kaikki oikein luuraa. Tuntuu uskomattomalta ettei kohta kolmeen tuntiin ole yksikään kirjoittanut mitään? Nyt piti ihan testata että toimiiko nämä sivut yleensä. :)
Missä kummaa
66
451
Vastaukset
Lienee itse kelläkin ja taitaa tämäkin palsta hiljetä jonkin verran näin Kesän ajaksi. Sadepäivät ja viikonloput lienee sellaisia, että yhtäkkiä porukkaa on palstalla enenmälti, kun kaikki eivät liene samanmoisia "oloneuvoksia" kuin minä :)))
- aloit.
se minun uneni tiesi, että juhannus tulossa. Hyvä että sivut kuitenkin toimii ja halukkaat voivat sanoa sanasensa. :)))
aloit. kirjoitti:
se minun uneni tiesi, että juhannus tulossa. Hyvä että sivut kuitenkin toimii ja halukkaat voivat sanoa sanasensa. :)))
nyt sentään sää jo lämpeämässä, kun viimeyökin oli suht viileä. Katsoin mittariin klo 02.00, niin 3,1 oli vain lämmön puolella. Ei kuiteskaan tarttenut jäädä vahtiin tuleeko "halla" panemaan mun potunvarret, koska varauduin kylmään jo illemmalla ja pistin harson perunamaan suojaksi :)
Sivut tosiaan pelaa nyt hienosti, ei töki edes galleriassa, joka on tosi harvinaista :))- aloit.
kerbiili62 kirjoitti:
nyt sentään sää jo lämpeämässä, kun viimeyökin oli suht viileä. Katsoin mittariin klo 02.00, niin 3,1 oli vain lämmön puolella. Ei kuiteskaan tarttenut jäädä vahtiin tuleeko "halla" panemaan mun potunvarret, koska varauduin kylmään jo illemmalla ja pistin harson perunamaan suojaksi :)
Sivut tosiaan pelaa nyt hienosti, ei töki edes galleriassa, joka on tosi harvinaista :))valvoit siihen aikaan, niin minäkin ja olin parvekkeella tupakalla ja totesin että hyvin tarkenee yöpaitasillaan siellä keikkua (etelässä).
Toi gallerian uudistus juttu minua ihmetyttää, kun puhuvat uudistuksesta, mutta eihän siellä mitään ole vielä tapahtunut.
Niin ja tervetuloa tälle palstalle, me tunnetaankin toisemme toiselta palstalta jotenkuten. :))))) Mm. Juhannuskiireitä yms. loppuviikkoa kohden ruuhkat kaupoissa ja kaikkialla lisääntyy.
Ja tänne ainakin näyttäis tulevan lämmin ja kaunis päivä, yöstä en tiedä :)aloit. kirjoitti:
valvoit siihen aikaan, niin minäkin ja olin parvekkeella tupakalla ja totesin että hyvin tarkenee yöpaitasillaan siellä keikkua (etelässä).
Toi gallerian uudistus juttu minua ihmetyttää, kun puhuvat uudistuksesta, mutta eihän siellä mitään ole vielä tapahtunut.
Niin ja tervetuloa tälle palstalle, me tunnetaankin toisemme toiselta palstalta jotenkuten. :)))))sellainen kuppaaja usein öisin ja loppuinlopuksi en edes tartte kovin paljoa unta, kun ei noi hommatkaan suuremmin rasita ruumista tai mieltä mitenkään :) Et kuitenkaan mennyt roskista viemään yöllä ilkosillaan, kuten entisen asuinpaikkani rivarinaapuri teki eräänä kauniina kesäyönä. hämmästys oli molemminpuolinen, kun minä huonouninen oli yöllä tupakalla roskiskatoksella :)) Loppu jääköön kertomatta, kun täytyy noudattaa palstan siveyslinjaa :)
Saa nähdä mitä tuo uudistus tuo tullessaan, toivottavasti hiukan paremmin toimivan gallerian.
Kiitos vaan toivotuksista ja jotain tuttuja piirteitä olinkin huomaavani aloituksen yhteenlaskusta :))Sibone kirjoitti:
Mm. Juhannuskiireitä yms. loppuviikkoa kohden ruuhkat kaupoissa ja kaikkialla lisääntyy.
Ja tänne ainakin näyttäis tulevan lämmin ja kaunis päivä, yöstä en tiedä :)sää täälläkin, mutta yö oli vielä aika kylmä ja pieneen kasvimökkiin laitoin illalla lämppärin päälle, kun ei Tomaatit ja Kurkut oikein pidä parinkymmenen asteen lämmönvaihtelusta.
Kiireitähän sitä monella on näin Juhannuksen alla ja taitaapa aika monelle tulla käypäläisiäkin näin keskikesän kunniaksi :)kerbiili62 kirjoitti:
sää täälläkin, mutta yö oli vielä aika kylmä ja pieneen kasvimökkiin laitoin illalla lämppärin päälle, kun ei Tomaatit ja Kurkut oikein pidä parinkymmenen asteen lämmönvaihtelusta.
Kiireitähän sitä monella on näin Juhannuksen alla ja taitaapa aika monelle tulla käypäläisiäkin näin keskikesän kunniaksi :)lähteä itse 'liesuun' ;)
Mökille kun jossain vaiheessa kokoonnutaan, jokainen vastaa omasta poppoostaan, kenenkään ei tarvi
muita passailla.Sibone kirjoitti:
lähteä itse 'liesuun' ;)
Mökille kun jossain vaiheessa kokoonnutaan, jokainen vastaa omasta poppoostaan, kenenkään ei tarvi
muita passailla.onkin oikea asenne, niin kaikki huolto ei kaadu yhden niskaan. Se on huomattu, että valmiiseen pöytään on aina tulijoita, mutta pitemmän päälle se homma alkaa hiertään välejä, jos sama joutuu aina huolehtiin "suvun" muonituksesta ym.. :))
kerbiili62 kirjoitti:
onkin oikea asenne, niin kaikki huolto ei kaadu yhden niskaan. Se on huomattu, että valmiiseen pöytään on aina tulijoita, mutta pitemmän päälle se homma alkaa hiertään välejä, jos sama joutuu aina huolehtiin "suvun" muonituksesta ym.. :))
vaan aika tohinaakin jonkin aikaa.. useampi grilli kuumana yhtäaikaa.
Kun suunnilleen kaikki grillataan silloin, paitsi salaatteja ;)
- navajo50
liittyä juttuseuraan.
Sopiiko?
Mies osa-aikaeläkkeeltäkiskoo navajo50:n rinnuksista palstalle, täällä ovat miehet harvinaisia ;))
Ei kun juttua pukkaamaan.- aloit.
saa liittyä seuraan ja on jopa suotavaakin avata sanainen arkkunsa kuin olla tuppisuuna hiljaa. :)
- navajo50
Anceli kirjoitti:
kiskoo navajo50:n rinnuksista palstalle, täällä ovat miehet harvinaisia ;))
Ei kun juttua pukkaamaan.hienoa.
Aikaa alkaa olla kirjotteluunki.
Seppä en oo tääs lajissa.
Yritän parhaani kuitenkin - navajo50
aloit. kirjoitti:
saa liittyä seuraan ja on jopa suotavaakin avata sanainen arkkunsa kuin olla tuppisuuna hiljaa. :)
kyllä.
Nyt uskalsin lisätä volyymit. aloit. kirjoitti:
kiitän :)
Kun vain röyhkeästi säntään tänne, lupia kyselemättä ;)navajo50 kirjoitti:
hienoa.
Yritän parhaani kuitenkinole vaan ihan luonnollinen, niin minäkin olen ja tulos on helposti havaittavissa =))
- navajo50
Anceli kirjoitti:
ole vaan ihan luonnollinen, niin minäkin olen ja tulos on helposti havaittavissa =))
tämä nyt.
Oma tyyli kehittyy ajan kanssa?
Nyt vielä töks töks.
Sormet ei toimi :DD täällä tavallaan olen ja lukemalla minäkin tämän palstan ensalkuun aloitin. Kun huomasin muutaman "tutun" muualta tänne kirjoittelevan, niin tein muutamia "tärppi-iskuja" kokeeksi palstalle. Ei mua ainakaan niissä heti tyrmätty "pahasti", joten uskaltaudun enempikin tänne skriivaileen, vaikka olenkin ala-ikäinen tällä palstalla :))
Tere tulemast vaan munkin puolesta!navajo50 kirjoitti:
tämä nyt.
Oma tyyli kehittyy ajan kanssa?
Nyt vielä töks töks.
Sormet ei toimi :DDannat mennä vaan, parasta pysyä omana itsenään, ainakaan minä
en pystyisi esittämään mitään, heti kärähtäisin :))
Hyvä käsirasva auttaa ja notkistaa sormia ;)- navajo50
kerbiili62 kirjoitti:
täällä tavallaan olen ja lukemalla minäkin tämän palstan ensalkuun aloitin. Kun huomasin muutaman "tutun" muualta tänne kirjoittelevan, niin tein muutamia "tärppi-iskuja" kokeeksi palstalle. Ei mua ainakaan niissä heti tyrmätty "pahasti", joten uskaltaudun enempikin tänne skriivaileen, vaikka olenkin ala-ikäinen tällä palstalla :))
Tere tulemast vaan munkin puolesta!miehet!
Kesää rinnassa! - navajo50
Anceli kirjoitti:
annat mennä vaan, parasta pysyä omana itsenään, ainakaan minä
en pystyisi esittämään mitään, heti kärähtäisin :))
Hyvä käsirasva auttaa ja notkistaa sormia ;)ostamaan siis
käy uros harmaa.
Alkukankeus ja hikoiluttaa. navajo50 kirjoitti:
miehet!
Kesää rinnassa!Saa noiden palstan "pimujen" kans olla hiukan varuillaan, sillä voivat salakavalasti hivuttautua ihan iholle kiinni :)))
- navajo50
kerbiili62 kirjoitti:
Saa noiden palstan "pimujen" kans olla hiukan varuillaan, sillä voivat salakavalasti hivuttautua ihan iholle kiinni :)))
Nyt meni maha kuralle.
Onni kun pitää mennä kaupungille asioille.
Palailen takaisin kun aataminomena palaa kurkunpäähän
kun housut on vaihdettu. navajo50 kirjoitti:
Nyt meni maha kuralle.
Onni kun pitää mennä kaupungille asioille.
Palailen takaisin kun aataminomena palaa kurkunpäähän
kun housut on vaihdettu.täällä joutua parit kolmet kalsarit vaihtaan päivässä :))
navajo50 kirjoitti:
ostamaan siis
käy uros harmaa.
Alkukankeus ja hikoiluttaa.suositeltiin minullekin betonihommien jälkeen, mutta päädyin parempituoksuiseen aineeseen.
Kyllä kai Tummeli miehille käy, ei ole liian imelä lemu ;)navajo50 kirjoitti:
hienoa.
Yritän parhaani kuitenkinsun tarvii, meil on tääl jo Seppä!!
Oo vaan oma itses! :D- Sol57
kerbiili62 kirjoitti:
täällä joutua parit kolmet kalsarit vaihtaan päivässä :))
liiottele...ihan kilttejä "pimuja" täällä pääosin;)) Sellaisia säyseitä ja kauniita...niinkuin Friidukin..ja aina harmoonisia ja ajattelevia....;)))) Hyvää Päivää vaan täältä Stadiskin, en sitten millään olisi mukavasta unesta tänään heränytaamulla ....Vitsi meikäläinen siinä unessa flirttaili avoimesti Arto Bryggaren kanssa....miksi pitää hertätä?...Pahus soikoon...vieläkin harmittaa. Eihän ne mukavat unet toistu...pahus vie....;)))
tsau:Friidu Sol57 kirjoitti:
liiottele...ihan kilttejä "pimuja" täällä pääosin;)) Sellaisia säyseitä ja kauniita...niinkuin Friidukin..ja aina harmoonisia ja ajattelevia....;)))) Hyvää Päivää vaan täältä Stadiskin, en sitten millään olisi mukavasta unesta tänään heränytaamulla ....Vitsi meikäläinen siinä unessa flirttaili avoimesti Arto Bryggaren kanssa....miksi pitää hertätä?...Pahus soikoon...vieläkin harmittaa. Eihän ne mukavat unet toistu...pahus vie....;)))
tsau:Friidutapana liioitella, mutta joskus voin muistaa väärin (toi orastava dementia). Juuh, hyvää päivää vaan stadin Friidullekin :)
Onhan sitä joskus unet päättyneet juuri ennen hoo hetkeä ja jatko-osia ei nää vaikka kuinka yrittäis silmät kiinni jatkaa katselua. Tosin useinmiten se on vaan hälytys vessakäynnistä näin urospuolisilla :))
Jo vain Artsista passaa unia katella, on se vaan hyvin pysynyt kuosissaan vielä :))- Sol57
kerbiili62 kirjoitti:
tapana liioitella, mutta joskus voin muistaa väärin (toi orastava dementia). Juuh, hyvää päivää vaan stadin Friidullekin :)
Onhan sitä joskus unet päättyneet juuri ennen hoo hetkeä ja jatko-osia ei nää vaikka kuinka yrittäis silmät kiinni jatkaa katselua. Tosin useinmiten se on vaan hälytys vessakäynnistä näin urospuolisilla :))
Jo vain Artsista passaa unia katella, on se vaan hyvin pysynyt kuosissaan vielä :))oikeesti vähän ikävä itse asiassa olla kiistelyä rakkaan Artsin kanssa;))) Oikeesti kun tapani on ilkikurisesti pilke silmäkulmassa hänen kanssaan näistä alueemmekin ja yleensäkin politiikan sisällöstä väitellä;))) Hän on tämän asuin alueemme kunnallispoliitikko ja usein täällä nähty näissä yleisötilaisuuksissa myös mukana vetäjänä...Nooh...;))) Olenkohan ihastunut Artsiin? Sitähän vähän tekee asiaa sille josta oikeesti tykkää?)))) Voi...eii.....mitähän miehenikin ajattelisi jos, tietäisi?
