Sataa, pilvistä, tulee, koleaa... satoja tuhansia ihmisissä humalassa, sammuneita ja oksentaviä ääliöitä... perhepahoinpitelyitä, joukkotappeluita, puukotuksia, raiskauksia... kaupat kiinni, palvelut kiinni, ei mitään auki, supistetut aukioloajat...
Synkkä pimeyden juhla
6
484
Vastaukset
- onnellinen arki
Joo mäkään en ole mikään juhannusihminen. Vaikka pidän juhlimisesta en juhannuksesta tai vapusta. Näillä leveysasteilla ihmiset viettävät juhannusta joko omissa pihoissaan, maalla tai ovat niin räkäkännissä että silmät hädintuskin liikkuu. Juhannus kuluu musiikkia kuunnellen ja netissä surffaillen. Olisin voinut mennä viettämään juhannusta sukulaisten kanssa mutta se on yleensä sitä että ollaan ihan räkäposkella ja saat kuunnella sitten loppuyöstä jonkun perheriitaa. Ystävät menevät perheensä kanssa jonnekkin viettämään juhannusta toisten perheiden kanssa, ja puheista päätellen riitelevät myös usein juhannuksen kunniaksi. Kun olin muksu mun isä oli räkäkännissä koko juhannuksen. Mulle on tainut jäädä siitä joku trauma kun inhoan juhannusta. Sellaista se on, mutta onneksi on vain yksi päivä joka menee nopeesti ohi. Mikähän juhannuksen tarkoitus oli aluperin.
- ei juhannukselle
eikä mulla ole ikinä rahaakaan panostaa juhannukseen ku se on aina loppukuusta tämäkin juhannus menee koneen äärellä kaupungissa vapusta kyllä pidän silloin ihmiset ovat oikeasti hyvällä mielellä eikä vappuna delaa läheskään yhtä paljon ihmisiä ku jussina
- Jussihan se
Kahdessa päivässä, osa hukkuneita. Melko synkkää...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062611940678_uu.shtml - minäkin kyllästynyt
kantaa huolta tapauksista joihin liittyy liiallinen alkoholinkäyttö. minua ei ainakaan pätkääkään kiinosta jos joku aiheuttaa omalla kännäämisellä kuolemansa. niitä ei pitäisi edes uutisoida. luonto siinä vain harventaa heikoimpia pois.
muuten samaa mieltä. juhannuksen voisi lopettaa. - Äiti ja poika
juhannuksena. Esim. uskonnollinen skitso voi huudattaa netistä ensin MM-jalkapalloa pari viikkoa ennen ja sitten juhannuksena hellarikonferenssia täysillä taulu-TV:n kautta väkisin koko perheelleen, ei osallistu perheen yhteisiin ruokailuhetkiin, ei grillaa, ei puhu perheensä kanssa, käynnistää liiterissä hellarijumalanpalvelusten välillä moottori- tai raivaussahansa ja ujelluttaa sitä ulkona istuvien perheenjäsenten ympärillä, heittää perheen hobbyhall-altaaseen pari desiä kloorirakeita, että ihoa kirvelee, ettei siinä voi vilvoittautua, kylvää jokapuolelle sinne ja tänne rounduppia, polttaa pahveja ja roskia jättimäisenä pihanuotiona ja siitä nousee musta sankka savu ja itse seisoo sen ääressä itsetuhoisesti hengittämässä savua jonkin verran itseensä ja saapuu sisälle kalpean harmaana ja äänittelee hellarikonferenssin musiikkikappaleita ja miksaa niitä kovemmaksi kotikäyttöä varten ja huudattaa niitä täysillä väkisin perheelleen. Puoliso ei osallistunut kolmen juhannuskonferenssipäivän aikana millään tavalla perheemme normaaliin elämään eikä tuonut edes ruokaa kaupasta, joten söimme omia eväitämme pääasiassa. Itse piilottelin kyseistä herraa milloin ulkona ja talon vinttihuoneessa ja laskin päiviä, koska pääsen pois kotoa työllisyyttä edistävälle kurssille erilleen... rukoilin kyllä Jumalaa auttamaan ja oloni rauhoittui, Taivaan Isä varmaan auttaa, että selviän tästäkin elämän rististä ehjin nahoin, vaikka olenhan minä sitä jo kolmisenkymmentä vuotta kantanut.
- Suosittelen lämpimäs
Suosittelisin tarkistamaan lääkityksen, lääkärissäkin voisi käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221