Pressua kyllästäessa meni pressun 'ikkunoihin' kyllästettä. Nyt ikkunat pilkullisia ja sumeina. Onko tietoa millä aineella saisi ikkunat kirkkaiksi.
pressun ikkunat kirkkaiksi
5
588
Vastaukset
- Lue ohje
mitenkään muuten kuin vaihtamalla. Eikös siinä kyllästeen ohjeessa nimenomaan lue "älä päästä litkua muovi-ikkunoille"! Ja jos menee (ainahan menee), pese/pyyhi heti pois! Ei ne ohjeet siinä ihan turhaan ole!!!
Voithan sopivalla liuottimella kokeilla, jos tehoaa. Mutta kokeile ensin johonkin kulmaan, ettei muovi sula tai sumene ohenteesta.- dsfahLÖÄ
liottimilla sula mihinkään
kokeilisin autovahalla ja jos ei kirkastu niin vähän "jäykempää" cleaneria.
Muutoinkin olen käyttänyt pressun ikkunoissa autovahaa, ihan uudesta alkaen, ovat pysyneet kirkkaina ja pehmeinä vuosia.- eilitkuja
Ei onnistu kirkastus, kokeilin itse aikoinani kliinerit ja vahat, mutta kun muovi on harmaantunut, niin ainut konsti on kyllä vaihtaa ne ikkunat. Teetin vaihtotyön nykyiseen sprayhoodiini viime talvena ja kustansi noin satasen postikuluineen. Litkujen kokeiluun menee äkkiä enemmän.
- 23
Ikkunoiden kirkastus setti. Saa Maritimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132