Harmittaa niin kun tuossa unessa Artsi mukamas minua leikillisesti nosteli. kevyesti...ja minähän nyt en niitä kovin snadeja pimuja...kuitenkaan...Yhtään en mukamas ihmetellyt kun tämä salskea kaveri minua pyöritteli;)))) Sol57 kirjoitti:
oikeesti vähän ikävä itse asiassa olla kiistelyä rakkaan Artsin kanssa;))) Oikeesti kun tapani on ilkikurisesti pilke silmäkulmassa hänen kanssaan näistä alueemmekin ja yleensäkin politiikan sisällöstä väitellä;))) Hän on tämän asuin alueemme kunnallispoliitikko ja usein täällä nähty näissä yleisötilaisuuksissa myös mukana vetäjänä...Nooh...;))) Olenkohan ihastunut Artsiin? Sitähän vähän tekee asiaa sille josta oikeesti tykkää?)))) Voi...eii.....mitähän miehenikin ajattelisi jos, tietäisi?
Harmittaa niin kun tuossa unessa Artsi mukamas minua leikillisesti nosteli. kevyesti...ja minähän nyt en niitä kovin snadeja pimuja...kuitenkaan...Yhtään en mukamas ihmetellyt kun tämä salskea kaveri minua pyöritteli;))))häntä henkilökohtaisesti tunne, mutta mitä olen seurannut tiedoitusvälineistä aktiiviurheiluaikana ja nyt myöhemmin poliitikkona, niin asiallinen ja varmasti sanansa mittainen mies näyttää olevan. Sen verta esiintynyt myös "hupiohjelmissa" (esim. uutisvuoto tjs), että huumoriakin on tarpeen vaatiessa ihan nokko. Ja sanoohan pilke silmäkulmassa aina jotain ihmisestä :))
On sulla kyllä uni ollut ja toivottavasti et kovin äänekkäästi unissaan ala huuteleen Artsin nimeä :))- Sol57
kerbiili62 kirjoitti:
häntä henkilökohtaisesti tunne, mutta mitä olen seurannut tiedoitusvälineistä aktiiviurheiluaikana ja nyt myöhemmin poliitikkona, niin asiallinen ja varmasti sanansa mittainen mies näyttää olevan. Sen verta esiintynyt myös "hupiohjelmissa" (esim. uutisvuoto tjs), että huumoriakin on tarpeen vaatiessa ihan nokko. Ja sanoohan pilke silmäkulmassa aina jotain ihmisestä :))
On sulla kyllä uni ollut ja toivottavasti et kovin äänekkäästi unissaan ala huuteleen Artsin nimeä :))ole huudellut...tai kikatellut lapsellisesti ja teinimäisesti...;))) Ei hän ole tosikko;))) ehkä syy sitten se myös miksi hänen kanssaan tykkään keskustella vakavamminkin. Usein sitten kun tämä ns. virallinen keskustelutilaisuus tai osuus päättynyt...Löytyy sieltä se rento ja todella ihan tavallinen mies...;))jonka kanssa voi oikeesti sitä huulta heittää...;)) Myönnetään tai minähän en mitään myönnä;))) Ehkä oikeesti todella pidän hänestä ihan ihmisenä myös...vaikka tykkään väitellä hänen kanssaan...ja sanoa hänelle vastaan. Asiathan ne keskenään siinä;)))ristiriidassa toisinaan;))) höh....Friiduhan ei siis flirttaile koskaan...
ole huudellut...tai kikatellut lapsellisesti ja teinimäisesti...;))) Ei hän ole tosikko;))) ehkä syy sitten se myös miksi hänen kanssaan tykkään keskustella vakavamminkin. Usein sitten kun tämä ns. virallinen keskustelutilaisuus tai osuus päättynyt...Löytyy sieltä se rento ja todella ihan tavallinen mies...;))jonka kanssa voi oikeesti sitä huulta heittää...;)) Myönnetään tai minähän en mitään myönnä;))) Ehkä oikeesti todella pidän hänestä ihan ihmisenä myös...vaikka tykkään väitellä hänen kanssaan...ja sanoa hänelle vastaan. Asiathan ne keskenään siinä;)))ristiriidassa toisinaan;))) höh....Friiduhan ei siis flirttaile koskaan...
tsau:Friidupolitiikot on tosi seuranpitäjiä myös virka-ajan jälkeenkin ja se jos mikä tuo heidät lähemmäs tavallista kansaa. Jonkinverran olen ollut tekemisissä esim. jäyhän Susipulliaisen kanssa, mutta kyllä hänelläkin se pikkupiru istuskelee olkapäälle jatkuvasti, kun ei kyse ole ihan virallisesta toiminnasta :)
Täysin samaa mieltä tosta asiasta, että väittely on ihan kivaa ja kukapa joo, joo miehistä/naisista ois edes mukava keskustelukumppani. Onhan sitä osattava tuoda omat mielipiteensä julki ja monesti sillä saa myös jotain kongreettista hyötyäkin aikaan. Asit ne riitelee ei ihmiset keskenään :))
Pieni hyväntahtoinen flirtti on elämän suola :)- Sol57
kerbiili62 kirjoitti:
politiikot on tosi seuranpitäjiä myös virka-ajan jälkeenkin ja se jos mikä tuo heidät lähemmäs tavallista kansaa. Jonkinverran olen ollut tekemisissä esim. jäyhän Susipulliaisen kanssa, mutta kyllä hänelläkin se pikkupiru istuskelee olkapäälle jatkuvasti, kun ei kyse ole ihan virallisesta toiminnasta :)
Täysin samaa mieltä tosta asiasta, että väittely on ihan kivaa ja kukapa joo, joo miehistä/naisista ois edes mukava keskustelukumppani. Onhan sitä osattava tuoda omat mielipiteensä julki ja monesti sillä saa myös jotain kongreettista hyötyäkin aikaan. Asit ne riitelee ei ihmiset keskenään :))
Pieni hyväntahtoinen flirtti on elämän suola :)lähestyä näitä ns. uudempia politiikkoja, jotka nyt tulleet mukaan ehkä syynä se että, tämän ikäluokan ja vanhemmat sitten sieltä jo omasta nuoruudesta ovat monikin täällä Stadissa omista piireistä jotenkin tutumpia. Jotenkin siinä se yhteinen kieli myös ilmaista on itseään on samantapaista ja tutun oloista... Ei sillee osaa jännittää jos, haluan keskustella asioita.. vaikka monella se asema jo ollut poliittisella kentällä ties mikä. Tapani on kun ottaa suoraan henkilökohtaisesti yhteyttä ollut aina;)) Ilman välikäsiä...vaikka toivottavaa se sellainen käytäntö nykyisin monen mielestä olisi...mutta, en osaa;))
Kuulun itse vahvasti sen piirin kannattajiin jotka uskovat demokratian syntyvän juuri näin...vain tuomalla ne omat näkemyksemme myös esiin..syntyy se keskustelu jonka pohjalta voi syntyä parhaat päätökset...vaikkakin päätökset sitten aina jollain tavoin usein ovatkin komppromissipäätöksiä jotka sinällään eivät ole suinkaan aina parhaita jos ajatellaan lopputulosta;))....Nyt meilläkin täällä vilkkaasti keskustellaan tuon Keskuspuiston tulevaisuuden kohtalosta...On tärkeää silloin myös asukkaiden tavallaan itse olla heräillä jotka tuon keskuspuiston ympärillä asuvat...vielä kun suuria muutoksia ei ole tullut...
Flirtistä samaa mieltä....hyväntahtoinen flirtti sellainen joka tavallaan ei johda mihinkään ja kumpikin osapuoli sen tietää siinä hetkessä tai tilaisuudessa....vain piristää päivää ja kummasti sitä eloa.;))..En osaa itse vieläkään elämään aina täysin vakavasti suhtautua...tai jos suhtautuisin todennäköisesti en kestäisi;)) kaikkia näitä vaikeuksiakiaan....mieheni vain ei aina tätä jostain ymmärrä;))) hän on meistä se tosikkomaisempi osapuoli;))
tsau:Friidu - Sol57
Anceli kirjoitti:
suositeltiin minullekin betonihommien jälkeen, mutta päädyin parempituoksuiseen aineeseen.
