Hy6vää Juhannusta!

HTZA

Että minä kiemurtelen onnesta.
Olin ihan eka!

No, tosiasiassa, halusin estää, typerien aloitusten aiheuttamaa svidudusta, jo ennakkoon.

Syökää nyt Siiliä ja kuravettä päälle!
Ja nyt sitten miekat ja mekot heilumaan!
Muistakaa siten, mikä on oikea paikka grillata kyrsää!

Jatkakaa te näitä latteuksia...

95

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sullekkin, mutta latteukset päästitkin jo omassa aloituksessa. :))

• viivatiina

sinnekkin mutta yhden kyssärin tässä heitän grillataaks teillä päin kyrsää ihmettelen tiedäk sää mikä se on meilläpäin grillataan makkaraa ja lihaa

• HTZA

leipäni tiedän, mutta se sopi niin hyvin, ihan oikeata sanaa kun ei voi kirjoittaa.
        Varjelen, sinunkin sieluasi.
        H.

• viivatiina
        HTZA kirjoitti:

leipäni tiedän, mutta se sopi niin hyvin, ihan oikeata sanaa kun ei voi kirjoittaa.
        Varjelen, sinunkin sieluasi.
        H.

varjeluksesta heti tuntuu niin turvalliselta ruveta viettään juhannusta ja seisoon veneessä =))))

• HTZA
        viivatiina kirjoitti:

varjeluksesta heti tuntuu niin turvalliselta ruveta viettään juhannusta ja seisoon veneessä =))))

vaan kiinni airosta.

• viivatiina
        HTZA kirjoitti:

vaan kiinni airosta.

melasta ;)))

• HTZA
        viivatiina kirjoitti:

melasta ;)))

ja sitten naisia.
        Kilttejä, romanttisia ja helliä.
        Sitten on moottoripyöränaisia, ja suorasuisia, pelottavia hirviöitä.
        :)
        H.

• Hmmm.....
        viivatiina kirjoitti:

melasta ;)))

Miksi sulla on tatuointi niskassa?

• HTZA
        Hmmm..... kirjoitti:

tatuointi vaan takatukka.

• juhannustaikoja
        Hmmm..... kirjoitti:

olla tyttärellä se tatuointi. Pienissä kuvissa on tytär.

• HTZA
        juhannustaikoja kirjoitti:

minulla on oma naamani, Kuihtuneet Pääsiäiskukat ja kuva Vantaanjoesta.
        Juhannustaikaa taitaa, jossain, olla.

• juhannustaikoja
        HTZA kirjoitti:

minulla on oma naamani, Kuihtuneet Pääsiäiskukat ja kuva Vantaanjoesta.
        Juhannustaikaa taitaa, jossain, olla.

ne kukat mahtavat olla, laitaa uusi kuva.
        Juhannustaikakaan ei siihen pysty.

• HTZA

ne kukat mahtavat olla, laitaa uusi kuva.
        Juhannustaikakaan ei siihen pysty.

kukkasia olivat, jo ajat sitten menneet roskiin.
        Kuten niistä kerroin, niin kaunis tyttönen, Siwassa, sai minut, taas, tekemään herätehankinnan.

• Kauhistunut.

Törkeetä laittaa muiden kuvia omaan profiiliin. Onko tyttäreltä kysytty edes lupaa?

• Kyrsittääkö kyrsä?

grillaajia. Kyrsä on sama kuin pulla ja kukahan mahtaa grillata pullaa? Enpä ole koskaan ennen kuullutkaan pullan grillaajista.

• Kyrsittääkö kyrsä
        Kyrsittääkö kyrsä? kirjoitti:

grillaajia. Kyrsä on sama kuin pulla ja kukahan mahtaa grillata pullaa? Enpä ole koskaan ennen kuullutkaan pullan grillaajista.

Oikeasti kyrsä onkin kuivaa leipää. Vielä huonompaa grillattavaa;D

http://fi.wiktionary.org/wiki/kyrsä

• :))
        Kauhistunut. kirjoitti:

Törkeetä laittaa muiden kuvia omaan profiiliin. Onko tyttäreltä kysytty edes lupaa?

on kysytty lupa.

