Särkiniemi eduskuntaan?

24

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      aiheuttaa sen että lesta nousee hallitukseen ja lesta nousee eduskuntaan = 2 lestaa

      mahtaa ottaa päähän että lestoihin luotetaan

      • aino k

        kaksi tuli tilalle


      • Sinuako ottaa em asia päähän? ;)


      • aino k kirjoitti:

        kaksi tuli tilalle

        Ei ole ollenkaan pahasta, jos valtiolaivamme ruoria pyöritellään selvin päin :)


      • espanjool

        Särkiniemen suku on varmaan lesdadi-alueelta kotoisin eli Pyhäjärvi Ol .


      • apulas
        espanjool kirjoitti:

        Särkiniemen suku on varmaan lesdadi-alueelta kotoisin eli Pyhäjärvi Ol .

        Ei ole Särkiniemi Pyhäjärveltä kotoisin.


    • kuis on?

      Onko tuo Särkiniemi se joka veti sitä Espoon lakkautettua raamattupiiriä?

      • ..että on.


      • SRK:n
        Devoit kirjoitti:

        ..että on.

        tavoitteita, eli rikosten salaamista sekä henkistä ja hengellistä väkivaltaa?

        Näistähän SRK nykyisin tunnetaan...


      • SRK:n kirjoitti:

        tavoitteita, eli rikosten salaamista sekä henkistä ja hengellistä väkivaltaa?

        Näistähän SRK nykyisin tunnetaan...

        Särkiniemi ei mene hallitukseen, vaan eduskuntaan. Tölli meni hallitukseen ja tuskinpa siellä SRK:n etujen vastaisesti toimii. Eri asia on, tunnustaako ministeri mainitsemasi asiat SRK:n ominaisuuksiksi.


      • puhutaan,
        Devoit kirjoitti:

        Särkiniemi ei mene hallitukseen, vaan eduskuntaan. Tölli meni hallitukseen ja tuskinpa siellä SRK:n etujen vastaisesti toimii. Eri asia on, tunnustaako ministeri mainitsemasi asiat SRK:n ominaisuuksiksi.

        kun puhutaan vuosikymmenien vl-pedofilian salaamisesta ja hoitokokousjulmuudesta.

        Näistä SRK tunnetaan!


      • puhutaan, kirjoitti:

        kun puhutaan vuosikymmenien vl-pedofilian salaamisesta ja hoitokokousjulmuudesta.

        Näistä SRK tunnetaan!

        ..Joihin emme luota. Totta mitä kirjoitit, mutta aloituksen aiheen kyseessä ollen, eiköhän Seppo ole enemmän sillä "saamapuolella" ollut, kuin edistämässä mainitsemiasi asioita?


    • Hallelujahh

      Yksi uskovainen lisää eduskuntaan. Kiitos Herralle!

      • Tarkoitin,että ei edes vanhollislestadiolaisuus saa Särkiniemeä pilalle.

        Tölli saisi mielestäni kernaasti tuoda menneisyyden tekonsa v-lest järjestössä esille. Niitä tekoja on..


      • Tyypillistä

        Moni vl poliitikko peittelee sidonnaisuuttaan vl-oppiin.


      • Yks Toikkonen
        Tyypillistä kirjoitti:

        Moni vl poliitikko peittelee sidonnaisuuttaan vl-oppiin.

        Särkiniemen kohdalla ei ole niin. Hän on julkisesti sitä mitä on, mutta on ilmoittanut myös, ettei hyväksy lestadiolaisuuden keskuudessa ilmenneitä vääryyksiä ja harhoja.


      • eteläsuomi.
        Yks Toikkonen kirjoitti:

        Särkiniemen kohdalla ei ole niin. Hän on julkisesti sitä mitä on, mutta on ilmoittanut myös, ettei hyväksy lestadiolaisuuden keskuudessa ilmenneitä vääryyksiä ja harhoja.

        Särkiniemi on myös joutunut useisiin mediaesiintymisiin, joiden aihepiiri on vl-liikkeelle jollakin tapaa kiusallinen. Särkiniemen puheilmaisussa on selkeä ja Raamatun taustat huomioiva tyyli myös toimiessaan seurapuhujana.


      • Tyypillistä kirjoitti:

        Moni vl poliitikko peittelee sidonnaisuuttaan vl-oppiin.

        Hyvin moni tuntemani "tavallinen vl":kin peittelee vl-oppiaan.


    • että näet

      uskovaisessa ihmisessä hyväksyttäviäkin piirteitä. Siitä se talostelu kohti Jumalan valtakuntaa alkaa.

      • Särkiniemi on ok ihmisenä, vl-uskosta huolimatta.


    • up_

      up

      • 8+18

        vastasit itsellesi?


      • 8+18 kirjoitti:

        vastasit itsellesi?

        ..en näitä aloituksia tänne ole nostanut..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe