Siinä nainen minun makuuni! Naisellinen nainen jolla on muotoja! Sellainen naisen pitää olla eikä muodoton riuku niinku yleisimmät mallit on!!
Katariina Kulve
9
7989
Vastaukset
- Jussi
Tarkoitat kai, että tisut on pikkuisen isommat kuin muilla ?
- Petsi
Täysin samaa mieltä, on siinä niiiin nätti tyttö, todella katseen kestävä.
kelpaa malliksi nuorisolle ja miksei vanhemmillekkin :)- Ex-kaveri
No ehkä ulkonäkönsä puolesta, mutta kyllä on Katariinasta tullut niin ylpeä ja koppava, että ei oikein nuorison esikuvaksi sovellu. Ei tervehdi enää edes vanhoja kavereitaan, kun kävelee entisen kotikaupunkinsa kadulla vastaan. Julkkisten kanssa haluaa vaan hengailla ja muut ovat pelkkää ilmaa.
- Keke-K
Ex-kaveri kirjoitti:
No ehkä ulkonäkönsä puolesta, mutta kyllä on Katariinasta tullut niin ylpeä ja koppava, että ei oikein nuorison esikuvaksi sovellu. Ei tervehdi enää edes vanhoja kavereitaan, kun kävelee entisen kotikaupunkinsa kadulla vastaan. Julkkisten kanssa haluaa vaan hengailla ja muut ovat pelkkää ilmaa.
makunsa kullakin sanoi koira kun pallejaan nuoli...
Minun makuuni atariina ei ole, liikaa masua ja ne "muodot" roikkuu!!! Kiinteä sen olla pitää! - ronsu
Ex-kaveri kirjoitti:
jospa se ei vaan huomannut sua!
- jee
ronsu kirjoitti:
jospa se ei vaan huomannut sua!
ei todellakaan roiku!
- keke-k
jee kirjoitti:
ei todellakaan roiku!
sanotaanko näin... ammattini takia olen todistanut tämän roikkumisen liiankin läheltä. Mutta ei siitä sen enempää, eihän kaikkien tarvitse tykätä saman näköisistä naisista! Minä pidän kiinteästä, pidä sinä mistä pidät!
- J.K
Ex-kaveri kirjoitti:
Alkoi naurattaa tuo ex-kaverin kirjoitus. Katariinasta ei saa ylpeää ja koppavaa sitten tekemälläkään! Kävin aikanaan ala-ja yläasteen samalla luokalla hänen kanssaan, ja vaikka emme koskaan kuuluneet varsinaisesti samaan kaveripiiriin, tulee hän edelleenkin hymyssä suin kyselemään kuulumisia jos vanhassa kotikaupungissa kadulla tai kaupassa satumme törmäämään. Semmoinen kuva näistä pikaisista kuulumisten vaihdosta minulla on jäänyt, että hän on kiinnostunut mitä tälle vanhalle tutulle kuuluu eikä todellakaan mainosta itseään tai tekemisiään. Erittäin vilpitön ja herttainen tyttö, ja on upea todeta että vielä löytyy tällaisia kaunottaria joissa ulkoisen kauneuden lisäksi sädehtii myös se sisäinen kauneus :)
- Anonyymi
Kyllä tohon kullin voi työntää ja siementä heittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936