• ------t
        :)) kirjoitti:

on kysytty lupa.

Ehkäpä asianomainen itse vastaa.

• viivatiina
        Kauhistunut. kirjoitti:

omista kuvistas ja ihan ominas tommoiset typerät jutut eiköhän siellä oo kuville paikkoja sitä varten että niitä sinne laitetaan ja se oli tytär joka ne laitto sinne ite kun sen sillon vielä hirveen hyvin osannu niin että törkeetä kesää vaan sulle.

• 4+4
        viivatiina kirjoitti:

omista kuvistas ja ihan ominas tommoiset typerät jutut eiköhän siellä oo kuville paikkoja sitä varten että niitä sinne laitetaan ja se oli tytär joka ne laitto sinne ite kun sen sillon vielä hirveen hyvin osannu niin että törkeetä kesää vaan sulle.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9135590

• viivatiina
        4+4 kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9135590

nyt oikeen tajunnu miten tää liittyy siihen että joku kirjoittaa ja ihmettelee kuvan laittamista galleriaan omalle sivulleni ja tietääkö kuvassa oleva ihminen että se on sielä.

• ........
        viivatiina kirjoitti:

nyt oikeen tajunnu miten tää liittyy siihen että joku kirjoittaa ja ihmettelee kuvan laittamista galleriaan omalle sivulleni ja tietääkö kuvassa oleva ihminen että se on sielä.

Se liittyy siihen että tässä keskusteluhaarassa vähän ylempänä joku kysyi että miksi sulla on tatuointi niskassa ja joku vastasi että se on tyttären tatuointi eikä sun.

• viivatiina
        ........ kirjoitti:

Se liittyy siihen että tässä keskusteluhaarassa vähän ylempänä joku kysyi että miksi sulla on tatuointi niskassa ja joku vastasi että se on tyttären tatuointi eikä sun.

mut eihän se nyt liittyny enää mitenkään tohon mun vastaukseen ja jos näihin tatskoihin mennään niin enemmän on nykyään kummallinen sellainen ihminen jolla ei oo tatskoja ollenkaan mulla ei oo mutta en tiedä vaikka ottaisin nenänpäähän ;)))))

• .......
        viivatiina kirjoitti:

mut eihän se nyt liittyny enää mitenkään tohon mun vastaukseen ja jos näihin tatskoihin mennään niin enemmän on nykyään kummallinen sellainen ihminen jolla ei oo tatskoja ollenkaan mulla ei oo mutta en tiedä vaikka ottaisin nenänpäähän ;)))))

Olen sitä mieltä, että täynnä tatskoja olevat ovat friikkejä ja kummajaisia. Tatuoimaton on normaali. Yhdyn täysin sen kirjoittajan näkemyksiin joka kirjoitti pitkän kirjoituksen niistä täällä vähän aiemmin.
        Laumasielut tatuoivat, eivät ne jotka ajattelevat asian loppuun asti.

• viivatiina
        ....... kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että täynnä tatskoja olevat ovat friikkejä ja kummajaisia. Tatuoimaton on normaali. Yhdyn täysin sen kirjoittajan näkemyksiin joka kirjoitti pitkän kirjoituksen niistä täällä vähän aiemmin.
        Laumasielut tatuoivat, eivät ne jotka ajattelevat asian loppuun asti.

pientä on mun mielestä ihan eri juttu kun täynnä tosta laumasielusta mää oon kyllä ihan eri mieltä kyllä se on persoona joka ittensä tatskoja täyteen vetää kaukana laumasielusta jos mietit tätä nykynuorison muottia.

• xxxxyyyy
        viivatiina kirjoitti:

pientä on mun mielestä ihan eri juttu kun täynnä tosta laumasielusta mää oon kyllä ihan eri mieltä kyllä se on persoona joka ittensä tatskoja täyteen vetää kaukana laumasielusta jos mietit tätä nykynuorison muottia.

Tatuoinnit on nykynuorison MUOTIA. Muodin takia niitä otetaan. Ennen niitä otti vaan linnakundit ja merimiehet. Muodin mukaan elävä on aina laumasielu! Sehän on jo muodin määritelmä.

Mitä persoonallista siinä on jos vetää ittensä täyteen pääkalloja, tähtiä, kukkasia tms kuten miljoona muuta laumasielua. Tai jonkun itse viritetyn muka taiteellisen kuvan jota kukaan oikea taiteilija ei pidä taiteena. Samalla lailla kuin seinätöherrykset. Busseja yms töhrivät pitävät itseään taiteilijoina, ei muut.

• xxxxyyyy kirjoitti:

Tatuoinnit on nykynuorison MUOTIA. Muodin takia niitä otetaan. Ennen niitä otti vaan linnakundit ja merimiehet. Muodin mukaan elävä on aina laumasielu! Sehän on jo muodin määritelmä.

Mitä persoonallista siinä on jos vetää ittensä täyteen pääkalloja, tähtiä, kukkasia tms kuten miljoona muuta laumasielua. Tai jonkun itse viritetyn muka taiteellisen kuvan jota kukaan oikea taiteilija ei pidä taiteena. Samalla lailla kuin seinätöherrykset. Busseja yms töhrivät pitävät itseään taiteilijoina, ei muut.

En tuota kirjoittanut jos joku sitä mielessään miettii.

Mutta mietin vain yhtäkin tuntemaani nuorta naista joka on tällännyt nahkansa täyteen pääkalloja, puukkoja ja pistooleja, vielä kovin amatöörimäisesti tuherrettuja, kunhan hänen musiikkimakunsa taas muuttuu...

• xxxxyyyyyyy
        yohuuhkaja kirjoitti:

En tuota kirjoittanut jos joku sitä mielessään miettii.

Mutta mietin vain yhtäkin tuntemaani nuorta naista joka on tällännyt nahkansa täyteen pääkalloja, puukkoja ja pistooleja, vielä kovin amatöörimäisesti tuherrettuja, kunhan hänen musiikkimakunsa taas muuttuu...

Joo, et kirjoittanutkaan, se olin minä. Olin eilen pitkään poissa koneen ääreltä ja huomaan että sinä aikana täällä on käyty oikea sota ja eräs on poistanut paljon omia viestejään. En tiedä miksi eräs on vetänyt herneen nenään, mutta minä olen se joka olen mollannut tatuointeja oikein sydämeni kyllyydestä muuallakin kuin täällä.

• Juhannusta siullekki:))) Äläkä nyt ittees ihan solmuun asti kiemurra:)

• HTZA

puutarhuri voinut laittaa latteudenkin:
        Juhannuksena tuoksuu, puutarhani, huumaavasti...
        tms.

• HTZA kirjoitti:

puutarhuri voinut laittaa latteudenkin:
        Juhannuksena tuoksuu, puutarhani, huumaavasti...
        tms.

mie mikää puutarhuri oo, jos olisin tietäisin kaikkien noiden kukkien nimet jotka poimin tänään aamupäivällä pation pöydälle. Mut etupihalla toki tuoksuu toi yks ruusupensas, "huumaavalle":))))

• oikein hyvää Juhannusta myös sinulle!

• sotakirveet haudattu, ainakin toistaiseksi?
      Heiluuko helma vai sadeviitta, ans kattoo.
      Hyvää Juhannusta!

• HTZA

Minä aion olla kuin vettä janoava Norsu.
        Norsulla on stereohajuaisti.
        Heiluttelemalla, puoleen ja toiseen, se saa stereokuvan ympäristöstään.
        Vesinokkaeläin tekee samallalailla, samasta syystä.

H.

• HTZA kirjoitti:

Minä aion olla kuin vettä janoava Norsu.
        Norsulla on stereohajuaisti.
        Heiluttelemalla, puoleen ja toiseen, se saa stereokuvan ympäristöstään.
        Vesinokkaeläin tekee samallalailla, samasta syystä.

H.

on herkkä, sitä kait aistii harhoja joskus ;)

• HTZA
        Sibone kirjoitti:

on herkkä, sitä kait aistii harhoja joskus ;)

kilteimmästäkin ihmisestä?
        Niistä nyt, voimakkaasti, setä pitää liinaa.
        Saat aistiisi jumalaisen Juhannussillin tuoksun.
        H.

• HTZA

Vettä puolilitraa ja sokeria, kuusi kahvilusikallista.
        Pieni Punasipuli paloiksi.
        Pienehkö Porkkana paloiksi.
        Kuivattua Tilliä ja Persiljaa, kahvilusikallinen kumpaakin.
        Kaksi kuukautta, 4 asteisessa jääpaapissa idätettyjä valkosipulinkynsiä. niihin muodostuu paksu "nahka", sisällä on pikkusormenpäänkokoinen "sipuli", niitä 8 kpl.
        Reilut loraukset Auran tulista Sinappia ja Heinzin Chiliketsuppia.
        2 keskikokoista Laakerinlehteä.
        Kahvilusikallinen Mustapippuria, rouhittuna.
        Kiehauta liemi, ja viimevaiheessa lisää Punasipuli ja Porkkana, anna kiehua minuutti.
        Jäähdytä liemi kylmässä vesihauteessa.
        Lisää Rajamäen Balsamico- etikkaa, maun mukaan, minä tykkään kirpeästä.

Lisää, yön yli, vähintään 10h., rasvaisessa maidossa liotetut sillifileet, annospaloiksi leikattuina.

Kylmään jääkaappiin 36h. käännellen purkkia välillä.

Jos laittaa kaksi Silliä, ei lientä eikä mausteita tarvitse kaksinkertaistaa, vähän lisää etikkaa vain.

H.

• HTZA kirjoitti:

Vettä puolilitraa ja sokeria, kuusi kahvilusikallista.
        Pieni Punasipuli paloiksi.
        Pienehkö Porkkana paloiksi.
        Kuivattua Tilliä ja Persiljaa, kahvilusikallinen kumpaakin.
        Kaksi kuukautta, 4 asteisessa jääpaapissa idätettyjä valkosipulinkynsiä. niihin muodostuu paksu "nahka", sisällä on pikkusormenpäänkokoinen "sipuli", niitä 8 kpl.
        Reilut loraukset Auran tulista Sinappia ja Heinzin Chiliketsuppia.
        2 keskikokoista Laakerinlehteä.
        Kahvilusikallinen Mustapippuria, rouhittuna.
        Kiehauta liemi, ja viimevaiheessa lisää Punasipuli ja Porkkana, anna kiehua minuutti.
        Jäähdytä liemi kylmässä vesihauteessa.
        Lisää Rajamäen Balsamico- etikkaa, maun mukaan, minä tykkään kirpeästä.

Lisää, yön yli, vähintään 10h., rasvaisessa maidossa liotetut sillifileet, annospaloiksi leikattuina.

Kylmään jääkaappiin 36h. käännellen purkkia välillä.

Jos laittaa kaksi Silliä, ei lientä eikä mausteita tarvitse kaksinkertaistaa, vähän lisää etikkaa vain.

H.

Älä lue tätä nälkäisenä :)

Muuten vois laihtua, mut 2kk, sit ainakin 46 h.. voisi kulua välipalaa melkoisesti..

• HTZA
        Sibone kirjoitti:

Älä lue tätä nälkäisenä :)

Muuten vois laihtua, mut 2kk, sit ainakin 46 h.. voisi kulua välipalaa melkoisesti..

varoituksena muille ja kehuna itselleni.
        SIlli ei lihota, leipä lihottaa.
        Tällä tavalla tehty maustesilli on loistava lisä salaatteihin, liraus lientä, rypsiöljyn sekaan, siinä on "Pestoa" tarpeeksi.

Ja tytöille muistutus, rasvaisen kalan kanssa aina maitotuotteita, paras tapa välttää luiden haurastumista.

H.

• HTZA kirjoitti:

varoituksena muille ja kehuna itselleni.
        SIlli ei lihota, leipä lihottaa.
        Tällä tavalla tehty maustesilli on loistava lisä salaatteihin, liraus lientä, rypsiöljyn sekaan, siinä on "Pestoa" tarpeeksi.

Ja tytöille muistutus, rasvaisen kalan kanssa aina maitotuotteita, paras tapa välttää luiden haurastumista.

H.

ei paras mahdollinen, mutta just noin sen tarkoitin.
        Herkulliselta vaikutti maustesillisi ohje, jos kärsivällisyyteni riittää, kokeilen joku kerta :)

• liisamarjut

hyvä että kiemurtelet ;)

Latteuksia en osaa....tai ennemminkin on parempi etten ala niitä luettelemaan, sillä lista on pitkä.
      Hyvää Juhannusta!

• mitäkä mies

Hyvää jussia kaikille,mutta ei latteasti!Hävynkin tästä luntoon häiritsemään jousenien pesintää,eli juomaan ja laulamaan,sytyttämään sanunan tuleen,hukkumaan sepalus auki kolme numeroa liian suurissa kumisaappaissa:)

• Sol57

ellei sitten huomenna Friidun leipoma mansikkakakku...mene ihan latteaksi. Toivon mukaan ei;))

Lähtee nyt kuitenkin hakemaan mansikoita ja vispikermaa...;))) ja kauppaan muutenkin jonottamaan pihvit vielä kaupan hyllyllä...joten...;))

Hyvää Juhannusta Hatsalle ja muillekin yhtä tasavertoisesti...

tsau:Friidu

• Yxitypy

sulle kuin ysö kaikille muillekin. Hyvä että teit aloituksen. En olis millään jaksanu ite tehä :=))

Minä ajattelin huomenna grillata täytettyjä herkkusieniä, maissia ja tomaatteja. Siihen uudet potut ja salaatti päälle, nam.
      Noh..kait sitä illalla ehkä makkaranki vois grillata, kun kuiteski alkaa hiukoomaan, kun lipittää pullollisen punkkua :=))

• Hyvää juhannusta siullekin.
      Minä lienee poikkeus kun en syö silliä, enkä grillaa mitään.
      Ei muuten heilu helmatkaan, kun en viitti lavalla kinttujani itikoille syöttää.

• HTZA

viittasi läpyskään jonka tarkoitus on ehkäistä raiskauksia, piikittelyllä.
        Nyt kun, pari älykästä on mukana, niin kertokaa mikä on raiskaus?

• HTZA kirjoitti:

viittasi läpyskään jonka tarkoitus on ehkäistä raiskauksia, piikittelyllä.
        Nyt kun, pari älykästä on mukana, niin kertokaa mikä on raiskaus?

No empä ole moisesta läpyskästä kuullutkaan, eikä kyllä ihmekään, mulla on tosi paljon aukkoja sivistyksessä.

• Heikunkeikku

Erinomaisen mahtavan ihanan yli-hurjan hieaaanoo Juhannusta sinulle.
      Täten toivotan myös muille palstalaisille hyvää Juhannusta.

Aijee, että on kutkuttavan kiva olo.
      Ekanakin olin tänään kesän ekan kerran pelaamas minigolfia. Aurinko möllötti kaiken aikaa naama naurus.

Pelikaveri lähti matkoihin ja minä tryykäsin seuraavan immeisen kans treffeille ja menimme pizzalle. Pitkästä aikaa söin pizzaa. Todella hyvää.

Sitten kauppaan. Ja en taatusti nyt juhannuksena syö silliä.
      Kävin ostamassa Lohta. Kokonaisen isoon fläistikän. Loimulohta, ah ja ah.
      Sitten valtsun suuria herkkusieniä. Keräsin niitä tosi ison pussillisen. Sisälle laitan homejuustoa ja muuta mönjää.

Hiki-puuh-lääh-olotilas raahauduin kauppakassineni kotiin. Aina kun kauppakassia raahaan, niin silloin tulee mieleen, että olis se vaan poikaa jos olis mies niitä kantamas :))

Äsken Hesan poika soitti ja Yllätti mut. Hän tulee kotiin. Kahdeksan aikaan lähtee Hesasta, kaipa joskus yöllä sitten kotiutuu.

Nyt huilaan hetken ja lähden uudestaan kauppaan. Tartte hakea vähän värkkiä kasvisruuille.

Että tämmöstä täälä. Tykkään kauheesti, kun voin touhuilla ja suunnitella ja tälläillä ruokia ja muuta hauskaa. Huomenna lähdemme koko porukka saareen. Saunaa ja kokkoa, soutelua, nuotiota ja naurua.

• HTZA

lueta kaikkea?
        Esim. Kommenttia kielenkääntäjästä?
        Oletko muistanut käntää kurkut?

H

• Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

lueta kaikkea?
        Esim. Kommenttia kielenkääntäjästä?
        Oletko muistanut käntää kurkut?

H

Enhän minä ole ehtinyt mitään lukemaan. Just melkein tulin koneelle hetkoseksi huilahtamaan. Näin sinun Juhannusaloituksesi ja ryntäsin siihen heti. Tänään en oikeastaan ehdi ja viitsi ja jaksa ja ei hutsi ajatella mitään, ei Mitään muuta, kuin oman napani ympärillä tapahtuvia tapahtumia. Joopas, kyllä saa, joskus immeinen saa vaan pyöriskellä oman ilonsa ympärillä.
        Kaupassakin piti oikein hillitä ittiänsä, etten Liian "pursuavana" naurunaamaisena ryntäile paikasta toiseen.
        Olis pian luullut mua höperöksi. :)

Syvällä kurkkuäänellä sanon, että kurkkuja on silloin tällöin käännetävä. Eri kielille.

• k/k

Olet näköjään lirkutellut toisille ja toisille et, kauhee on katkeruuren määrä ja viel juhanuksena.
      itte kun on ikänsä ollut sivussa huomioitsijana huomaa kaikkee huvittavaa ja ainakaan vihaa en jaksa juhanuksena enkä muulloinkaan kauaa kantaa.
      Ei muuta ku pirähän hauskaa ja naurata niitä jotka sitä haluuvat kohtahan tää riemu ja ratto on ohi meiltä vanhanliiton miehiltä
      Hyvät juhanukset kaikille ,hyville, pahoille jokaseen yhteiskunta luokkaan.

• HTZA

että ystäväni ohittaa pilkut.
        Juhannus olisi kiva, jos miehen kanssa hakisimme, kasaan, nipun Koivunoksia.
        Korkkaisimme Kossun ja tekisimme niistä pari Vihtaa.
        Hakisin puut ja K/K lämmittäisi saunan.
        Saisin kunnon löylytyksen K/K:lta, sitten loput Kossusta, ja taksilla paikalliseen.

Karaokea siellä, K/K tupaan ja minää saunaan, tyttöjen kanssa.

• HTZA kirjoitti:

että ystäväni ohittaa pilkut.
        Juhannus olisi kiva, jos miehen kanssa hakisimme, kasaan, nipun Koivunoksia.
        Korkkaisimme Kossun ja tekisimme niistä pari Vihtaa.
        Hakisin puut ja K/K lämmittäisi saunan.
        Saisin kunnon löylytyksen K/K:lta, sitten loput Kossusta, ja taksilla paikalliseen.

Karaokea siellä, K/K tupaan ja minää saunaan, tyttöjen kanssa.

Voi kaataa ison miehen niin miksei pientä elintä?
        minä siis selvänä saisin ns kotierun ja ehkä joutuisin mieten maineen puolesta saunottamaan vieraat,kuka tietää.

• juhannusta lempparin ja kaikki muutkin palstalaiset!!

• HTZA

sanahirviö: lempparin, koski minuakin?

• HTZA kirjoitti:

sanahirviö: lempparin, koski minuakin?

i jäi.
        Huomasin ku oli jo lähtenyt!
        Ei ny jaksaa mitään, mut vielä kerran hyvää juhannusta!

• kawe

kaikille yhteisesti.
      "On juhla ja Juhannusilta
      ja
      koivut ja seppeleet"
      Taikoja tekevät jotain nähdäkseen, jotain saadakseen, nuoret, kun unelmia on ja se onni on niin lähellä, ympärillä, vain toteutuakseen.
      Miten meille kävi, onko niitä unelmia ja haaveita vielä sydämen sopukoissa, ehkä muuttuneita.......

• HTZA

peltoja kiertää, punakynnet sen silmiin käy,
        Varpaan väliin se tunkee kun tulee, sieltä, Tuoksu hien ja kummallisen.
        Vaihtaa kaunista, ruskeaa jalkaa, kawe, varpaitaan rutistaen, toinen toisen päälle nousee,
        Sieltä jotakin vilahtaen.
        Vaan jää luttuun Ampainen ja veistänäsä terottaa,
        AIH! huutaa kawe, tuo Ampiainen, pisti väärään paikkaan se.

Hieroo varpaitaan kawe ja miettii, oispa HTZA, se tietäisi se,
        mihin tökätään ja miten, syntyy naisesta Ampiainen.

• verditti
        HTZA kirjoitti:

peltoja kiertää, punakynnet sen silmiin käy,
        Varpaan väliin se tunkee kun tulee, sieltä, Tuoksu hien ja kummallisen.
        Vaihtaa kaunista, ruskeaa jalkaa, kawe, varpaitaan rutistaen, toinen toisen päälle nousee,
        Sieltä jotakin vilahtaen.
        Vaan jää luttuun Ampainen ja veistänäsä terottaa,
        AIH! huutaa kawe, tuo Ampiainen, pisti väärään paikkaan se.

Hieroo varpaitaan kawe ja miettii, oispa HTZA, se tietäisi se,
        mihin tökätään ja miten, syntyy naisesta Ampiainen.

Nauraa käkätän vieläkin!

• HTZA
        verditti kirjoitti:

Nauraa käkätän vieläkin!

on, palstalla harvasti.
        Ja sen kerran kun, ne esiin tulevat, olen otettu.
        Hyvää Juhannusta, ystäväni, itsensäpaljastaja.
        H.

• HTZA
        verditti kirjoitti:

Nauraa käkätän vieläkin!

Kimberliitti on naisille jumalten suoma, pitkä putki, ja saveen luotu,
        Savi pehmoinen on, vaan Kimberliitti, siinä keskellä kovaa antaa,
        Otan itsestäin kuvan, ja naisille luon, mielikuvan, kauniille, niille.
        Ne on tyttöset hassuja, uskoo kaiken, kun on Timantista kyse, Mä oon Verdiitti, vaan en Kimberliitti, hihkuu naiset, niille suotu.

• t.l.

Ja mukavaa sellaista itse kullekin myös sullekin :)

Laitan tässä erään juhannusviestin jonka taannoin mennä vuotena olen saanut. Itseäni nauratti, mutta ei naurata ehkä kaikkia :)

"Ei ne perinteiset juhannusloitsut toimi, onhan ne jo kokeiltu. Turha kerätä kukkia tyynyn alle tai juosta ilkosillaan pellossa. Teeppä vaihteeksi makkaranuotio mökin lattialle ja kas, näet aamuyöstä monta komeaa palomiestä pihallasi letkut ojossa!
      Hyvää juhannusta"

• vaan (onnesta) kierolle miehelle sekä kaikille palstalaisille.

Ja juuri kun meinasin sanoa, että päästäskö tällä kertaa sillä ekalla, niin jo oli ilmestynyt.

En osaa niitä latteuksia, tarkoituksella, tahattomasti ehkä.

• henrjii

auki veneesä, niin pääsette tilastoihin

• HTZA

Juhannuslatteus.
        Ja vielä perinteinen, yäk!

• henrjii

marinoitua lihaa grilliin, niin että kunolla savuaa, ja lihasta tulee sitkeää mautonta kengänpohjaa.

