Entä tämä juhannus? Ukko ei ole lähtenyt ei jouluna ei juhannuksena koskaan mihinkään 40 vuoden aikana.
Ei tanssi eikä mitään hauskaa saisi minulla olla. Sanoin tuossa äsken etten ensi jouluna istu tässä pöydän ääressä. Kyllä tympii kun ei pääse peritaatteessa mihinkään. Joi muuten nuorempana aina itsensä känniin joka ikinen joulu ja juhannus, sain vahtia lapsia humalaiselta. Pitäs varmaan jo erota.
tympeä juhannus taas
eukko v. 1948 mallia
2
471
Vastaukset
- hmm.. toiseen kertaa
Tuli kahteen kertaan miksihän aiempi kirjoitus ei tullut perille ennenkuin nyt.
- Juhannus on elämää
Vittuakos täällä valitat, rouva on sitä ikäpolvea että osaisi jo ottaa itse elämästään otteen, eikä kirjoitella Suomi24een jonninjoutavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221