En tiennyt mihin tän "keskustelun" sijottaisi mutta laitoin tähän nyt sitte. Syksyn ja kevään aikana oon paljon yrittäny laihduttaa mutta on epäonnistunu vaan aina kun oli vähän väärä tapa. Jätin aterioita välistä ja söin päivisin tosi vähän ja sitten iltasin "vähän" enemmän, paino ehti onneks nousta vaan 5kg mutta urheilin kohtalaisen paljon. Nyt on se painon tiputtaminen onnistunut kun on alkanu syödä 4 kertaa päivässä tarpeeks ja terveellistä ruokaa (ihan normaalia ruokaa se kyllä sillon keväälläkin oli että ei mitään sipsiä ja karkkia) ni nyt on sitte paino sopiva eli normaali ja urheilen vielä. Sillon kun tollasta ahmimista harrastin niin mulla oli jo muutenkin tosi huono itsetunto ja sitten ahmimisen takia vielä huonompi ja muutenkin se oli sitä teiniangstiaikaa =D. Muuten on siitä päässy ylitse paitsi että nyt on tosi ahdistavaa ja kiusallista syödä jossain porukalla tai ylipäätään vaan syödä niin että joku näkee (kyllä mä aina oon normaalin verran syöny kun on muut nähny) muuten ei ole mitään tälläisiä ongelmia, en pelkää nolata itseäni, se oon vaan siinä syömisessä. En voisi kuvitellakaan meneväni vaikka poikaystävän kanssa pizzalle tai tulevaisuudessa työskenteleväni työpaikalla jossa on työntekijöillä yhteinen ruokailu. Enkä mitenkään häpeä sitä minkä verran syön, en vain halua että joku näkee kun syön. Onko se normaalia? Meneekö se itsestään ohi? Voisiko liittyä johonkin muuhun psyykkiseen juttuun?, sekin on hyvin mahdollista mutta en nyt kaikkea jaksanut tähän listailla.
meneekö ohi itsestään?
maria94k
0
534
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3248968Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835528Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3225005SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703470Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32922Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal532305Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42282Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72198- 1132166
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja402073