26.6.10 Suuri risti

eräs vain...

Hei
Osaako joku kertoa miten ns. Suuri risti vaikuttaa minuun? Minulla on Saturnus Kauriissa 7 ° miten se vaikuttaa? Mc on vaa'assa 4° eikö silläkin ole vaikutusta? Kiitos jos joku vaivaituisi.

5

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saturnus/MC Vaaka

      Kysymyksesi sisältää vastauksen. Ota ote elämästäsi, elämäsi odottaa otettasi. Perusta oma yritys/tai puolison kanssa asiakaspalvelun ollessa suurin osa yritystä. Palaa palstalle, kun tunnet tarvetta siihen. Vastasin toisten vastaajien loistaessa poissaolollaan. Varmasti Sinussa on potentiaalia paljoon työhön, mikäli muut aspektit eivät kumoa sitä. Ystävällisin terveisin, Laila P.

      • eräs vain

        Kiitos kommentistasi, minulla ei ole puolisoa, eikä yritystoiminta kiinnosta eikä minulla ole siihen edes koulutusta. Työtä olen aina tehnyt, jopa pienellä palkalla ja paljon. Joskus olisi kannattanut olla työttömyyskortistossa ennen kuin töissä, mutta minä hullu tein töitä ja sain saman palkan kuin olisin saanut kortistossa.


      • Tsemppiä!
        eräs vain kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi, minulla ei ole puolisoa, eikä yritystoiminta kiinnosta eikä minulla ole siihen edes koulutusta. Työtä olen aina tehnyt, jopa pienellä palkalla ja paljon. Joskus olisi kannattanut olla työttömyyskortistossa ennen kuin töissä, mutta minä hullu tein töitä ja sain saman palkan kuin olisin saanut kortistossa.

        Näinhän se menee, koska kukaan ei anna kommentteja, vastauksia, kirjoitin tuon jotta päästään alkuun. Kaikkihan tietävät Kauriin olevan sitoutunut puurtamaan. Monet Kauriit ovat yrittäjiä, koska sopivat siihen. Tosin uupuminen voi olla seurauksena, ainakin tunnen sellaisia yrittäjiä. Muistelen Suuri risti merkitsevän toisten auttamista jättäen oman elämän vähemmälle huomiolle, olisi siis tartuttava omiin hyviin mahdollisuuksiin kehittyä menestymään, luomaan oma menestystarinansa. Astro.fi kertoo tuosta asiasta hyvin.
        Tämä on palsta, jossa ei tapahdu aina eteenpäinmenoa, kunnes joku aloittaa. Nyt on siis hyvä jatkaa asiaasi. MC Vaa`assa kertoo hyvästä kyvystä toimia ihmisten parissa, mikä onkaan karttasi kokonaisuus, sitä emme tiedä.


      • eräs vain
        Tsemppiä! kirjoitti:

        Näinhän se menee, koska kukaan ei anna kommentteja, vastauksia, kirjoitin tuon jotta päästään alkuun. Kaikkihan tietävät Kauriin olevan sitoutunut puurtamaan. Monet Kauriit ovat yrittäjiä, koska sopivat siihen. Tosin uupuminen voi olla seurauksena, ainakin tunnen sellaisia yrittäjiä. Muistelen Suuri risti merkitsevän toisten auttamista jättäen oman elämän vähemmälle huomiolle, olisi siis tartuttava omiin hyviin mahdollisuuksiin kehittyä menestymään, luomaan oma menestystarinansa. Astro.fi kertoo tuosta asiasta hyvin.
        Tämä on palsta, jossa ei tapahdu aina eteenpäinmenoa, kunnes joku aloittaa. Nyt on siis hyvä jatkaa asiaasi. MC Vaa`assa kertoo hyvästä kyvystä toimia ihmisten parissa, mikä onkaan karttasi kokonaisuus, sitä emme tiedä.

        Minä olen joukkari, jolla nousevana skoppari, Saturnus huoneessa 2 ja Kauriissa ja takkuilen maksamattomien laskujen kanssa. Raha-asiat päin peetä. Aurinko. Mars ja Jupiter huoneessa 1 ja jousimiehessä. Olen vahva persoona ja oman tieni kulkija ja teen kaikki eri tavalla kuin muut.Kuu huoneessa 7 ja kaksosissa ja Venus huoneessa 11 ja skorpionissa. Pluto huoneesa 9 neitsyessä.
        Rakastan keskusteluja ja väittelyitä (Merkurius jousimiehessä ja siis huoneessa 1). Olen mustavalkoinen tyyppi, nyt vanhemmuuttani hiukan lientynyt, mutta tunnen voimakkaasti sekä vihaa että rakkautta.
        Urheilu ja dekkarit vievät aikani ja lasten urheiluharrastukset. Murrosikäiset lapseni nauttivat joskus jopa seurastani, joten täytyyhän minun pikkasen hullu olla eikö totta?


      • Minä itse.
        eräs vain kirjoitti:

        Minä olen joukkari, jolla nousevana skoppari, Saturnus huoneessa 2 ja Kauriissa ja takkuilen maksamattomien laskujen kanssa. Raha-asiat päin peetä. Aurinko. Mars ja Jupiter huoneessa 1 ja jousimiehessä. Olen vahva persoona ja oman tieni kulkija ja teen kaikki eri tavalla kuin muut.Kuu huoneessa 7 ja kaksosissa ja Venus huoneessa 11 ja skorpionissa. Pluto huoneesa 9 neitsyessä.
        Rakastan keskusteluja ja väittelyitä (Merkurius jousimiehessä ja siis huoneessa 1). Olen mustavalkoinen tyyppi, nyt vanhemmuuttani hiukan lientynyt, mutta tunnen voimakkaasti sekä vihaa että rakkautta.
        Urheilu ja dekkarit vievät aikani ja lasten urheiluharrastukset. Murrosikäiset lapseni nauttivat joskus jopa seurastani, joten täytyyhän minun pikkasen hullu olla eikö totta?

        Jousimies (Jupiter huone 1) on tunnetuin mielettömien riskien ottaja. Tarvitset Härän seuraasi, joka laittaa sinut aisoihin. Et sinä hullu ole, olet voimasi tunnossa. Voimantunne voi olla maniaankin lipsuvaa, ole siis tarkkana. Äkkiä hakemaan ihminen viereen, joka ottaa sinut vastaan... kuinka sen nyt sanoisi. Laskut saa aina maksettua, kun järjestää. Oletko karsinut menot niin, että koskee? Köyhyyden kokeminen voi olla säväyttävää ja antaa puhtia lenkille.
        Jousimies kehuu aina omaa ainutlaatuisuuttaan, teitä on paljon. Yritän tässä kesällä olla peliriippuvaisen tukena, mm nousu Jousimies. Työ on niin pitkä, että taitaa minun osaltani loppua ennen syksyä. Jos tahdot jutella osoitteeni on [email protected]
        Yleensä te olette ei tukeen tarttuvia, luonne on vahva, kuin hirsimökki vanhuuttaan kallistuu ajallaan. Miten muuten on terveytesi kanssa? Laaja verikoe voisi olla paikkallaan. Vastaväitteistä huolimatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1403
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      93
      941
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe