Katariina Kulve

Valtsu

Siinä nainen minun makuuni! Naisellinen nainen jolla on muotoja! Sellainen naisen pitää olla eikä muodoton riuku niinku yleisimmät mallit on!!

9

8014

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Tarkoitat kai, että tisut on pikkuisen isommat kuin muilla ?

• Petsi

Täysin samaa mieltä, on siinä niiiin nätti tyttö, todella katseen kestävä.
      kelpaa malliksi nuorisolle ja miksei vanhemmillekkin :)

• Ex-kaveri

No ehkä ulkonäkönsä puolesta, mutta kyllä on Katariinasta tullut niin ylpeä ja koppava, että ei oikein nuorison esikuvaksi sovellu. Ei tervehdi enää edes vanhoja kavereitaan, kun kävelee entisen kotikaupunkinsa kadulla vastaan. Julkkisten kanssa haluaa vaan hengailla ja muut ovat pelkkää ilmaa.

• Keke-K
        Ex-kaveri kirjoitti:

No ehkä ulkonäkönsä puolesta, mutta kyllä on Katariinasta tullut niin ylpeä ja koppava, että ei oikein nuorison esikuvaksi sovellu. Ei tervehdi enää edes vanhoja kavereitaan, kun kävelee entisen kotikaupunkinsa kadulla vastaan. Julkkisten kanssa haluaa vaan hengailla ja muut ovat pelkkää ilmaa.

makunsa kullakin sanoi koira kun pallejaan nuoli...
        Minun makuuni atariina ei ole, liikaa masua ja ne "muodot" roikkuu!!! Kiinteä sen olla pitää!

• ronsu
        Ex-kaveri kirjoitti:

jospa se ei vaan huomannut sua!

• jee
        ronsu kirjoitti:

jospa se ei vaan huomannut sua!

ei todellakaan roiku!

• keke-k
        jee kirjoitti:

ei todellakaan roiku!

sanotaanko näin... ammattini takia olen todistanut tämän roikkumisen liiankin läheltä. Mutta ei siitä sen enempää, eihän kaikkien tarvitse tykätä saman näköisistä naisista! Minä pidän kiinteästä, pidä sinä mistä pidät!

• J.K
        Ex-kaveri kirjoitti:

Alkoi naurattaa tuo ex-kaverin kirjoitus. Katariinasta ei saa ylpeää ja koppavaa sitten tekemälläkään! Kävin aikanaan ala-ja yläasteen samalla luokalla hänen kanssaan, ja vaikka emme koskaan kuuluneet varsinaisesti samaan kaveripiiriin, tulee hän edelleenkin hymyssä suin kyselemään kuulumisia jos vanhassa kotikaupungissa kadulla tai kaupassa satumme törmäämään. Semmoinen kuva näistä pikaisista kuulumisten vaihdosta minulla on jäänyt, että hän on kiinnostunut mitä tälle vanhalle tutulle kuuluu eikä todellakaan mainosta itseään tai tekemisiään. Erittäin vilpitön ja herttainen tyttö, ja on upea todeta että vielä löytyy tällaisia kaunottaria joissa ulkoisen kauneuden lisäksi sädehtii myös se sisäinen kauneus :)

• Anonyymi

Kyllä tohon kullin voi työntää ja siementä heittää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      4012
    2. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3047
    3. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3024
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      43
      2298
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      80
      1173
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1039
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1004
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      365
      985
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      211
      896
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      135
      843
    Aihe