Apua, kertokaa jos olette jossain nähneet myytävän perliittiä. En löydä sitä mistään! Olen haravoinnut kaikki lähikauppojen nettikaupat. Tarvisin kukkien kasvualustoihin. Kyllä sitä perliittiä löytää lähes kaikkien kasvien mullasta mitä ostaa kaupasta ( ne pienet valkoiset rakeet).
Kävin näillä sivuilla http://www.nelson.se/prod.aspx?productid=374333&smap=1&lng=FIN
Vastauksena löytyi:
Kodin Terra Lahti
Plantagen Lahti
K-Rauta Lahti
Hong Kong Lahti
Prisma Lahti Holma
Nettisivujen perusteella ei mitään. Mistä voin ostaa/tilata tätä kirottua PERLIITTIÄ?!
mistä PERLIITTIÄ?
5
2889
Vastaukset
- m00nmon
Puutarhaliike Helle turussa.
- jussi kinnunen
Hei ! Jos joku haluaa paljon perliittiä tai jopa alkaa myymään sitä isommissa säkeissä ota yhteyttä eja-trans nettisiuvuille ja jätä yhteystietosi.
- permikuliitti
Mikä muuten on perliitin ja vermikuliitin ero? Voin toki kuuklata ja todetä mistä ne ovat peräisin jne. Mutta tarkoitin, että miten puutarhaharrastajat näitä kahta ainetta käyttävät - ja miten ne käytössä toisistaan eroavat?
Vermikuliittia ainakin paikallisesta yhdistetystä maatalous/rautakaupasta saa. - vaikka ruukkusoraa
Saa tuota perliittiä kaikista puutarhaliikkeistä! Mutta jos et asu lähellä yhtäkään sellaista, kävisikö ruukkusora? Sitähän saa monista marketeistakin. Oletko käynyt ihan kukkaliikkeissä?
- Exoticgardenista
www.exoticgarden.fi löytyy sekä vermikuliittia pienemmässä pussissa että perliittiä isossa pussissa, sattumalta huomasin. Ruukkusorakin on hyvä vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584