Älkää viitsikö piipittää hitaista mokkuloista. Ottakaa hitain liittymä 384Kb/s ja pistäkää suunta-antenni katolle. Menee joskus yli 600Kb/s eikä koskaan alle 400Kb/s. Voitte ainakin kehuskella saavanne rahoille vastinetta !
Yhyyy...
Mokula se pelaa
2
300
Vastaukset
- 1813
Ottakaa adsl, jos ette todella tarvitse mokkulayhteyttä.
> Ottakaa hitain liittymä 384Kb/s ja pistäkää suunta-antenni katolle. Menee joskus yli 600Kb/s eikä koskaan alle 400Kb/s
kuinx' tolla katsot nettitv:tä, jonka bittivirta on 0,6 tai 0,8 Mbit/s
mut' olet oikeassa että jossain 15 euron kuukausimaksussa alkaa olla ihan arpapeliä, saako rahalleen vastiketta: voi saada viikkokaupalla yli 1 Mbit/s ja sitten (kuten minä) pari kuukautta 0,2 Mbit/s, muutamana iltana vain 0,05 Mbit/s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 48526
- 36526
- 25515
- 43492