tervestä vaan kaikille ja hyvää juhannusta! Eikös nää pyörät oo niitä homostelijasohvija joilla ne nahkaliiviset tukkansa menettäneet sedät aijaa? Mun naapurissa asuu tollanen setä ja sillä on harley davidson ja paljon miesystäviä.
harley davidson
3
386
Vastaukset
- Isolihavasika
No kappas kun Konkin Jussi, lukihäiriöinen aikamiespoikaonanisti, siinä avautuu ja kertoo ajatuksiaan! Käy ihmeessä huutamassa naapurin homosedälle, että "hyihyi". Sano sille rietastelijalle, että Harrikka on paska peli ja että sinua vituttaa kun ei ole fyrkkaa ostaa edes mopoa. Hyvää juhannusta sinullekin - molopää :D!
- juhakongilta
Muista laittaa nahkaliivit juhannuksena.se näyttää tosi fiksulta kun on 90kg ylipainoa ja nahkaliiveista pursuaa mahaa ja kainaloistakin valuu läski.Selässä on vielä oman tarhan tai esikoulun tunnukset ja sitten mennään ajelee sohvalla ympäri ämpäri kyliä.Ja illalla saavutaan tapaamaan muita miehiä tallille.Etteikö vaan olisi homostelusta kyse? Aikuiset ihmiset katsoo hymyssä suin kun vanhat koulukiusatut tai kiusaajat ajaa letkassa kylän läpi ja jokaisella on uhmakas ilme kun 5 vuotiaalla.
- jabbadabba
juhakongilta kirjoitti:
Muista laittaa nahkaliivit juhannuksena.se näyttää tosi fiksulta kun on 90kg ylipainoa ja nahkaliiveista pursuaa mahaa ja kainaloistakin valuu läski.Selässä on vielä oman tarhan tai esikoulun tunnukset ja sitten mennään ajelee sohvalla ympäri ämpäri kyliä.Ja illalla saavutaan tapaamaan muita miehiä tallille.Etteikö vaan olisi homostelusta kyse? Aikuiset ihmiset katsoo hymyssä suin kun vanhat koulukiusatut tai kiusaajat ajaa letkassa kylän läpi ja jokaisella on uhmakas ilme kun 5 vuotiaalla.
eipä tuota "tervesika" nauramatta lukenut mutta ilmiö on mitä todellisin, noita on nyt näkösällä runsainläskin mutta eiköhän toi ole katoava kansanperinne niinkuin tukkapäästä.
Näin ollen oikeasti kaljut ja takatukat joita ei ennen naiset vilkaiseetkaan , saavat hetken nauttia parrasvaloissa ajettuaan muutamat hipiätki pois.:DDDDD
Sitten on nämä punk-ilmiöt 50v molemminpuolin, missä on ne oikeat miehet, ennen ne oli sodassa mutta nyt kun ei ole sotaa , ne tekevät itsestänsä narrin kun ei enään muuhun pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841