Katariina Kulve

Valtsu

Siinä nainen minun makuuni! Naisellinen nainen jolla on muotoja! Sellainen naisen pitää olla eikä muodoton riuku niinku yleisimmät mallit on!!

9

8024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Tarkoitat kai, että tisut on pikkuisen isommat kuin muilla ?

• Petsi

Täysin samaa mieltä, on siinä niiiin nätti tyttö, todella katseen kestävä.
      kelpaa malliksi nuorisolle ja miksei vanhemmillekkin :)

• Ex-kaveri

No ehkä ulkonäkönsä puolesta, mutta kyllä on Katariinasta tullut niin ylpeä ja koppava, että ei oikein nuorison esikuvaksi sovellu. Ei tervehdi enää edes vanhoja kavereitaan, kun kävelee entisen kotikaupunkinsa kadulla vastaan. Julkkisten kanssa haluaa vaan hengailla ja muut ovat pelkkää ilmaa.

• Keke-K
        Ex-kaveri kirjoitti:

No ehkä ulkonäkönsä puolesta, mutta kyllä on Katariinasta tullut niin ylpeä ja koppava, että ei oikein nuorison esikuvaksi sovellu. Ei tervehdi enää edes vanhoja kavereitaan, kun kävelee entisen kotikaupunkinsa kadulla vastaan. Julkkisten kanssa haluaa vaan hengailla ja muut ovat pelkkää ilmaa.

makunsa kullakin sanoi koira kun pallejaan nuoli...
        Minun makuuni atariina ei ole, liikaa masua ja ne "muodot" roikkuu!!! Kiinteä sen olla pitää!

• ronsu
        Ex-kaveri kirjoitti:

jospa se ei vaan huomannut sua!

• jee
        ronsu kirjoitti:

jospa se ei vaan huomannut sua!

ei todellakaan roiku!

• keke-k
        jee kirjoitti:

ei todellakaan roiku!

sanotaanko näin... ammattini takia olen todistanut tämän roikkumisen liiankin läheltä. Mutta ei siitä sen enempää, eihän kaikkien tarvitse tykätä saman näköisistä naisista! Minä pidän kiinteästä, pidä sinä mistä pidät!

• J.K
        Ex-kaveri kirjoitti:

Alkoi naurattaa tuo ex-kaverin kirjoitus. Katariinasta ei saa ylpeää ja koppavaa sitten tekemälläkään! Kävin aikanaan ala-ja yläasteen samalla luokalla hänen kanssaan, ja vaikka emme koskaan kuuluneet varsinaisesti samaan kaveripiiriin, tulee hän edelleenkin hymyssä suin kyselemään kuulumisia jos vanhassa kotikaupungissa kadulla tai kaupassa satumme törmäämään. Semmoinen kuva näistä pikaisista kuulumisten vaihdosta minulla on jäänyt, että hän on kiinnostunut mitä tälle vanhalle tutulle kuuluu eikä todellakaan mainosta itseään tai tekemisiään. Erittäin vilpitön ja herttainen tyttö, ja on upea todeta että vielä löytyy tällaisia kaunottaria joissa ulkoisen kauneuden lisäksi sädehtii myös se sisäinen kauneus :)

• Anonyymi

Kyllä tohon kullin voi työntää ja siementä heittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2464
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      31
      2104
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      82
      1703
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      307
      1588
    5. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      18
      1376
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      141
      1319
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      70
      1137
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1018
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1003
    10. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      1000
    Aihe