Onko kenelläkään kokemusta moisesta yrityksestä? Pelottaa!
JouskariN & HärkäM
4
785
Vastaukset
- jouskarinna
Mulla vanhemmat on juuri tuo yhdistelmä ja ovat olleet yli 30 vuotta naimisissa :)
Mä veikkaan et Härkä osaa olla ajoittain aika hankala kumppani, mikä saa Jousimiehen vaan kiinnostumaan enemmän. Me kun olemme (itse myös jouskari) niin levottomia niin Härässä on voimaa ja haastetta. Eiku kokeilemaan vaan!- Nauta
Kiitti vastauksesta! Härässä ON voimaa, pelottaa vaan juuri se jouskarin levottomuus ja vaikeus pysyä paikallaan. Kokeilemallahan se tosiaan selviää.
- jouskarinna
Nauta kirjoitti:
Kiitti vastauksesta! Härässä ON voimaa, pelottaa vaan juuri se jouskarin levottomuus ja vaikeus pysyä paikallaan. Kokeilemallahan se tosiaan selviää.
Valehtelisin jos väittäisin, että jousimiehen kanssa ei kannata pelätä hänen vapaudenkaipuutaan. Poimin netistä pätkän mikä sopii hyvin tähän: "Jousimiesnainen ahdistuu, jos kumppani on liian lähellä. Hän saattaa vaatia jatkuvaa läheisyyttä, mutta ahdistuu kun sitä saa. Jousimiesnaisen kanssa seurustellessa pitää muistaa pitää hänet tarpeeksi kaukana." (lähde:http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/horoskooppimerkit/horoskoopit-jousimies) Itsellä kanssa olisi näkökentässä yksi Härkä, pitääpä katsella hänen voimaansa ;P
- nainen 27
jouskarinna kirjoitti:
Valehtelisin jos väittäisin, että jousimiehen kanssa ei kannata pelätä hänen vapaudenkaipuutaan. Poimin netistä pätkän mikä sopii hyvin tähän: "Jousimiesnainen ahdistuu, jos kumppani on liian lähellä. Hän saattaa vaatia jatkuvaa läheisyyttä, mutta ahdistuu kun sitä saa. Jousimiesnaisen kanssa seurustellessa pitää muistaa pitää hänet tarpeeksi kaukana." (lähde:http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/horoskooppimerkit/horoskoopit-jousimies) Itsellä kanssa olisi näkökentässä yksi Härkä, pitääpä katsella hänen voimaansa ;P
Komppaan. Itsellä Härän kanssa säpinää ja hieman on ahdistanut se omistamisen halu, mutta se voima mikä härässä on niin saa kyllä jousimiehen vaan haluamaan lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154