Eli sellane mihi laittaa oman lärvin ja sit voi niinku hiuksia muokata esim kaljuks ja kattoo sopiiko se?
Tätä tarviin kun pitäis leikata siiliks, mut haluisin eka nähä sopiiko se mulle. :D
Epäselvaa paskaa sorry. :/
Onko tälläistä kuvan käsittely ohjelmaa?
3
378
Vastaukset
Sama kuin kysyisi onko muokkaus ohjelmaa mikä riisuisi vaatteet pois päältä niin että näkyisi alasti!
No ei tietysti ole siis sellaista että yhtä nappia painamalla. Toki voit muokata vaikka gimp/photoshopilla kaljuksi mutta ei se ihan sekunnissa tapahdu.- weeeeeeeeeeeeeeee
miten se tehdää?
- Kpp.
weeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
miten se tehdää?
Voit piirtää itsellesi kaljun pään. Mutta koska ei ole kuvassa tietoa siitä, minkä muotoinen ja minkä tyylinen pääsi oikeasti on kaljuna, ei tulos ole läheskään realistinen. Vaan käytännössä vedettäis vaan ihonväriä hiusten päälle. Se on suuntaa antava, mutta älä sitten ylläty jos menet leikkaamaan ja näytätkin tyystin eriltä miltä piti. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402618
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231986
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715