Onko kenelläkään kokemusta moisesta yrityksestä? Pelottaa!
JouskariN & HärkäM
4
777
Vastaukset
- jouskarinna
Mulla vanhemmat on juuri tuo yhdistelmä ja ovat olleet yli 30 vuotta naimisissa :)
Mä veikkaan et Härkä osaa olla ajoittain aika hankala kumppani, mikä saa Jousimiehen vaan kiinnostumaan enemmän. Me kun olemme (itse myös jouskari) niin levottomia niin Härässä on voimaa ja haastetta. Eiku kokeilemaan vaan!- Nauta
Kiitti vastauksesta! Härässä ON voimaa, pelottaa vaan juuri se jouskarin levottomuus ja vaikeus pysyä paikallaan. Kokeilemallahan se tosiaan selviää.
- jouskarinna
Nauta kirjoitti:
Kiitti vastauksesta! Härässä ON voimaa, pelottaa vaan juuri se jouskarin levottomuus ja vaikeus pysyä paikallaan. Kokeilemallahan se tosiaan selviää.
Valehtelisin jos väittäisin, että jousimiehen kanssa ei kannata pelätä hänen vapaudenkaipuutaan. Poimin netistä pätkän mikä sopii hyvin tähän: "Jousimiesnainen ahdistuu, jos kumppani on liian lähellä. Hän saattaa vaatia jatkuvaa läheisyyttä, mutta ahdistuu kun sitä saa. Jousimiesnaisen kanssa seurustellessa pitää muistaa pitää hänet tarpeeksi kaukana." (lähde:http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/horoskooppimerkit/horoskoopit-jousimies) Itsellä kanssa olisi näkökentässä yksi Härkä, pitääpä katsella hänen voimaansa ;P
- nainen 27
jouskarinna kirjoitti:
Valehtelisin jos väittäisin, että jousimiehen kanssa ei kannata pelätä hänen vapaudenkaipuutaan. Poimin netistä pätkän mikä sopii hyvin tähän: "Jousimiesnainen ahdistuu, jos kumppani on liian lähellä. Hän saattaa vaatia jatkuvaa läheisyyttä, mutta ahdistuu kun sitä saa. Jousimiesnaisen kanssa seurustellessa pitää muistaa pitää hänet tarpeeksi kaukana." (lähde:http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/horoskooppimerkit/horoskoopit-jousimies) Itsellä kanssa olisi näkökentässä yksi Härkä, pitääpä katsella hänen voimaansa ;P
Komppaan. Itsellä Härän kanssa säpinää ja hieman on ahdistanut se omistamisen halu, mutta se voima mikä härässä on niin saa kyllä jousimiehen vaan haluamaan lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694