• Meriläinen

Minultakin hyvää Jussia kaikille palstalaisille.
      En jatka latteuksia enkä mitää muutakaan vaan lähden reissuun ja saavun takaisin kun aika on kypsä :)

• o.tunnus

Grillaamisesta senverran, et missä on grillaamista, siellä grillataan hiilostamalla siihen asti ku mekot ovat jäähtyneet ja haju sillin hälventynyt :D

• HTZA

grillataan, kunnes sillintuoksu lisääntyy.

• o.tunnus
        HTZA kirjoitti:

grillataan, kunnes sillintuoksu lisääntyy.

juhanushan on kaks päivänen :)
        Kesä erikseen :D

• samilja

ja Muistoisaa Juhannusta, meille kaikille, latteille, litteille, ja lättänöillekin, lakeuksillakin. ♥
      Vielä en ole maistanut siiliä.

• No hyvää juhannusta sinullekin, kastele huolella narsisseja etteivät kuihdu kesän kuumuudessa.

• ...

"olin ihan niin mones" Men hyvä ihminen vaikka kävelylle sinne palvelutalon pihalle.

Mä olen pöndellä, juon konjakkia ja oottelen naapureita, kavereita, sukulaisia grillaileen ja polttamaan savusaunaa. Kävelemistä tullut ihan kivasti ruohonleikkurin kanssa. Mulla on hyvät grillit. Yks kaasugrilli, yks hiiligrilli, rannassa nuotiopaikka, taitaa uunissakin olla grilli. Ja läskiä on riittävästi. Isommallekin porukalle.

Että hyvää juhannusta vaan sinne palelutaloonkin, älkää polttako "kutsumusammatissa olevien korkeasti koulutettujen " hoitsujen päreitä, polttakaa itsenne.

=DW=

• HTZA

ei siis kukaan, laittanut kuutoseni jälkeen ysiä!!
      Suviseuroillako kaikki ovat?
      Pahuksen pyhimykset!
      :)
      H.

• Hopia*

Ootte te kivoja, mulla on hauskaa, suu korvissa ;)))

Pusi pusi ja ihanaa kesän juhlaa!

• wirniksi

sinullekin. Latteuksista puheen ollen, alkuaikoina tervehdin palstalle tuloasi ilolla. Tykkäsin tavastasi pistää hanttiin ja sanoa asiat niin kuin ne ovat. Mutta niin vain kävi kuin kaikille muillekin "suosituille", avaus pitää tehdä vaikka väkisten ja sen jälkeen esiinnytään kuin olisi suurikin palstan pelastaja näillä kulmilla. Sinällään ei haittaa, saa tästä menosta hyvät naurut. Vatutus on jo ennestään, kuten varmaan kommenttini sävystä huomaat.

• Adria

Mä taas tykkäisin Wirnarista muuten, mutta kun hän on liian reilu!

• wirniksi ejk
        Adria kirjoitti:

Mä taas tykkäisin Wirnarista muuten, mutta kun hän on liian reilu!

ei voi olla liian Reilu, usko pois. ;)

• Adria
        wirniksi ejk kirjoitti:

ei voi olla liian Reilu, usko pois. ;)

En saata uskoa. Reiluus perustuu kokemusperäiseen kommunikointiin minulla, ei uskoon. Kaippa se sulla siellä omalla hiekkiksellä on tuskan, uskomusten, epäilyjen ja luulojen jalostamaa oikeiden ihmisien vaistomaista väistelyä. Muuten olisit melkein pussattava, olositkin.

• :)

Sinä itse, milloin kahjovaakuttajana, milloin wirniksinä, olet ollut esillä lähinnä muiden kirjoittajien arvostelijana. Vaan ei ole selväksi käynyt, että millä referensseillä sen teet ? Näin ulkopuoliselle tulee väkisinkin ajatus, että olet katkeroitunut omasta kyvyttömyydestäsi. Esillä pitäisi pysyä, mutta kun ei eväät riitä .:)

Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8468
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2820
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1162
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      873
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      50
      831
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      802
    Aihe