Koraani sisältää väärä tietoa antiikin Kreikan tutkijoilta, jotka uskoivat, että siemenneste on peräisin selkärangasta.
Lukekaa lisää: http://answering-islam.org/Quran/Science/semenproduction.htm
Koraanissa paha virhe
2
411
Vastaukset
- ööllkkj
tehtiin virhe, kun sinua tehtiin.
- pelkkä p
...tarkoitat varmaan Suura 86.
Sperma muodostuu munuaisissa. Ei tosin muodostu vaikka arabit niin uskoivatkin kekiajalla.
En äkkiä muista missä, mutta:
Toisessa kohtaa kielletään munasolun olemassaole (vaan spermasta syntyy lapsi).
Lehmän mahassa on kuraa.
Mehilästen jaloista muodostuu maukasta viinaa.
Suura 78 löytyy tämä "taivaan kupu on tuettu pylväillä" - juttu.
Suura 50:6 "taivaan kuvussa ei ole aukkoja".
suura 23: 17 maan päällä on seitsemän kupua.
Suura 10: 5 kuu valaisee itse ja aurinko menee nukkumaan yön ajaksi (kun kerran on kyse kuun palvonnasta, niin täytyyhän kuu korottaa auringin veroiseski vaalaisussaan)
Kysymys: miksi allah teki maailamsta monin paikoin erilaisen kuin kertoi arabeille??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909