Kyllä kai Tummeli miehille käy, ei ole liian imelä lemu ;)sitä miehelle hyvinkin voi laittaa hyvän tuoksuista naisellisesta käsivoidetta. Eivät ne ymmärrä näistä voiteista muutenkaan mitään;))) Sen verran on tullut nähtyä...tämäkin puoli elämästä.. Sitä paitsi lopputulosta ajatellen voi aina ajatella että, aaah...rakkaasi kädet tuoksuvat pääpaino sanalla tuoksuvat nyt hellyttävän pehmeälle..jotenkin...vaikka karhean miehekkäät ovatkin....ja känsäiset ja kovat..ja kuivat ja...;)))
tsau:Friidu - yöks...
Sol57 kirjoitti:
tsau:FriiduOle sä VAIN pimu, muut palstalla ovat naisia tai miehiä.
- Sol57
yöks... kirjoitti:
Ole sä VAIN pimu, muut palstalla ovat naisia tai miehiä.
vaan sana;)) Vähän leikkimieltä nyt. Juhannus tulossa ja kaikki...;)) Ei kandee kaikkia ottaa aina tosissaan. Tiesitkö muuten että, kun tämä sana Pimu lausutaan tietyllä äänenpainolla...silleen pehmeesti...se kuvastaa myös mieheltä aina hellyyttä..;)) Eikä ole ikäsidonnainen sana olleenkaan...Ei ainakaan Stadilaisille itselleen mitenkään;)) Suomenkielessämme sanoilla riippuen siitä missä päin olemme syntyneet on myös aina omat merkityksensä...Älä unohda sitä seikkaa...Minä taas en koskaan halua olla eukko tai akka tai ämmä...koska minulle ne sanat ovat haukkamasanoja naisesta. Jossain muualla päin Suomea taas sana akka...on arvonimi...eikä eukkokaan siellä ole suinkaan mikään haukkumanimi..Puhumattakaan ämmästä... Joten hiukan suvaistsevaisuutta me täällä tarvitsemme toisiamme kohtaan.....jotta ymmärtäisimme tällaisenkin seikan....paremmin...Ei liene pahasta...
tsau:Friidu - Pietari Isolainen
Sol57 kirjoitti:
vaan sana;)) Vähän leikkimieltä nyt. Juhannus tulossa ja kaikki...;)) Ei kandee kaikkia ottaa aina tosissaan. Tiesitkö muuten että, kun tämä sana Pimu lausutaan tietyllä äänenpainolla...silleen pehmeesti...se kuvastaa myös mieheltä aina hellyyttä..;)) Eikä ole ikäsidonnainen sana olleenkaan...Ei ainakaan Stadilaisille itselleen mitenkään;)) Suomenkielessämme sanoilla riippuen siitä missä päin olemme syntyneet on myös aina omat merkityksensä...Älä unohda sitä seikkaa...Minä taas en koskaan halua olla eukko tai akka tai ämmä...koska minulle ne sanat ovat haukkamasanoja naisesta. Jossain muualla päin Suomea taas sana akka...on arvonimi...eikä eukkokaan siellä ole suinkaan mikään haukkumanimi..Puhumattakaan ämmästä... Joten hiukan suvaistsevaisuutta me täällä tarvitsemme toisiamme kohtaan.....jotta ymmärtäisimme tällaisenkin seikan....paremmin...Ei liene pahasta...
tsau:FriiduSehän on VAAN sana, kuten akkakin.
Joten kaikille palstan akoille Hyvää Juhannusta!
odottelen onnittelusoittoja, tervehdyskäyntejä ja lahjoja, vielä ei sato ole ollut suuren suuri, mutta
päivähän on vasta alussa :)
Ystävälle kiitos!- aloit.
onko sinulla merkkipäivä tänään, no minäpä laitan sinulle ison ruusupuskan onnittelujen kera ja laulaa lirautan laulun. Ai..mutta en minä kehtaakkaan, kun toi äänitorvi on sellanen keskeneräinen ja kamala torvi. Kaikesta huolimatta onnea onnea. :)))
aloit. kirjoitti:
onko sinulla merkkipäivä tänään, no minäpä laitan sinulle ison ruusupuskan onnittelujen kera ja laulaa lirautan laulun. Ai..mutta en minä kehtaakkaan, kun toi äänitorvi on sellanen keskeneräinen ja kamala torvi. Kaikesta huolimatta onnea onnea. :)))
kerjäämällä saa aina jotain aikaan :)))
Ei sulla nyt ainakaan huonompi ääni voi olla kuin minulla, joten eiköhän lauleta yhdessä ;)- navajo50
merkkipäivä.
