantsii äänestää jaloillaan ja mennä jonnekin muualle. Nyt avataan uusi Nigth Club Tähti. Eli tuleepahan uutta tuulta Tampereen yöelämään :))) Sellaset vippit on höpö höpö kortteja! Sitäpaitsi ei nykyajan ihmiset kun ne lähtee viihteelle halua tulla johonkin prke baari jonoihin seisoon ! Kyllä näin on :)
- Anonyymi
jos haluu etnistä värinää....
Kantiksia suurin osa. Napalankousko suosiossa- Anonyymi
Siskonpaneminen on nyt muodissa! Kannattaa sinunkin kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siskonpaneminen on nyt muodissa! Kannattaa sinunkin kokeilla.
ei onnaa.
Kantis siis kanta-asiakas, ei kantasuomalainen
- Anonyymi
Ei ole vielä löytynyt niin hämmästyttävää juottolaa, että jonottaa saati maksaa viitsisi.
- Anonyymi
Valomerkki tulee kello 22.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 76909