Suuresti onnea!
Ison kukkapuskan kanssa. tai muuten synttärit, jokin muu syy?
Lämmin Onnnentoivotus näin viestin kautta sulle jokatapauksessa!
"Oo, kesän lapsi mä oon.... ;))navajo50 kirjoitti:
merkkipäivä.
Suuresti onnea!
Ison kukkapuskan kanssa.komea puska, löytyyköhän talosta tarpeeksi isoa vaasia, kiitos :)
Sibone kirjoitti:
tai muuten synttärit, jokin muu syy?
Lämmin Onnnentoivotus näin viestin kautta sulle jokatapauksessa!
"Oo, kesän lapsi mä oon.... ;))mutta en kerro mitä ne ovat, kiitos paljon, menen nyt häpeemään, kun
käänsin jutun itseeni, anteeksi ;(
Laulelee mennessään "oo, kesän lapsi mä oon, villi luonteeni on....." :)))- Meriläinen
Onnea vaan täältäkin ;))
Tuplaten. Meriläinen kirjoitti:
Onnea vaan täältäkin ;))
Tuplaten.tiskaan astioita ja luutalla lakaisen lattioita, sellaista tämä meidän juhliminen ;))
Kiitos!onnea ja iso kimppu Ruusuja myös minulta!
Jokos me kohta päästään uimaan ja onko vene valjastettu Juhannyön soutelua varten valmiiksi :))- viivatiina
Anceli kirjoitti:
komea puska, löytyyköhän talosta tarpeeksi isoa vaasia, kiitos :)
paljon onnea vaan paljon onnea vaan paljon onnea ........... paljon onnea vaan saatoit varmaan kuulla kauniin ääneni soivan korvissasi onnea ystäväiseni hali hali =))))
viivatiina kirjoitti:
paljon onnea vaan paljon onnea vaan paljon onnea ........... paljon onnea vaan saatoit varmaan kuulla kauniin ääneni soivan korvissasi onnea ystäväiseni hali hali =))))
Ja niin kaunis laulukin, äänestä puhumattakaan, kyllä mä nyt olen iloinen ;)))
Kiitos, ja ISO HALI sinnekin, myös hänelle =)kerbiili62 kirjoitti:
onnea ja iso kimppu Ruusuja myös minulta!
Jokos me kohta päästään uimaan ja onko vene valjastettu Juhannyön soutelua varten valmiiksi :))ei sillä pääse soutelemaan, ostetaanko jolla vai kanootti? Aina olen halunnut kokeilla melomista
ja etenkin intiaanikäännöstä =)
Minen mee uimaan, kalat on vetteen pissanneet ;(
Kiitos ruusuista ja onnitteluista :)- viivatiina
Anceli kirjoitti:
Ja niin kaunis laulukin, äänestä puhumattakaan, kyllä mä nyt olen iloinen ;)))
Kiitos, ja ISO HALI sinnekin, myös hänelle =)halista ja sanoo great...
Anceli kirjoitti:
mutta en kerro mitä ne ovat, kiitos paljon, menen nyt häpeemään, kun
Laulelee mennessään "oo, kesän lapsi mä oon, villi luonteeni on....." :)))vaaatimattomuuttahan tuo, ei juhlapäivänä soria! ;)
Tupla-aloitushan ois pitänyt tehdä! :))
Vaan ylös, ulos ja lenkille, asioille tästä kohtapuoliin.- Sol57
Anceli kirjoitti:
kerjäämällä saa aina jotain aikaan :)))
Ei sulla nyt ainakaan huonompi ääni voi olla kuin minulla, joten eiköhän lauleta yhdessä ;)tänään? Onneksi Olkoon...ja ruusun kauniin saat näin virtuoosin minultakin;)) Oleppa hyvä. Olkoon päiväsi iloinen ja erityisen onnellinen.;))
Tsau:Friidu Anceli kirjoitti:
ei sillä pääse soutelemaan, ostetaanko jolla vai kanootti? Aina olen halunnut kokeilla melomista
ja etenkin intiaanikäännöstä =)
Minen mee uimaan, kalat on vetteen pissanneet ;(
Kiitos ruusuista ja onnitteluista :)passaa kumpi vaan, sopivan pieniä molemmat, että tunnelma säilyy hyvänä. Kanootissa pitää yhteispeli pelata heti alusta lähtien, muuten ei melomisesta tule mitään, mutta mähän voin katella, kun sinä melot :)) On sinne vetteen pissineet varmaan muutkin kuin kalat :)
- GloriaJoy
silloin puhetta siitä 'suuri-muodonmuutos' keikasta ja tässäpä siulle vinkki , jolla saat ihkun blondiluukin merkkipäiväsi kunniaksi: Onnea siulle. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=bHVOxhEpjp0&feature=channel
Älä unoha geelikynsiä - Sol57
Anceli kirjoitti:
mutta en kerro mitä ne ovat, kiitos paljon, menen nyt häpeemään, kun
Laulelee mennessään "oo, kesän lapsi mä oon, villi luonteeni on....." :)))nyt tuntuu siltä että, tämä kesän villilapsi...olisi eräs jonka nimimerkin ennen täällä toisella nimimerkillä pitkääkin tunsin?)))) Kuvittelenko minä nyt vielä kun olen ihanassa pökkyrässä unestani jonka viime yönä näin Arto B. vai liekö asianlaita vallan toinen?)))
nyt tuntuu siltä että, tämä kesän villilapsi...olisi eräs jonka nimimerkin ennen täällä toisella nimimerkillä pitkääkin tunsin?)))) Kuvittelenko minä nyt vielä kun olen ihanassa pökkyrässä unestani jonka viime yönä näin Arto B. vai liekö asianlaita vallan toinen?)))
tsau:Friidumutta ei se mitään, niin olen minäkin ;)))
Kuka Arto B. ei kai se sama, jonka minäkin olen nähnyt, hereillä ollessani?GloriaJoy kirjoitti:
silloin puhetta siitä 'suuri-muodonmuutos' keikasta ja tässäpä siulle vinkki , jolla saat ihkun blondiluukin merkkipäiväsi kunniaksi: Onnea siulle. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=bHVOxhEpjp0&feature=channel
Älä unoha geelikynsiätosissasi, ei tule onnistumaan tuo, kolme minuuttia ja kaikki on vinksinvonksin ;(
Ripset ja kiharat, geelikynsistä puhumattakaan.
Menen ihan naturelookilla ja nyt saunaan ;))
Ja kiitos sinulle :)Sol57 kirjoitti:
tänään? Onneksi Olkoon...ja ruusun kauniin saat näin virtuoosin minultakin;)) Oleppa hyvä. Olkoon päiväsi iloinen ja erityisen onnellinen.;))
Tsau:Friidumutta kiitos onnitteluista :))
Ihan hyvä päivä tämäkin on ollut.
- Meriläinen
Meinasin äsken samaa mutta en sitten viittinyt.
Käynyt olen välillä kurkkimassa ja taas touhunut.
Se on varmaan tää kesäaika, tai sitten ei :))- aloit.
että jokin katastrooffi iskenyt maailmaan ja ihan yksin täällä joutuisin naputtelemaan, mutta onneksi muitakin elonmerkkejä on. :))
- Meriläinen
aloit. kirjoitti:
että jokin katastrooffi iskenyt maailmaan ja ihan yksin täällä joutuisin naputtelemaan, mutta onneksi muitakin elonmerkkejä on. :))
Niin aika paljon oli heti sulle vastauksia tullut. Kaikki vaan kyttäs tietty että miks kukaan ei alota.
Itse oon taas lähdössä ja ajattelin ettei viitti laittaa että vastailkaa te mie häivyn :)) - aloit.
Meriläinen kirjoitti:
Niin aika paljon oli heti sulle vastauksia tullut. Kaikki vaan kyttäs tietty että miks kukaan ei alota.
Itse oon taas lähdössä ja ajattelin ettei viitti laittaa että vastailkaa te mie häivyn :))no minä olin niin rohkea että nykäsin narusta ja pistin aloituksen. :))
- viivatiina
ja aamusta iltaan kuka nyt kesällä sisällä viittii käydä kun syömässä jos ei satu oleen grilliruokaa =))))
käydä kulttuuriakin vähän maistella ja katsella:) Retretissä tuli piipahdettua, ja punkaharjun kauniita maisemia ihailla.
Siinähän se tämä päivä mukavasti kuluikin:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854